بزرگترین جهاد معنوی از دیدگاه امام


بزرگترین جهاد معنوی از دیدگاه امام

موسسه قرآن و عترت سلسله الذهب عرفان نیشابور در سال ۱۳۹۴ بر اساس درخواست بسیاری از خانواده ها و جامعه فرهنگی استان و با هم فکری جمعی از نخبگان قرآنی شهرستان نیشابور تاسیس شد و پس از دوسال با پیگیری های مستمر، مجوز رسمی فعالیت خود را از هیئت رسیدگی به موسسات قرآنی کشور دریافت نمود …


مسابقه وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره)

پرسش های مسابقه

کاربر گرامی! چناچه تا کنون در سایت موسسه عضو نشده اید،

با تشکر

پانا

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)عنوان کرد:

بزرگترین جهاد معنوی خدمت به خلق الله

بزرگترین جهاد معنوی خدمت به خلق الله

خبرگزاری پانا: سرپرست کمیته امدادامام خمینی گفت: یکی از بزرگترین جهاد معنوی،خدمت به خلق الله وانسانهای محروم است.

بهگزارشخبرگزاریپانا،حسینانواریسرپرستکمیتهامدادامامخمینی درجمعخبرنگاران رسانه های استان کرماناظهارداشت: مبارزهبافقروحمایتمستضعفینازمهمترینهدفهایانقلاباسلامیایراناست.

ویافزود:سرمایه‌گذاریدرایجادشبکهمردمیکارآمدباخدماتزودبازدهازجملهچشم‌اندازهایکمیتهامداداستکهدراینراستاتلاشداریمودرحالگسترشاست.

سرپرستکمیتهامدادازکاهشدرصددانشآموزانتحتپوششخبر داد.

ویبیانداشت:سازمانمابایدیکسازمانحسینیباشدامدادبهدستحضرت امامایجادشدهاستاینسازمانیکعبادتگاهاستوهرچیزیکهدراینعبادتگاههواسراپرتکندمقبولنیست.

ویبیان کرد: ماماموربهگسترشمشارکت‌هایمردمیهستیمواینامرمستلزماعتمادسازیاست،درحالحاضر ۶۰۰ هزارحامی ۳۰۰ هزاریتیمرادرکشورحمایتمی‌کنند.

انواریبسته‌بندیالگوهایحمایتیوتوانمندیوصدورآنهابهکشورهایدیگرراازدیگرچشم‌اندازهایکمیتهامدادعنوانکردوافزود: دراینراستاتاکنوندر ۳۰ کشورهسته‌هایمردمیکمیتهامدادتشکیلشدهاست.

ویخاطرنشانکرد: ازسویکشورهایدیگریازجملهلیبی،تونس،بحرین،الجزایر،مصرو … نیزدرخواستتشکیلهسته‌هایمردمیکمیتهامدادداریم.

انواریدرموردطرحکپرزداییدرجنوباستانکرمانابرازداشت: کپرزداییدرجنوباستانکرمانبااجرایتکنولوژیکهدراستانهموجودنداشتوبرآوردهزینه‌هاینامناسببهاجراگذاشتهشدکهجوابگونبود.

ویبابیاناینکهدرکپرزدایینبایدبهسنت‌هاوفرهنگ‌هایمنطقهآسیبرساند،اظهارداشت: مابایدبراساسنیازمنطقهکپرهارابازسازیکنیمواینمسئلهنیزدرحالانجاماست.

انواریگفت: ظرفیتخدمت‌دهیکمیتهامداد ۴ میلیوننفراستکه ۳ میلیوننفرنیزبهصورتاورژانسیخدمات‌دهیمی‌شوند.

بزرگترین جهاد معنوی از دیدگاه امام