برنامه کودک جدید پسرانه


برنامه کودک جدید پسرانه

ماشین بازی با سنیا – برنامه کودک پسرانه – تعمیر ماشین های خراب


پخش آنلاین ویدئو

۱۰ کارتون جدید که امسال باید تماشا کنیم آپدیت ۲۰۲۱

دنیای انیمیشن و کارتون هم مانند دنیای فیلم و سریال برای خودش عناوین محبوبی دارد که هر ساله مخاطبان کوچک و بزرگ بسیاری منتظر اکران آن‌ها هستند. در این مطلب با ۱۰ کارتون جدید و که باید در سال ۲۰۱۸ منتظر تماشای آن‌ها باشیم با شما خواهیم بود.

بی‌شک در سال ۲۰۱۸ نیز همانند سال‌های گذشته، کارتون‌های زیادی منتشر خواهد شد که شاید برخی از آن‌ها را هیچ وقت نبینید یا فرصت کافی برای تماشای همه‌شان نداشته باشید. اما در بین فهرست قابل توجهی که از انیمیشن‌های امسال پیش روی ما قرار دارد، چند کارتون جدید به چشم می‌خورد که حتما باید آن‌ها را ببینید!

برخی از کارتون‌های مورد علاقه‌ ما که حالا دیگر تماشای آن‌ها سن و سال نمی‌شناسد، در چند قسمت ساخته شده‌اند که خبر تولید نسخه‌ جدید آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. برخی انیمیشن‌ها نیز  تیم سازنده‌ٔ قدرتمند و مشهوری از یک استودیوی انیمیشن‌سازی معتبر  دارند که همین موضوع سبب می‌شود تا بی‌صبرانه منتظر تماشای آن‌ها باشیم. البته این شانس را داریم که تا اکران عناوین جدید، بتوانیم دیگر انیمیشن‌های این فهرست مانند پیترِ خرگوش را که اکران شده است تماشا کنیم.

بی‌تردید نام ۱۰ کارتون جدید که در این مطلب آورده می‌شود، پس از اکران، بیشترین بیننده را خواهد داشت. عناوینی که قسمت‌های قبلی آن‌ها در گذشته فروش خوبی داشته‌اند یا پیش‌بینی می‌شود با استقبال زیادی در سال ۲۰۱۸ روبه‌رو شوند.

۱- شگفت‌انگیزان ۲

۱۴ سال پیش استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی پیکسار، هنرنمایی خود را به رخ همگان کشید و انیمیشنی جذاب به نام شگفت‌انگیزان را منتشر کرد. این انیمیشن که به قدرت خارق‌العاده و منحصربه‌فرد خانوادهٔ Pa می‌پردازد، در واقع یکی از بهترین کارهای پیکسار است و در بین ۱۹ انیمیشن تولید شده توسط این استودیو می‌تواند بعد از وال ای، در رتبه‌ی دوم بهترین‌ انیمشین‌ها باشد.

شگفت‌انگیزان انیمیشنی جذاب و دیدنی است از قدرت ماورایی یک خانواده که واقعا می‌توان آن‌ها را شگفت‌انگیز توصیف کرد. خانوادهٔ پار را باب پار در نقش آقای شگفت‌انگیز، هلن، ویولت و داشیل تشکیل می‌دهند که هر کدام دارای قدرت ویژه‌ای هستند.

حال بعد از گذشت حدود ۱۴ سال از ساخت قسمت اول این انیمیشن، سری دوم شگفت‌انگیزان در بین ۱۰ کارتون جدید سال ۲۰۱۸ قرار دارد که نمی‌توان آن را تماشا نکرد! در سری جدید، انیمشین شگفت‌انگیزان، آقای شگفت‌انگیز باید مراقب قدرت جک‌جک که بیشتر شده است باشد و هلن هم در نقش Elas igi l دنیا را نجات خواهد داد.

به هر حال وقتی نام پیکسار و دیزنی‌لند پشت پروژه‌ای باشد نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد و باید منتظر باشیم ببینیم ارمغان این دو کمپانی برای تابستان امسال ما چیست!

۲- هتل ترنسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستان

مگر می‌شود نام سری جدید هتل ترنسیلوانیا در بین ۱۰ کارتون جدید و مورد انتظار سال ۲۰۱۸ باشد و مشتافانه منتظر تماشای آن نباشیم؟!

سلنا گومز در قسمت جدید هتل ترنسیلوانیا، برای سومین بار در نقش ماویس، خون‌آشامی از سال‌های دور، ظاهر می‌شود که عاشق یک انسان شده است و این موضوع  زندگی خود و پدرش را در هتل ترنسیلوانیا دستخوش تغییر می‌کند.

دو قسمت قبلی هتل ترنسیلوانیا آنقدر خوب بودند که هر بیننده‌ای در رده‌های سنی مختلف از آن لذت می‌برد و شاید با آن هم‌ذات پنداری می‌کرد! در سری سوم هم پیش‌بینی می‌شود ببیندگان به همان میزان گذشته از این انیمشین لذت ببرند. چرا که در این قسمت، شخصیت ماویس با استفاده از کشتی کروز هیولا، پدرش را شگفت‌زده می‌کند و تعطیلاتی خانوادگی را ترتیب می‌دهد تا خانواده برای تغییرات پیش‌رو آماده باشند اما زمانی که دراکولا با اریکا (E icka)، کاپیتان مشکوک کشتی ملاقات می‌کند، اتفاقاتی شکل می‌گیرد که ماویس تلاش می‌کند اریکا و پدرش را از هم دور نگه دارد. پس بی‌صبرانه باید منتظر باشیم تا ببینم  در تیرماه و بعد از اکران این کارتون جدید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

۳- پاکوتاه

افسانه‌ پاگنده یکی از افسانه‌های قدیمی در طول زمان است که هنوز هم خیلی از مردم به آن اعتقاد دارند و باور نمی‌کنند که شاید تمام این ماجرا صرفا یک افسانه باشد. با این حال موضوع این افسانه درون‌مایهٔ‌ یک کارتون جدید برای سال ۲۰۱۸ شده است تا ماجرایی خنده‌دار را شکل دهد.

ماجرای انیمیشن پاکوتاه Smallfoo دربارهٔ شخصیتی به نام‌ Ye i است که باور دارد واقعا مخلوقات تیزپا و گریزپایی به نام پاکوتاه وجود دارند. همین مسئله باعث شکل‌گیری انیمیشنی به نام پاکوتاه شده و باید ببینیم گروه انیمیشن‌سازی وارنر چه هنرنمایی‌هایی کرده‌اند. کارتون جدید پاکوتاه، ششم مهر امسال اکران خواهد شد.

۴- شرلوک نومز

شرلوک نومز She lock G omes که نامش ما را به یاد شرلوک هلمز معروف می‌اندازد یک کارتون جدید دیگر برای سال ۲۰۱۸ است که در ادامه سری نومئو و ژولیت نوشته شده است. این انیمیشن که ۷ سال بعد از نومئو و ژولیت توسط استودیو انیمیشن‌سازی پارامونت انیمیشن تولید شده است، در آمریکا اکران شده ولی ۲۱ اردیبهشت در اروپا و دیگر کشورهای دنیا نمایش داده خواهد شد.

در این کارتون جدید شاهد حضور شرلوک هولمز هستیم که به دنبال کشف ناپدیدشدن اسرارآمیز یکی از باغبانان است. نومئو و ژولیت که در این قسمت به هم رسیده‌اند از شرلوک نومز می‌خواهند که راز این ماجرا را کشف کند.

دانستن همین اسامی و داستان کلی انیمیشن کافی است تا بی‌صبرانه منتظر تماشای این کارتون جدید باشیم.

۵- پیترِ خرگوش

انیمیشن پیترِ خرگوش Pe e Rabbi دیگر کارتون جدید است که بهمن سال ۱۳۹۶ اکران شد و با اقتباس از داستان پیترِ خرگوش، نوشته‌ بیاتریکس پاتر تولید شده‌ است. به نظر می‌رسد با این روال، دیگر نباید نگران فراموش شدن انیمیشن‌های کلاسیک دوران کودکی خود باشیم.

پیترِ خرگوش، کارتون جدید سال ۲۰۱۸ است که پخش آن برعهده‌ سونی پیکچرز بوده و تاکنون نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار فروخته است. در این انیمیشن می‌بینیم که پیترِ خرگوش با همسایه‌ کناری خود که یک مزرعه‌دار جدید است سرشاخ می‌شود. این کشاورز می‌خواهد از شرِّ پیتر و دوستان‌اش خلاص شود و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث اتفاق افتادن ماجراهای جذابی می‌شود که این انیمشین را دیدنی‌تر می‌کند.

۶- رالف خرابکار ۲: رالف اینترنت را نابود می‌کند

قسمت اول رالف خرابکار سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از تولیدات استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی اکران شد. این انیمیشن که برای ساخت آن ۱۶۵ میلیون دلار هزینه شده بود، با فروش خوب ۴۷۱ میلیون دلاری در گیشه توانست، بسیار موفق باشد و نامزد دریافت جوایزی مهمی چون گلدن گلوب و بهترین انیمیشن اسکار شود.

به نظر می‌رسد در سری دوم کارتون جدید استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی، رالف خرابکار ما دست روی اینترنت گذاشته است و می‌خواهد این شبکهٔ جهانی را مختلف کند.

رالف و وانلوپ روتر وایرلسی (بی‌سیمی) را پیدا می‌کنند که همین موضوع آغاز اتفاقات جذاب این انیمیشن است.

این پنجاه و هفتمین انیمیشن بلند والت‌ دیزنی است که بعد از ۶ سال در ادامه‌ٔ قسمت اول آن ساخته شده است و سی‌ام آبان ماه باید منتظر اکران آن باشیم.

۷- اردک، اردک، غاز

در این ماجراجویی خانوادگی، یک شخصیت غاز به نام Pe g به جای تمرین کردن برای پرواز اصولی در طول مسیر مهاجرت، بیشتر روی حرکات عجیب و خطرناک خود هنگام پرواز تمرکز می‌کند. پنگ به صورت تصادفی با گروهی از اردک‌ها برخورد می‌کند و تلاش می‌کند یک برادر و خواهر را که از خانواده‌ خود جدا شده‌اند، به گروه‌شان بازگرداند.

از همین جا ماجراهای اصلی این انیمیشن جذاب شروع می‌شود و پنگِ داستان ما به کمک دو دوست جدیدش درس‌هایی را دربارهٔ مسولیت‌پذیری و عشق بی‌قید و شرط می‌آموزد.

این کارتون جدید قرار است از ۳۱ فروردین توسط Ope Roads Films در آمریکا اکران شود.

۸- مرد عنکبوتی: I o The Spide Ve se

ابداع تازه مارول و سونی پیکچرز، برای انیمشین مرد عنکبوتی، جایگزین کردن مایلز مورالس به جای پیتر پارکر است. در حالی که این کارتون جدید از همان سیستم آشنای تینیجری و توانایی‌های شناخته شدهٔ مرد عنکبوتی در زندگی دبیرستانی‌اش برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان پیروی می‌کند، اما در واقع باید آن را یک نسخه‌ جدید بدانیم.

تریلرهای منتشر شده از این انیمشین نوید این را می‌دهند که این بار با سری جدید و جذاب مرد عنکبوتی روبه‌رو هستیم که می‌تواند همچنان میلیون‌ها بیننده را از هر رده‌ سنی در سراسر جهان به تماشای خود دعوت کند. البته برای تماشای این کارتون جدید باید همچنان صبر کنیم چرا که تاریخ اکران مرد عنکبوتی جدید ۲۳ آذر ۹۷ خواهد بود.

۹- چطور یک گرینچ، کریسمس را سرقت کرد

گرینچ یک شخصیت سبزرنگ ساختگی و تخیلی است که توسط دکتر سئوس خلق شده است. این شخصیت در کتاب دکتر سئوس با نام چطور یک گرینچ، کریسمس را دزدید How The G i ch S ole Ch is mas وجود داشته است اما حالا در بین ۱۰ کارتون جدید سال ۲۰۱۸، انیمیشنی با نام همین کتاب به چشم می‌خورد که نسخهٔ کارتونی و فیلم آن با بازی جیم کری و بچه‌ای به نام تیلور مومسن اکران شده است.

اما انیمیشن گرینچ جدید که توسط Illumi a io E e ai me ساخته شده، کاملا با نسخهٔ‌ فیلم متفاوت است و تنها اقتباسی از داستان معروف دکتر سئوس است. این کارتون جدید که قرار است در تاریخ ۱۸ آبان اکران شود، از جلوه‌های کامپیوتری جذابی بهره می‌برد که باعث می‌شود، ما را مشتاق تماشای خودش کند.

۱۰- چند کارتون جدید دیگر که احتمال اکران آنها در سال ۲۰۱۸ وجود دارد

بعضی از اسامی در فهرست چند کارتون جدید سال ۲۰۱۸ وجود دارد که نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها گذشت. عناوینی مشهوری که هنوز با قاطعیت نمی‌توان گفت می‌توانیم در سال ۲۰۱۸ شاهد آن‌ها باشیم اما با توجه به اخباری که از سوی تولیدکنندگانی چون دریم‌ورکس انیمیشن به گوش می‌رسد می‌توانیم تا پایان سال ۲۰۱۸ شاهد چندین کارتون جدید و جذاب دیگر باشیم.

مهمترین عناوینی که می‌توان به آنها اشاره کرد ماداگاسکار ۴، گربه چکمه‌پوش ۲ و بتمن نینجا هستند. بتمن نینجا توانسته از IMDB امتیاز ۵٫۶ را دریافت کند که همین مسئله نشان می‌دهد باید  منتظر تماشای یک نسخهٔ‌ دیگر از سری جذاب بتمن باشیم. این بار بتمن و دیگر موجودات عجیب و غریب همراه او سر از سرزمین فئودال ژاپن در می‌آورند و ماجراهای این کارتون جدید در همین کشور رقم می‌خورد.

البته عناوین زیادی در فهرست کارتون‌های جدید سال ۲۰۱۸ در IMDB وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را ببینید. به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها می‌توانند بعد از اکران فروش خوبی داشته باشند.

بهترین کارتون جدید ۲۰۱۹ کدام است؟

برویم سراغ کارتون‌های سال ۲۰۱۹ و ببینیم بهترین کارتون جدید ۲۰۱۹ کدام است. ما این‌جا به‌اختصار ۵ کارتون را معرفی می‌کنیم. شما هم می‌توانید فهرست ما را با کارتون‌های محبوب خودتان از سال ۲۰۱۹ کامل‌تر کنید.

داستان اسباب بازی ۴

ماجرای کارتون Toy S o y 4 را همه می‌دانید. این سری از همان قسمت اول طرفداران پروپاقرصی پیدا کرد و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کارتونی جهان تبدیل شد. در قسمت چهارم داستان اسباب بازی با فورکی آشنا می‌شویم؛ چنگالی که از بحران روان‌شناختی رنج می‌برد! وودی در تلاش است تا به فورکی ثابت کند که او هم یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب صاحب‌شان است. با این حال، ورود گبی گبی به داستان همه‌چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کلاوس

کارتون klaus (2019) یک انیمیشن مربوط به داستان کریسمس، و یکی از بهترین کارتون‌های ۲۰۱۹ است. داستان این کارتون جدید درباره پستچی دست‌وپاچلفتی‌ای است که به یک شهرک کوچک در نزدیکی قطب شمال فرستاده شده است. ماجرای زندگی او در ادامه با بابانوئل گره می‌خورد و اتفاقات هیجان‌انگیزی را برای او رقم می‌زند.

فرزند آب و هوا

یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های ۲۰۱۹ انیمه‌ای به‌نام Wea he i g wi h You (2019) بود. پسری دبیرستانی به‌نام هوداکا موریشیما از خانه خود فرار کرده و به توکیو می‌رود. او در توکیو با دختری تنها آشنا می‌شود که قدرت کنترل آب‌وهوا را دارد.

نفرت‌انگیز

کارتون Abomi able (2019) داستان زندگی یک یتی است! یک هیولای برفی بزرگ! سه دوست تلاش می‌کنند تا یتی را پیش خانواده‌اش برگردانند؛ اما یک مرد ثروتمند به‌دنبال گرفتن او برای اهداف شومش است. ماجراجویی‌های یتی و دوستانش، و فرارشان از دست مرد ثروتمند ماجراهای این کارتون جدید ۲۰۱۹ را رقم می‌زند.

فروزن ۲

کارتون F oze II (2019) یا همان انیمیشن یخ‌زده را همه می‌شناسید. پس از موفقیت قسمت اول، در سال ۲۰۱۹ قسمت دوم کارتون فروزن هم تولید شد. در این قسمت السا با شنیدن صداهایی مرموز وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و خطرناک می‌شود تا از سرزمینش محافظت کند.

بهترین کارتون جدید ۲۰۲۰ کدام است؟

به‌نظر شما بهترین کارتون جدید ۲۰۲۰ کدام است؟ ما این‌جا ۵ کارتون را انتخاب کرده‌ایم و منتظریم که شما هم نظرات‌تان را برایمان بنویسید تا ببینیم بهترین کارتون سال ۲۰۲۰ کدام بوده است.

ولف واکرز

کارتون Wolfwalke s یکی از شاهکارهای سال ۲۰۲۰ بود. این کارتون جذاب داستان دختربچه‌ای را روایت می‌کند که دوست دارد مانند پدرش یک شکارچی بزرگ شود. او در مسیر زندگی‌اش با دختری آشنا می‌شود که می‌تواند به گرگ تبدیل شود. دوستی این دو ماجراهایی را پیش می‌آورد که پدر و دختر را در مقابل فرمانده شهر قرار می‌دهد.

تماشای کارتون جدید ولف واکرز تجربۀ لذت‌بخشی است و می‌تواند برای ساعت‌ها شما را با یک داستان کهن و هیجان‌انگیز همراه کند.

به‌پیش

انیمیشن O wa d هم یکی از بهترین کارتون های ۲۰۲۰ است. داستان کارتون به پیش در یک دنیای جادویی می‌گذرد. ظهور تکنولوژی‌های جدید افراد این جامعه را از جادو دور کرده است. در این میان، دو برادر اِلف به‌نام‌های ایان و بارلی به‌صورت تصادفی موفق می‌شوند با کمک جادو پدر فوت‌کرده‌شان را برای ۲۴ به زندگی بازگردانند. اما مسئله‌ای حین جادو پیش می‌آید که این دو برادر را مجبور می‌کند وارد یک ماجراجویی خطرناک و هیجان‌انگیز شوند.

خانواده ویلوبی‌ها

انیمیشن The Willoughbys (2020) یک کارتون کمدی و جذاب است. ویلوبی‌ها خانواده‌ای قدیمی و عجیب‌وغریب‌اند که با قوانین سنتی‌شان زندگی می‌کنند. پدر و مادر خانواده هیچ علاقه‌ای به ۴ فرزندشان ندارند. برای همین این کودکان تصمیم می‌گیرند که سرنوشت‌شان را خود به‌دست بگیرند و با کمک دایۀ جدیدشان ماجراجویی هیجان‌انگیزی را در دنیای مدرن آغاز کنند.

خانواده کرودها: عصر جدید (غارنشینان ۲)

انیمیشن The C oods: A New Age را با نام‌های خانواده کرودها، غارنشینان، و کرودز ترجمه کرده‌اند. داستان این کارتون را همه از قسمت اول آن می‌دانید: خانواده‌ای از انسان‌های غارنشین که مجبورند تغییری بزرگ در زندگی‌شان ایجاد کنند. در قسمت دوم کارتون غارنشین‌ها، خانواده کرودها با خانوادۀ دیگری از انسان‌های مدرن‌تر آشنا می‌شوند. خانواده جدید در منطقه‌ای ایمن و پر از غذا زندگی می‌کنند، اما دوست ندارند کرودها را در میان خودشان جا بدهند. به‌هرحال، ماجراهایی پیش می‌آید که منجر به پیوند این دو خانواده می‌شود.

روح

انیمیشن Soul نیز یکی از اتفاقات مهم دنیای کارتون‌ها در سال ۲۰۲۰ بود. داستان کارتون روح ۲۰۲۰ را همه می‌دانید: جو گاردنر یک موزیسین جَز است که به‌عنوان معلم موسیقی مدرسه کار می‌کند. او پس از سال‌ها فرصتی پیدا می‌کند تا در یک گروه حرفه‌ای موسیقی پیانو بنوازد، اما حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را از این موقعیت دور می‌کند. حالا جو باید به ۲۲ کمک کند تا دلیل زندگی‌اش را بیابد و به زمین پا بگذارد.

بهترین کارتون جدید ۲۰۲۱ را انتخاب کنید

در مدتی که از سال ۲۰۲۱ گذشته چندین کارتون جدید اکران شده است. ما همانند سال‌های پیش ۵ کارتون را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم شما هم جدیدترین کارتون های سال ۲۰۲۱ را به این فهرست اضافه کنید.

فیلم تام و جری ۲۰۲۱

بعد از سال‌ها، ماجراهای خاطره‌انگیز موش و گربه دوباره تکرار می‌شوند. داستان کارتون Tom a d Je y (2021) در شهر نیویورک می‌گذرد. این بار تام استخدام شده تا جری را از لوکس‌ترین هتل شهر بیرون کند.

بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی

قسمت جدید کارتون بچه رئیس در سال ۲۰۲۱ اکران شده است. در The Boss Baby: Family Busi ess (2021) تئودور و برادرش با یک فرمول جادویی دوباره خود را برای ۴۸ ساعت کودک می‌کنند تا جلوی نقشه‌های شیطانی یک نابغه را بگیرند و کودکان زیادی را نجات بدهند.

اژدهای آرزو

انیمیشن Wish D ago (2021) یکی از جدیدترین کارتون های سال است. داستان این کارتون چینی – آمریکایی درباره پسری است که آرزو می‌کند یک اژدها داشته باشد و برای رسیدن به آرزویش هیچ مانعی را در مسیر نمی‌پذیرد.

رایا و آخرین اژدها

داستان کارتون Raya a d he Las D ago (2021) بسیار جذاب است. سال‌ها پیش در سرزمین جادویی کوماندرا انسان‌ها و اژدهایان در کنار هم زندگی می‌کردند. تا این‌که گروهی از هیولاهای اهریمنی به‌نام «درون» به جامعه‌شان حمله کردند. اژدهایان برای نجات جامعۀ انسانی خود را قربانی کردند و توانستند درون را متوقف کنند. حالا ۵۰۰ سال گذشته و بار دیگر درون قصد نابودی انسان‌ها را دارد. در این میان جنگجویی تنها راهی ماجراجویی خطرناکی می‌شود تا آخرین اژدها را یافته و از او برای نجات انسان‌ها کمک بگیرد.

هتل ترانسیلوانیا ۴

قسمت چهارم کارتون هتل ترانسیلوانیا قرار است تابستون سال ۱۴۰۰ اکران شود. ما هم مثل دیگر طرفداران این مجموعه کارتون جذاب منتظریم تا از داستان Ho el T a sylva ia 4 (2021) سر در بیاوریم.

سخن آخر

ما از بهترین کارتون های جدید سال‌های اخیر نوشتیم. شما هم می‌توانید نظرات‌تان را دربارۀ اینکه کدام کارتون جدید بهتر است و ارزش تماشا دارد برایمان بنویسید تا ما هم با آنها آشنا شویم.

مطالب مرتبط

داستان اسباب بازی ۴ – همه‌چیز دربارۀ انیمیشن…

پوسترهای زوتوپیایی نامزدهای اسکار ۲۰۱۸

انیمیشن کوکو و اهمیت یادآوری خاطرات

انیمیشن های برنده جایزه اسکار از ابتدا تا…

قهرمان کوچک در جستجوی نان در انیمیشن نان…

تیزر پوستر رالف خرابکار ۲ منتشر شد

۱۹ درس زندگی از انیمیشن های والت دیزنی

باب اسفنجی و نکات جالبی درباره او که…

انیمیشن های پیکسار – از بدترین تا بهترین!…

مینیون هایی که به ایلومینیشن اینترتینمنت خدمت می‌کنند

۳۸ دیدگاه‌ها

انیمیشن د لگو مووی دو رو هم فراموش کردید

عالی

عالی بود ممنون از ادمین سایت

بتمن نینجا امتیاز ۵،۶ از IMDB گرفته، چرا اطلاعات اشتباه میذارین

مهم کیفیت و محتوای فیلم هستش نه امتیاز کاربران و سایت ها

کارتون اسپایدر من وگریچ و شرلوک نومز واقعا دیدن دارع

به نظر من انیمیشن های اواتار اخرین باد افزار افسانه ی کورا وقت ماجراجویی ابشار جاذبه بیشتر دیدن دارهخنده

آبشار جاذبه رو هستم باهات?

دیدگاه شما همه این انیمیشن ها رو با لذت تماشا کردم.حتما شما هم ببینید عالی هستن.ممنون از شما

بهتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننن فیلم دنیا شهر اشباح

داستان اسبابازیها

از کارتون های شما خوشم اومده

من از کارتون های شما خیلی خوشم اومده

بیشتر از پا کوچولو خوشم اومد اون بهترین فیلم است

کارتون پیتر خرگوشه فوق العاده بود

پا کوچولو خیلی جذاب تر است و در هیمالیا انیمیشنی به نام پا کوچول دوبله شد فکر کنم قسمت دوم اش توی سینما اومده باشه ولی حتما ببینید خییییییللللللییییی قشنگه ???????????????????????????

پا کوچولو خیلی جذاب تر است و در هیمالیا انیمیشنی به نام پا کوچولو دوبله شد حتما ببینید امید و ارم خوشتان بیاید

پا کوچولو خیلی جذاب تر است و در هیمالیا انیمیشنی به پاکوچولو دوبله شد ولی گرینچ هم خوب بود ولی فیلم کوکو هم خیلی خوب بود واقعا چرا عکس شو گذاشتین ولی کارگاه نومز نیست کارگاه شرلوک درسته

پا کوچولو خیلی جذاب تر است فیلم کوکو هم خیلی خوب بود واقعا چرا عکس شو گذاشتین ولی کارگاه نومز نیست کارگاه شرلوک درسته

کارتون لیدی باگ رو توصیه میکنم واقعن عالی فصل داره داستان درباره دختر و پسریه که در یه مدرسه درس میخوانند و قهرمانند و هم رو نمیشناسن و وقتی قهرمانند پسر دختررو دوست داره و وقتی قهرمان نیستند دختره پسررو دوست داره و وقتی قهرمان نیستند هم دیگرو میشناسند ولی وقتی قهرمانند هم دیگرو نمیشناسن

دقیقااااا خیلی لیدی باگ یا همون دختر کفشدوزکی عالیه.ولی نمیدونم چرا فصل ۴ برای من قسمت های تکراری میاره.

واقعا پا کوتاه دیدن داره واقعا چرا به پا کوتاه رای نمی دین

یعنی فقط پا کوچولو دیدن داره یکی از پا گنده هاش می فهمن شما فیلم اشون رو دوست ندارین این همه زحمت کشیدن فیلم ساختن بعد شما دوست ندارین

سلام این انیمیشن ها بهترین انیمیشن های تاریخ هستن نه اونا اواتار اخرین باد افزار افسانه ی کورا وقت ماجراجویی ابشار جاذبه هرکی موافقه بگهخنده

اینا همشون رو دیدم خوبن انیمیشن های اکران ۲۰۲۰ بزاريد

واقعنی که فقط پاکوچیک

فیلم ماجراجویی در پاریس خیلی زیباست فصل ۴پاییز۲۰۲۰میاد و آبشار جاذبه وهمین طور فیلم استار علیه نیروهای شیطانی ماجراجویی در پاریس حتماً نگاه کنین بهترین قسمت احساسیش فصل۳قسمت۷خیلی باحاله

دقیقااااا خیلی لیدی باگ یا همون دختر کفشدوزکی عالیه.ولی نمیدونم چرا فصل ۴ برای من قسمت های تکراری میاره.

ببخشید ارمی اینجا نیست

دوستان کارتون سونیک ۲۰۲۰رو حتما ببینید

سلام ناروتو ه بهش اضافه کن اگه ندیدین حتما ببینید

خیلی عالی

ممنون که معرفی کردید

قلعه ی متحرک هاول از همه بهتره

عالی عالی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالیبهترین کارتون های دنیا

یوهووووو بالاخره قسمت ۴هتل ترانسیلوانیا رو ساختن کاشکی السا۳هم می ساختن همه راست میگن دختر کفشدئزکی خیلی قشنکه من الان فصل ۴رو میبینم

پیکر خرگوشه خیلی باحاله

انیمیشن روح واقعا عالیه،پیشنهاد میکنم همه ببینین????

دیدگاه خود را بنویسید انصراف از پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برنامه کودک جدید پسرانه