بهترین بازی کلش


بهترین بازی کلش

در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های اندروید و آیفون مشابه بازی Clash of Clans را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.


بهترین بازی های مشابه Clash of Cla s اندروید و آیفون

در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های اندروید و آیفون مشابه بازی Clash of Cla s را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۲ صنعت بازی‌های ویدیویی در پلتفرم موبایل با تحول بزرگی رو‌به‌رو شد. استودیو سوپرسل با عرضه بازی موبایل Clash of Cla s توانست نگاه‌ها به بازی در گوشی‌های موبایل را تغییر دهد و این بخش را یک گام رو به جلو پیش ببرد. در زمانی‌که بازی‌های آنلاین مختص مرورگرها بودند و بازیکنان بسیاری مشغول انجام بازی‌هایی چون T avia بودند، این استودیو فنلاندی دومین بازی خود که در سبک استراتژی بود را برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید عرضه کرد. با انتشار بازی موبایل Clash of Cla s خیل عظیمی از بازیکنان به سمت تجربه این بازی آمدند. نوآوری و ویژگی‌های جدید بازی، همراه داشتن بازی در هر مکان، پشتیبانی ویژه استودیو سوپرسل از این اثر و سادگی محیط بازی از دلایل اصلی موفقیت بازی آیفون Clash of Cla s محسوب می‌شود. استودیوهای مختلفی با دیدن موفقیت و محبوبیت بازی، دست به ساخت بازی‌های مختلفی شبیه به این اثر کردند و برخی جزو بازی‌های خوب پلتفرم موبایلی شدند و برخی نیز با شکست سنگینی رو‌به‌رو شدند. با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌هایی را که مشابه بازی اندروید و آیفون Clash of Cla s ساخته شده‌اند معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

To al Wa Ba les: Ki gdom

مجموعه بازی‌های To al Wa یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های استراتژی هنر هشتم محسوب می‌شود. حال، این مجموعه به گوشی‌های موبایل آمده است و بازی موبایل To al Wa Ba les: Ki gdom توانسته است مورد استقبال مخاطبان این مجموعه قرار بگیرد. در این اثر، بازیکن قلمرو حکومتی خود را می‌سازد، برای تأمین منابع خود زمین‌های زراعی توسعه می‌دهد و برای گسترش حکومت خود، به قلمروی دشمنان حمله می‌کند. برای تجربه یک جنگ حماسی و بزرگ، بازی To al Wa Ba les: Ki gdom بهترین گزینه برای لشکرکشی و جنگ‌های تن به تن محسوب می‌شود.

Daw of Ti a s

بازی موبایل Daw of Ti a s بازیکن را وارد جهانی مهیج می‌کند که در آن بازیکن تایتان‌ها و جنگجویان زبردستی را در اختیار می‌گیرد و با کمک آن‌ها قلمروی حکومتی خود را تشکیل می‌دهد. این بازی دارای کمپین‌ها و رویدادهای متنوعی است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را سرگرم کند. جنگ‌ها به‌صورت کاملا سه‌بعدی طراحی شده‌اند که باعث می‌شود بازیکن خود را در میان تایتان‌ها و سربازان قلمروی خود احساس کند و پا به پای آن‌ها با دشمنان مبارزه کند. همچنین، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر متحد شوند و با تبادل منابع و نیروهای خود، برعلیه دشمنان لشکرکشی و قلمروی حکومتی آن‌ها را فتح کنند.

Cas le Clash: He oes of he Empi e

در بازی موبایل Cas le Clash: He oes of he Empi e بازیکن وارد ماجراهای حماسی و جذابی می‌شود. در این اثر گیمر باید قلعه خود را بسازد، گسترش بدهد و با ساخت لشکر خود به دیگر قلعه‌های حاضر در بازی حمله کند. قهرمانانی در بازی وجود دارند که می‌تواند سرنوشت جنگ بین دو بازیکن را تعیین کند. هرچه میزان قدرت دفاعی بازیکن بالاتر باشد، او از گزند حملات دشمنان در امان خواهد بود. چالش‌ها و رویداد‌های متنوعی در بازی تعبیه شده است که می‌توانند بازیکن را ساعت‌ها سرگرم جهان بزرگ بازی Cas le Clash: He oes of he Empi e کنند.

Xa ava

بازی ایرانی زاراوان توسط استودیو پرشین گیم ساخته شده و توانسته است به موفقیت‌های قابل توجهی برسد. این اثر دارای دو نقشه مجزا با قابلیت‌های منحصر بفردی است که بازیکن می‌تواند در هردو نقشه، دهکده خود را گسترش دهد. درکنار حملات و لشکرکشی به دهکده‌های دشمن، بازیکنان می‌توانند به دشمن شبیخون بزنند و غنایم مختلفی را از این طریق به‌دست بیاورد. یکی از نکات مهم این بازی، این است که تمامی موارد بازی به‌صورت کاملا بومی طراحی شده است و با امکانات خوبی که در بازی وجود دارد، بازیکن می‌تواند مدت‌ها سرگرم تجربه این بازی ایرانی باشد.

Boom Beach

بازی موبایل Boom Beach یکی دیگر از آثار سوپرسل محسوب می‌شود. هسته اصلی بازی مشابه بازی Clash of Cla s است، با این تفاوت که بازیکن مدیریت یک جزیره را برعهده می‌گیرد و بومیانی را که در جزایر اطراف بازیکن قرار دارند از دست مرد شروری به نام Hamme ma نجات می‌دهد. رویدادهای متنوعی به‌صورت منظم در این بازی برگزار می‌شود که بازیکن با انجام آن‌ها منابع مختلفی دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است، چالش‌های دکتر T که یکی از افراد Hamme ma محسوب می‌شود، توانایی‌های بازیکن در حمله کردن به جزایر و مقابله با اسلحه‌های مرگبار دکتر T را به خوبی محک می‌زنند.

Lo ds Mobile

بازی موبایل Lo ds Mobile یکی از بازی‌های MMORPG در پلتفرم موبایلی است که بازیکنان بسیاری مشغول تجربه آن هستند. بازیکن قلمرو حکومتی خود را می‌سازد و با ساخت لشکر عظیم خود، به دیگر بازیکنان حاضر در این اثر حمله می‌کند. این بازی دارای حالت‌های متنوعی چون Wa s of Wo de و Feudal Wa s است که هرکدام دارای جذابیت و چالش‌های گوناگونی است. چینش درست نیروهای لشکر، برگ برنده بازیکن مقابل دشمن خواهد بود و با تدبیر و تفکر درست، بازیکن می‌تواند دشمنان خود را از بین ببرد و قلمروی حکومتی خود را گسترش دهد.

Age of Empi es: Cas le Siege

علاقه‌مندان به سبک استراتژی به خوبی مجموعه بازی‌های Age of Empi es  را می‌شناسند. این مجموعه صفر تا صد ساخت یک تمدن را برای بازیکن فراهم می‌کند و بازیکن در قالب تمدن‌های مختلف قرار می‌گیرد و به دشمنان مختلف حمله می‌کند. حال، این بازی با نام Age of Empi es: Cas le Siege به گوشی‌های موبایل آمده است و بازیکن با ساخت تمدن خود، به دیگر تمدن‌های حاضر در بازی حمله می‌کند. این بازی ویندوز فون در قرون وسطی در جریان است و بازیکن با ادوات جنگی آن زمان، حکومت سلطنتی خود را گسترش می‌دهد. بازیکن با تجربه این بازی می‌تواند با این مجموعه محبوب و دوست‌داشتنی تجدید خاطره‌ای داشته باشد.

Viki gs: Wa of Cla s

استودیو Pla ium یک بازی MMORPG با نام Viki gs: Wa of Cla s را منتشر کرده است که به جنگ‌های دریایی و زمینی وایکینگ‌ها می‌پردازد. در این اثر، بازیکن دهکده‌ای از قوم وایکینگ‌ها را به دست می‌گیرد و با ساخت نیروهای زمینی و دریایی خود، به جنگ با دشمنان می‌رود. جنگ‌های دریایی این بازی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و توانسته بازیکنان فراوانی را جذب خود کند. ماموریت‌های متنوعی در بازی تعبیه شده است که حس تکراری بودن آن را از بین برده است. فضاسازی و محیط‌ بازی باعث شده است بازیکن خود را یک وایکینگ واقعی احساس کند.

Pe Ci y

بازی موبایل پرسیتی یکی دیگر از بازی‌های خوش‌ساخت و ایرانی این فهرست است. در این اثر بازیکن وظیفه مدیریت یک شهر ایرانی را برعهده می‌گیرد و با ساخت زمین‌های کشاورزی و معدنی، بازیکن منابع اصلی شهر خود را تأمین می‌کند. سپس با ساخت و ساز و پیشرفت شهر خود، با دیگر بازیکنان حاضر در بازی Pe Ci y تبادلات اقتصادی می‌کند. بازیکن می‌تواند بیش از ۷۰ محصول مختلف را برای صادرات توسعه دهد و با استفاده از کشتی‌های باربری، آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کند. بازیکنان با انجام این بازی می‌توانند دوران تاریخ باستان ایران را تجربه و حال و هوای آن دوران را با انجام فعالیت‌های مختلف احساس کنند.

S a Wa s: Comma de

جنگ ستارگان یکی از برترین مجموعه‌های محبوب و جذاب سینما است که در مدیوم‌های مختلفی چون بازی‌های ویدیویی نیز حضور داشته است. بازی موبایل S a Wa s: Comma de گیمر را به جهان بزرگ S a Wa s می‌برد و بازیکن پایگاه فضایی خود را می‌سازد. هسته اصلی بازی شبیه به بازی موبایل Clash of Cla s طراحی و اجرا شده است و بازیکن با ساخت و ساز و ارتقای نیروهای خود، پایگاه خود را گسترش می‌دهد. بخش داستانی بازی دارای جذابیت مخصوص به خود است که طرفداران این مجموعه، از تجربه آن لذت خواهند برد. همچنین، حالت جنگ بین سیارات نیز یکی از نقاط قوت این بازی استراتژی محسوب می‌شود.

To al Co ques

بازی موبایل To al Co ques که توسط شرکت گیم‌لافت ساخته شده است، در دوران روم باستان جریان دارد و بازیکنان باید قلمروی حکومتی خود را با حال و هوای روم باستان بسازند. درکنار ساخت قلمرو و تشکیل ارتش نظامی، تعدادی غول و هیولا نیز در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که آن‌ها می‌توانند سرنوشت جنگ‌های بین بازیکنان را تعیین کند. بخش Co ques این بازی توانسته است روزانه میزبان تعداد بالایی از بازیکنان باشد؛ بخشی که دارای چالش‌ها و رویدادهای متنوعی است و توانایی نیروهای هجومی بازیکنان را به چالش می‌کشد. همچنین، تنوع بالای نیروهای جنگی بازی To al Co ques باعث شده است دست بازیکن برای ساخت لشکر نظامی خود باز باشد.

Call of Du y: He oes

کمتر کسی وجود دارد که مجموعه بازی‌های Call of Du y را نشناسد. شرکت اکتیویژن پس از عرضه چندین بازی روی کنسول‌های خانگی و پی‌سی، اینبار سراغ گوشی‌های موبایل آمد و بازی موبایل Call of Du y: He oes را روی این پلتفرم منتشر کرد. سبک بازی برخلاف دیگر آثار این مجموعه، استراتژی است و بازیکن باید پایگاه نظامی خود را بسازد و با لشکر خود به دیگر پایگاه‌های حاضر در بازی حمله کند. بخش‌های کمپین و آنلاین بازی توانسته است هیجان این سری را به گوشی‌های موبایل بیاورد. حضور شخصیت‌های محبوبی چون کاپیتان پرایس، سوپ مکتاویش و گوست ارزش تجربه بازی را دوچندان کرده است.

Ju gle Hea

بازی موبایل Ju gle Hea از آن دست بازی‌هایی است که به سختی می‌توان از انجام آن دست کشید. این بازی دارای دو حالت PvP یا نبرد بازیکن با بازیکن و PvE است که در اولی بازیکنان وارد نبرد‌های مهیجی با سایر بازیکن می‌شوند و در حالت دوم هم بازیکن با دشمنانی سرسخت مبارزه می‌کند که دارای قدرت بالا و چالش‌های گوناگونی هستند. رقابت بازیکنان به قدری به یکدیگر نزدیک است که بازیکن باید قدرت بالای خود را به‌صورت روزانه حفظ کند تا از دیگر بازیکنان عقب نیفتد. بازی Ju gle Hea به‌صورت کراس پلتفرم است و بازیکنانی که دارای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستند، می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

Siegefall

بازی موبایل Siegefall همانند آثار این فهرست روی تشکیل یک قلمروی حکومتی تمرکز دارد. این اثر نیز توسط شرکت گیم‌لافت ساخته شده است و بازیکن با ساخت و ارتقای ساختمان‌ها، سعی در گسترش قلمروی خود می‌کند. نیروهای ویژه‌‌ای در بازی وجود دارند که هر کدام دارای توانایی منحصر بفردی هستند. یکی از بخش‌های جذاب این اثر، حالت Live Duel است که مورد استقبال بازیکنان نیز قرار گرفته است. بازیکنان به‌صورت آنلاین با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده رقابت، تخت پادشاهی بازی را به‌عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. همچنین استراتژی درست در گسترش پادشاهی و ارتقای نیروهای جنگی ویژه، برگ برنده بازیکن دربرابر رقبا خواهد بود.

Game of Wa : Fi e Age

اگر از طرفداران مجموعه‌های ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت هستید، تجربه بازی موبایل Game of Wa : Fi e Age به شما پیشنهاد می‌شود. در این بازی، گیمرها امپراتوری خود را می‌سازند و با پیشرفت و ارتقای نیروهای مختلفی چون اژدها، به جنگ با دشمنان می‌روند. فعالیت‌ها و مأموریت‌های زیاد و متنوعی در بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند مدت‌ زیادی سرگرم این بازی استراتژی باشد و در این جهان بزرگ نقش یک قهرمان را ایفا و با گشت‌و‌گذار در نقشه، متحدان خود را برای تشکیل یک تمدن ویژه پیدا کند. همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نواز بازی باعث شده است لذت تجربه بازی Game of Wa دوچندان شود.

بازی‌های استراتژی موبایلی در طول یک دهه گذشت، تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای بازی‌های ویدیویی شده‌اند و نمی‌توان تاثیر آن‌ها را در صنعت بازی‌های موبایلی نادیده گرفت. عناوین بزرگی که با انقلاب کلش آف کلنز، یکی پس از دیگری وارد میدان نبرد شدند و ثابت کردند که بازی‌های استراتژی موبایلی نیز می‌توانند جذاب باشند. چیزی‌که بازی‌های استراتژی موبایلی را جذاب می‌کرد، نحوه روایت گیم‌پلی و استفاده حداقلی از تمامی ظرفیت‌های پلتفرم موبایل بود. ما با بازی‌های خوش‌ساختی طرف بودیم که به زیباترین شکل ممکن، نمایشی عالی از المان‌های خلاقانه را به تصویر کشیده بودند.

از زمانی که کلش آف کلنز در سال ۲۰۱۲ انتشار پیدا کرد، تاکنون بازی‌های استراتژی موبایلی فرصتی طولانی برای پیشرفت داشته‌اند و ما با عناوین شاهکار متعددی سر و کار داشته‌ایم. عناوینی جذاب که شما را راهی دنیای خدایان یونانی می‌کردند و نیم‌نگاهی به جنگ‌های تاریخی داشته‌اند. همراه ویجیاتو باشید تا باهم سری به دنیای جذاب استراتژی‌های موبایلی بزنیم و ماجرای خودمان را شروع کنیم.

Civiliza io Revolu io 2

به جرات می‌توان بازی Civiliza io Revolu io 2 به عنوان یکی از بهترین عناوین استراتژی موبایلی معرفی کرد. بازی شاهکاری به تمام معناست و گیم‌پلی بخش تک نفره بازی، بقدری عمیق و پرجزئیات طراحی شده است که شما عملا متوجه گذر زمان نخواهید شد. ساده بگویم، Civiliza io Revolu io 2 به شما اجازه خواهد داد تا تاریخ بشریت را یکبار دیگر، اما این‌بار به دست خودتان رقم بزنید و در تاریخ؛ پیش بروید.

شما اجازه انجام هرکاری را در دنیای بازی دارید. نیروهای خودتان را پیش ببرید و سلطه نظامی خودتان را برقرار کنید. شما می‌توانید دیکتاتوری سخت‌گیر یا قهرمانی شجاع باشید. مشخص کننده روند داستان و گیم‌پلی بازی، خودتان هستید. بانک جهانی بسیازید و سازمان ملل خودتان را راه اندازی کنید. همه‌چیز در بازی حول محور شما جریان دارد. بنابراین حواستان را خوب جمع کنید، زیراکه اینجا هیچ راه بازگشتی وجود ندارد و برای موفقیت در این دنیای بزرگ، این شما هستید که مرز بین شجاعت و حماقت را مشخص می‌کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

DomiNa io s

بازی DomiNa io s یکی دیگر از عناوین استراتژی جذاب موبایلی است که در طول چندسال اخیر، طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده. بازی از شما می‌خواهد تا تمدن خود را از اولین روزهای تاریخ بشریت شروع کنید و آن را تا زمان حال ادامه دهید. هر بار که به عصر جدیدی وارد می‌شوید، تمدن شما نیز ارتقا پیدا می‌کند و فناوری‌های پیشرفته‌تری در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

اولین کار در بازی DomiNa io s، انتخاب کشوری برای رهبری و کنترل آن است تا بتوانید خط زمانی و تمدن خودتان را از آنجا شروع کنید. گیم‌پلی کلی بازی به این انتخاب شما بستگی دارد و بازی دست شما را در کنترل و استفاده از استراتژی‌های مختلف جهت پیشبرد اهدافتان، کاملا باز گذاشته است. برخی از کشورها در بازی تمایل بیشتری به استراتژ‌ی‌های نظامی دارند و نقاط قوت آن‌ها، در همین قدرت تهاجمی و نظامی آن‌ها خلاصه شده است. اما برخی دیگر، ترجیح می‌دهند که تمامی ظرفیتشان را در مکانیزم‌های اقتصادی خلاصه کنند. بنابراین شما باید حواستان به تصمیم‌هایتان باشد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Boom Beach

سر و کله زدن با گروه Blackgua d و دفاع از جزایر سرسبز، المانی نیست که بتوان به همین راحتی آن را پیدا کرد. شاهکارهای سوپرسل تنها به کلش رویال و کلش آف کلنز محدود نمی‌شوند. Boom Beach یکی دیگر از عناوین استراتژی شاهکار است که توسط استودیوی خوش‌نام سوپرسل ساخته شده و پایبند به ریشه‌های اصلی بازی‌های آن‌هاست.

اتحاد و همکاری با دیگر بازیکنان و پیدا کردن متحدانی بومی برای پیشبرد اهداف بازی و مقاومت در مقابل افراد Blackgua d و D . T کلید موفقیت شما در بازی است. Boom Beach به بهترین نحوه ممکن، استراتژی‌های شما را به چالش می‌کشد و از شما می‌خواهد که در پیاده سازی آن؛ خلاق باشید. کارگروهی و همکاری با دیگر بازیکنان، اولویت اول بازی است و همین مکانیزم جذاب، فضای Boom Beach را رقابتی‌تر کرده و شما می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Cas le Clash: Guild Royale

قرار نیست که در این لیست تنها خودمان را محدود به عناوین واقع‌گرایانه با تم‌های تاریخی و نظامی کنیم. گاهی بد نیست که فارغ از تمامی محدودیت‌های منطقی، مسیر فانتزی خودمان را طی کنیم و تبدیل به ژنرالی شجاع برای رهبری سربازانمان شویم. Cas le Clash: Guild Royale یکی از معدود عناوین استراتژی موبایلی است که به خوبی تجربه‌ای جذاب را از یک عنوان استراتژی موبایلی با تمی فانتزی را پدید آورده. انعطاف پذیری یکی از بارزترین ویژگی‌های Cas le Clash: Guild Royale است و بازی اجازه می‌دهد که آزادانه وقتتان را صرف پیشبرد اهداف بازی شوید. اما در این راه شما تنها نیستید و بازیکنان بسیاری شما را همراهی خواهند کرد. بازیکنانی ممکن است دوستی برای قوی‌تر شدنتان باشند و یا دشمنی خشمگین که رویای نابودی شما را در سر دارند.

بازی تنوع خوبی در طراحی سربازان و قهرمانان فانتزی دارد. هرچقدر که قهرمانان بیشتری پیدا کنید، طبعا قوی‌تر خواهید شد و ارتقای آن‌ها نیز؛ می‌تواند شما را تبدیل به بازیکنی شکست ناپذیر کند. سیستم ارتقای بازی نیز خوب طراحی شده است و Cas le Clash: Guild Royale گاها شما را به چالش می‌کشد. چالش‌هایی که می‌توانند شما را واقعا درگیر کنند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Daw of Ti a s

ترکیبی از نیروها و سربازان مختلف برای پیشروی در بازی تمامی آن‌چیزی هستند که گیم‌پلی بازی Daw of Ti a s را تشکیل داده‌اند. Daw of Ti a s تنها تجربه‌ای تفننی از یک بازی استراتژی روی پلتفرم موبایل نیست! بلکه جزئیات بی‌شمار بازی و استراتژی‌های مختلف آن، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده از آنچه که ما از یک بازی استراتژی انتظار داریم؛ باشد. بازی مکانیزم‌های تصمیم‌گیری و مدیریتی متعددی را پیش روی شما خواهد گذاشت و از شما می‌خواهد که امپراطوری خودتان را به بهترین نحوه شکل دهید. اگر به دنبال جایگزینی عالی برای کلش آف کلنز هستید، Daw Of Ti a s می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در این لیست باشد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Gods of Olympus

بازی Gods of Olympus یکی از خلاقانه‌ترین عناوین موبایلی است که پای خدایان و اساطیر یونانی را به دنیای بازی‌های استراتژی باز کرده و داستان‌های دوست‌داشتنی خودش را روایت می‌کند. بازی تنوع خوبی از اساطیر یونانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و شما برای استفاده از خدایان یونانی، باید کوئست‌ها و ساختمان‌های منحصر به فرد آن‌ها را بسازید. مانند هربازی استراتژی دیگری، Gods of Olympus نیز کلید موفقیت خودش را در تعامل با دیگر بازیکنان و کار گروهی می‌بیند.

برخلاف دیگر بازی‌های استراتژی موبایلی، Gods of Olympus نمی‌خواهد که شما را درگیر ریخت و پاش‌های اضافی کند و صرفا تلاش می‌کند که تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد. تلاشی که به خوبی نیز عمل کرده و Gods of Olympus را تبدیل به یکی از بهترین عناوین استراتژی موبایلی کرده است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Empi es Mobile

اجازه دهید که لیستمان را با یکی از بهترین عناوین استراتژی موبایلی پایان دهیم. بازی Empi es Mobile عنوانی استراتژی با المان‌های فانتزی است که تنوع فوق‌العاده‌ای از نژادهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گرافیک بازی واقعا عالی طراحی شده و رنگ‌ها در آن، خودشان را بیش از بیش نشان می‌دهند. هرنژاد در بازی استراتژی و مکانیزم‌های منحصر به فرد خودش را دارد و شما می‌توانید با توجه به سبک بازیتان به سراغ یکی از این نژادها بروید.

از طرفی بازی این قابلیت را به شما می‌دهد که استراتژی‌هایتان هر لحظه‌ای که دلتان می‌خواهد تغییر دهید و این موضوع آزادی عمل شما و فضای رقابتی بازی را جذاب می‌کند. اگر دلتان یک بازی استراتژی تمام عیار می‌خواهد، Empi es Mobile گزینه‌ای عالی برای شماست.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

بهترین بازی کلش