بسته اینترنت رایگان


بسته اینترنت رایگان

کد اینترنت رایگان همراه اول ❤️ یکی از طرح‌های متفاوت همراه اول است ✔️ که برای استفاده هموطنان از بسته‌های اینترنت همراه اول آماده شده است.


کار دیود چیست
انواع سیم پیچی الکتروموتور

کد اینترنت رایگان همراه اول

کد اینترنت رایگان همراه اول یکی از طرح‌های متفاوت همراه اول است که برای استفاده هموطنان از بسته‌های اینترنت همراه اول آماده شده است. در این مقاله از فنی پویان این طرح های مختلف را معرفی و برای دسترسی راحت شما جمع آوری کرده ایم و شما می توانید به راحتی شرایط، قوانین و کدهای دستوری این طرح ها را بررسی کنید.

طرح دوشنبه سوری همراه اول

طبق این طرح مشترکین می‌توانند دوشنبه آخر هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۴# از پیشنهادهای دوشنبه سوری همراه اول بهره‌مند شوند. هدایای در نظر گرفته برای هر دوشنبه سوری متفاوت است و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه باخبر خواهند شد.

کد اینترنت رایگان همراه اول – طحر دوشنبه سوری

طرح دوشنبه سوری همراه اول برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کد شارژ همراه اول

کد مکالمه رایگان همراه اول

شارژ اضطراری همراه اول

کد تست گوشی سامسونگ

درگاه ارتباطی:

دریافت اطلاعات مربوط به طرح از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۴# و کدهای زیر امکان‌پذیر است.

اینترنت رایگان همراه من

تمامی مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول که دارای گوشی هوشمند می‌باشند می‌توانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من از بسته اینترنت ۱۰ گیگابایت رایگان هدیه بهره‌مند شوند.

کد اینترنت رایگان همراه اول – هدیه همراه من

۱۰ گیگ اینترنت رایگان ۳ روزه:

کاربران نسخه جدید اپلیکیشن همراه من می‌توانند بعد از ورود به حالت پیشرفته، در صفحه اصلی گزینه طرح‌های تشویقی را انتخاب کنند و در صورتی که این هدیه را قبلا دریافت نکرده باشند، گزینه هدیه همراهی برای آنها نمایش داده می‌شود.

شرایط و قوانین:

طرح ویژه بازگشایی مدارس

همراه اول به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را ارائه کرده است. محصولات و خدمات ارائه شده به شرح زیر است:

تعرفه استفاده از شبکه شاد برای همه مشترکین همراه اول رایگان است.سرویس اینترنت دانش‌آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود ارائه گردیده است. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با استفاده از کدهای دستوری که در جدول زیر آمده است از این سرویس استفاده کنند.

فعال یا غیر فعال کردن سرویس اینترنت دانش آموزی تاثیری روی بسته های اینترنت عادی سیم کارت ندارد و همچنین تعرفه و نحوه محاسبه هزینه اینترنت تعرفه آزاد و یا بسته اینترنت نیز تغییری نخواهد داشت.

محتوای قابل دسترس در سرویس اینترنت دانش‌آموزی به شرح جدول زیر است:

طرح اینترنت همراهی همراه اول

در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت متناسب با الگوی مصرف ایشان با قیمتی مقرون‌به‌صرفه  پیشنهاد می‌شود. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری *۱۰۰*۶۲# بسته اینترنت همراهی خود را مشاهده و فعال کنند.

هدیه شارژ جوانان همراه اول

کد اینترنت رایگان همراه اول – شارژ جوانان

کلیه مشترکین اعتباری زیر ۲۵ سال ضمن دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت مطابق جدول زیر دریافت می‌کنند:

کلیه مشترکین اعتباری که کمتر از ۲۵ سال سن داشته باشند می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند.

شرایط و قوانین طرح شارژ جوانان همراه اول

نحوه ثبت نام و فعالسازی طرح شارژ جوانان همراه اول

روش دوم برای دریافت هدیه شارژ جوانان مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین همراه اول است.

طرح اینترنت هدیه تولد همراه اول

کد اینترنت رایگان همراه اول – هدیه تولد

در روز تولدتان می‌توانید یکی از سه مورد زیر را به انتخاب خودتان به عنوان هدیه از همراه اول دریافت کنید:

نحوه دریافت طرح هدیه تولد همراه اول

هدیه تولد طبق جدول راهنمای زیر از طریق سامانه‌های #۱۰* و پیامک ۹۸۱۰ و یا اپلیكیشن و سایت همراه من برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می‌شود:

قوانین کلی مربوط به بسته هدیه تولد همراه اول

هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی که قبض پایان‌دوره هر ماه را تا ۶ ام همان ماه بصورت غیرحضوری پرداخت کنند، می‌توانند به انتخاب خود از یکی از هدایای یک روز مکالمه رایگان درون‌شبکه، ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان یا ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای بهره‌مند شوند.

نحوه فعال سازی طرح شتاب در پرداخت همراه اول

راهنمای طرح بر روی کد دستوری *۱۰*۱۱۵۹# قابل مشاهده است.

قوانین کلی طرح شتاب در پرداخت همراه اول

در صورتی که مشترکین قبض پایان دوره خود را تا ۶ ام همان ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، پیامکی حاوی مشمولیت وی در طرح شتاب در پرداخت دریافت خواهند کرد که مهلت زمان فعال نمودن هدیه به وی اعلام می‌شود. مشترکین از لحظه فعال‌سازی هدیه یک روز مکالمه یا اینترنت رایگان، ۲۴ ساعت فرصت دارند که از آن استفاده کنند.

طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی

طبق این طرح در تابستان ۱۴۰۰ سیم‌کارت دائمی همراه اول را می‌توانید با ۴۰% تخفیف و به قیمت ۱۰۰ هزار تومان تهیه کنید. همچنین طبق این طرح با خرید یک سیم کارت دائمی می‌توانید از بسته خوش‌آمد ۳۰ گیگابایت اینترنت ۱ ماهه، ۶ ماه مکالمه درون شبکه‌ای نیم‌بها و ماهانه ۱۰۰ پیامک هدیه به مدت ۶ ماه استفاده کنید.

نحوه خرید سیم‌کارت همراه اول :

برای خرید سیم‌کارت دائمی همراه اول می‌توانید به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه کنید.

خرید غیرحضوری با ارسال رایگان:

مشترکین می‌توانند با خرید غیرحضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول، که پیشنهاد می‌کنیم در ایام کرونا انتخاب اول شما باشد، سیم‌کارت خود را درب منزل و بدون هزینه ارسال تحویل بگیرید.

طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

اگر سیم‌کارت اعتباری همراه اول دارید و مایل به تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی هستید، می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌هایی که در ادامه اشاره می‌شود بدون نیاز به خرید سیم‌کارت جدید، سیم‌کارت اعتباری خودتان را با همان شماره به دائمی تبدیل کنید. هزینه این تبدیل ۱۰۰,۰۰۰ تومان است که ۳۶,۰۰۰ تومان آن به عنوان تضمین پرداخت می‌گردد.

بسته خوش آمد سیم کارت دائمی:

شرایط و مدارک لازم جهت تبدیل سیم کارت

درگاه‌های ارائه سرویس

مشترکین می‌توانند با ورود به فروشگاه آنلاین همراه اول، نسبت به تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی اقدام کنند.

همچنین مشترکین دارای گوشی‌های اندرویدی می‌توانند در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند.

سیم‌کارت دائمی جوانان

از ۱۶ دی ۹۸ برای جوانان ۱۸ الی ۲۵ سال که تا کنون سیم‌کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده است، سیم‌کارت دائمی همراه اول با ۵۰% تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان و ۴۰ گيگابايت بسته اينترنت هديه ۳۰ روزه، ۶ ماه مكالمه درون شبكه‌ای نيم‌بها و ماهانه ۱۰۰ پيامك رايگان به مدت ۶ ماه ارائه می‌شود.

نحوه خرید سیم کارت:

متقاضیانی که تا کنون مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده‌اند یعنی سیم‌کارتی به نامشان نبوده است، می‌توانند از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های همراه اول با ارائه کارت ملی سیم‌کارت خود را دریافت نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که هم اکنون حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند می‌توانند از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها ، نمایندگی‌ها و دفاتر همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.i  به صورت غیرحضوری و بدون هزینه ارسال سیم کارت خود را دریافت کنند.

نکات مهم:

این طرح شامل جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال می‌شود که تاکنون سیم‌کارت دائمی همراه اول به نام آنها نبوده است.

خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت به ازای هر کد ملی یک بار امکان‌پذیر می‌باشد.

مدت اعتبار ذکر شده در جدول، شامل میزان کل شارژ (شارژ اصلی و شارژ هدیه) است و پس از تمام شدن مدت اعتبار تعیین شده، شارژ اصلی به علاوه شارژ هدیه منقضی می‌شود.

شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پیامک و دیتا با تعرفه آزاد می‏‌شود، در نتیجه امکان خرید بسته با استفاده از شارژ هدیه وجود نخواهد داشت.

امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق‌العاده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

برخی از دوره های در حال اجرا در مجتمع آموزشی فنی پویان عبارتند از دوره های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات برد ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزش سیم پیچی و آموزش برق ساختمان ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش نصب کولر گازی و … .

همچنین بخوانید:

۹ برنامه از بین بردن تاری عکس اندروید

لینک کوتاه مقاله: bi .do

جشنواره ایرانسلی

امسال با ایرانسلی شدن از پیشنهادهای ویژه‌ای شامل تخفیف در قیمت سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، اینترنت رایگان و مکالمه رایگان با کد شگفتی‌های ایرانسل و جوایز متنوع بهره‌مند شوید.

بسته اینترنت رایگان