بهترین سرور فری فایر


بهترین سرور فری فایر

بهترین ویدیو من تا این لحظه داخل چنلمخیلی ویدیو گاده چنل مارو به دوستاتون معرفی کنید تا به زودی راه گرفتن ۵۰۰ جم رایگان بزارم واستون بزارم!


پخش آنلاین ویدئو

گیمر و علاقمند به بازی فری فایر | آیدی فری فایر من: ۲۷۸۶۵۹۸۳۶۳ | ❤ Please Like a d Follow ❤

آموزش تغییر سرور در فری فایر | آموزش بمب جدید

سلام بچه ها چطورید و امیدوارم که حالتون عالی باشه مرسی از همتون که منو حمایت کردید دنبال کردید و همیشه کنارم بودید من خیلی دوستون دارم و سعی میکنم بهترین هارو براتون بزارم تا استفاده کنید و لذت ببرید.?

اما امروز اومدم با یک اموزش بمب تغییر سرور در بازی فری فایر میخوام تو این اموزش بهتون یاد بدم چطوری به سرور هایی که هر کسی ارزوشه داخل اونا باشه و بازی کنه بازی کنید پس مطلب رو لایک کنید تا بریم ادامه رو با هم داشته باشیم.

خب بچه ها اول از همه مهم ترین چیز داشتن یکقوی برای این کار است که من Pa davp رو پیشنهاد میکنم که از فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است و یکی از بهترینهاست بعد از اینکه اینرو نصب کردید سرور مورد نطر خودتون رو تو قسمت vip انتخاب کنید و بعد بزنید رو F ee Use و ویدیو تبلیغاتی ببینید تا به سرور مورد نظرتون وصل شید

اما سوال بزرگ که الان براتون پیش میاد دیگه چی کار باید بکنم تو وصل شم رو سرور ها؟

خب مرحله دوم شما میرید و یک جیمیل میسازید و هیچ کاری باهاش نمیکنید فقط باهاش میرید تو فری فایر بالاگین میکنید تا برید رو سرور خودتون

بعد از اون میرید توی فری فایر و استارت میکنید حتما باقوی و بعد میرید رو سرور و همه چی براتون تغییر میکنه

توجه کنید حتما کاری که گفتم باید انجام بدید تا وصل شید به سرور خودتون و پیشنهاد میکنم که روی اکانت اصلی خودتون این کار رو انجام ندید چون شاید خطرناک باشه

حالا اصن این سرور ها چه کاربردی دارن و چند تا هستن:

کاربرد هاشون :جایزه های رایگان زیاد کاراکتر های اصلی بازی مثل رونالدو و الوک به صورت رایگان برای ۳ تا ۷ روز بعضی سرور ها گرفتن جم رایگان با ثبت نام در سایت های بازی و لباس های مردونه و زنونه کیف و لوت باکس باکس گان و کلی چیز دیگه که در سرور های دیگه قابل دریافت نیستند و قابلیت چت کردن در جهانی بازی که در سرور Me بازی فری فایر در دسترس نیست دنس های رایگان با انجام چالش ها اسپین رایگان با صفر جم در سرور های ویژه همچنین برای اول بازی یک کارت تغییر اسم رایگان در سرور های ویژه به شما داده میشود.

اما این سرو ها چند تا هستن و بهترینشون کدوم هستن میرم که بهتون توضیح بدم و چند تا عکس با هم نگاه کنیم

یک نکته:دوستان همین اموزشی که الان دارید رایگان کیف و نوش جون میکنید داخل دیوار به فروش میرسه پس خواهشا یکم حمایت کنید و حداقل یک ثانیه وقت بزارید و نوشته هامو لایک کنید چون واقعا این اموزش ارزش داره و من براتون زحمت کشیدم.

سرور اول و بهترین سرور بازی:برزیل

خب این عکس هایی که دیدید مال سرور برزیل بود که خودم یک اکانت داخلش داشتم

سرور بعدی:تایلند و اندونزی و سنگاپور

سرور آخر و یکی از بهترین سرور ها با جایزه های متنوع:امریکا

توجه کنید: برای ورود و بازی کردن در سرور امریکا حتما باید ازاستفاده کنید در غیر این صورت مود ها براتون باز نمیشن.

سرور آخر بازی: تایوان

این سرور یکی از سرور های خوب فری فایر هست و چیزی های جدیدی در ان می اید شما با لاگین کردن در این سرور میتونید کارت تغییر نام دریافت کنید کشور های ( کره جنوبی ، نپال ، چین و…) در این سرور هستند مود های کلش اسکواد این سرور خیلی دیر باز میشن و پلیر های خیلی کمی در اینجا بازی میکنند مثلا در کلاسیک به جای ۵۰ نفر ۲۰ نفر با شما می اید.

چند تا سرور دیگه هم میگم اما از اونها عکس ندارم که براتون بزارم

سرور مکزیک ، ژاپن ، اروپا ، ویتنام ، هند ، ،استرالیا

اینها هم بهترین سرور ها بودن خب بچه ها امیدوارم این مطلب براتوم مفید بوده باشه و بتونید ازش استفاده کنید سوالی بود در خدمت هستم و جواب میدم بازم ممنون که وقت گذاشتید اگه چیزی کم بود ببخشید?❤

ARMANGAMER15

گیمر و علاقمند به بازی فری فایر | آیدی فری فایر من: ۲۷۸۶۵۹۸۳۶۳ | ❤ Please Like a d Follow ❤

بهترین سرور فری فایر