بانک قرض الحسنه مهر ایران اینترنت بانک


بانک قرض الحسنه مهر ایران اینترنت بانک

در این مقاله سامانه ها لینک ورود به سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران ib.qmb.ir، ارائه و امکانات ارائه شده اینترنت بانک مهر ایران گفته شده است.


بانک قرض الحسنه مهر ایران اینترنت بانک

برای مشاوره استفاده از امکانات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران

برای مشاوره استفاده از امکانات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران

  برای ورود مستقیم به سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران به نشانی ib.qmb.i  ارائه شده است .

باگسترش روز به روز تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی، بانک ها اقدام به راه اندازی بستری در فضای اینترنت برای ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران خود کردند. در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران هم با ایجاد سامانه اینترنت بانک، امکان استفاده از خدمات آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده کرد.

به طوری که همه مشتریانی که در این بانک حساب دارند می توانند با ورود به سایت ib.qmb.i از خدمات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کنند. جهت آشنایی بیشتر شما مشتریان با این سامانه، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به اینترنت بانک مهر ایران و امکانات ارائه شده در آن ارائه شده است.

معرفی اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران

اینترنت بانک مهر ایران، سامانه ای است که بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خدمات آنلاین و غیر حضوری به مشتریان خود به وجود آورده است. در گذشته مردم برای انجام امور بانکی نیاز داشتند که زمان زیادی را در شعب بانک ها سپری کنند، اما امروزه مشتریان این بانک می توانند در هر ساعت از شبانه روز تنها از طریق اینترنت به سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران متصل شوند و از خدمات غیر حضوری این بانک بهره مند شوند.

سامانه اینترنت بانک مهر ایران خدمات بانکی متعددی از قبیل مدریت سپرده ها، انتقال وجه، پرداخت قبوض، مدیریت حساب های بانکی و مواردی از این قبیل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و افرادی که در این بانک حساب داشته باشد می توانند با مراجعه به ادرس اینترنتی ib.qmb.i از تمام خدمات بانکداری اینترنتی استفاده کنند.

راهنمای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران

مشتریانی که قصد استفاده از خدمات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران را دارند باید در ابتدا در این بانک افتتاح حساب کنند و کد کاربری و رمز عبور خود را از بانک دریافت کنند. با دریافت این اطلاعات می توانند به راحتی وارد سامانه اینترنت بانک مهر ایران شده و امور بانکی مد نظر خود را انجام دهند. در ادامه راهنمای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه شده است.

برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران وارد سایت www.qmb.i شوید.

در ادامه با صفحه زیر مواجه خواهید شد. این صفحه از چهار قسمت مختلف تشکیل ‌شده است. برای ورود به این سامانه، کاربران باید نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنند.

در صفحه اصلی اینترنت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نکات امنیتی نیز ذکر شده ‌است که کاربران در هنگام استفاده از اینترنت بانک باید به این نکات توجه داشته باشند تا بتوانند تجربه ای امن از انجام امور بانکی به صورت آنلاین داشته باشند.

امکانات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران

سامانه اینترنت بانک مهر ایران نیز مانند اینترنت بانک اقتصاد نوین، امکانات متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد. به‌ طوری ‌که امروزه اکثر امور بانکی، از طریق این سامانه قابل ‌انجام است. آشنایی با خدمات و امکانات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران باعث می شود که کاربران راحت تر بتوانند از این سامانه استفاده کنند. در ادامه امکانات ارائه شده گفته شده است.

سپرده ها: مدیریت سپرده ها به صورت آنلاین یکی از خدماتی است که این سامانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشتریان می توانند با استفاده از این قسمت اطلاعات مربوط به سپرده خود را مشاهده کنند. همچنین در بین حساب‌ های خود نیز انتقال وجه داشته باشند.

انتقال وجه: یکی دیگر از خدمات ارائه شده اینترنت بانک مهر ایران، خدمات مربوط به انتقال وجه می باشد. کاربران این سامانه با استفاده از این قسمت می‌ توانند وجه مورد نظرشان را به سه صورت عادی (انتقال به حساب‌های دیگر)، مستمر (انتقال وجه در تاریخ‌ های مقرر شده) و انتقال وجه دسته ‌ای (انتقال وجه به چندین حساب مختلف) انجام دهند.

حساب جاری: دسته دیگر از خدمات این سامانه، خدمات مربوط به حساب جاری مشتریان است. مشتریان این بانک با استفاده از این امکان می‌توانند به بررسی وضعیت چک‌ های خود بپردازند و چک‌های خود را مدیریت کنند.

تسهیلات: مدیریت امور مربوط به تسهیلات بانکی از دیگر امکاناتی است که این سامانه در اختیار کاربران خود قرار می دهد. کاربران از این قسمت می ‌توانند گزارش مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند. همچنین می ‌توانند از وضعیت اقساط خود نیز باخبر شوند.

مدیریت کارت: مدیریت کارت های بانکی نیز جزو خدماتی است که کاربران می توانند از این سامانه پیگیری کنند. مشتریان این بانک در این قسمت می ‌توانند عملیات کارت به کارت را انجام دهند و همچنین در صورت نیاز اقدام به مسدود کردن کارت بانکی خود کنند.

پرداخت قبوض: ار دیگر امکاناتی که این بانک در اختیار مشتریان خود قرار داده ‌است، قسمت پرداخت قبوض است. مشتریان می ‌توانند از این قسمت، تمامی قبوض خود را به ‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران​ داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

ورود به اینترنت بانک مهر ایران | کلیک کنید

به گزارش (Ba ke )، سرویس اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی دیگر از خدمات نوین بانکداری است که با هدف ارائه سرویس های بانکی در دست رس ، سریع ، کم هزینه بر روی بستری امن و مطمئن برای مشتریان محترم راه اندازی گردیده است .

لذا به منظور فعال سازی و در یافت کد کاربری سامانه مذکور کافی است به یکی از صدها شعب متمرکز بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست سرویس اینترنتی اقدام نمایید پس از تکمیل فرم و تایید آن توسط مسئول شعبه سرویس درخواستی فعال شده و رمز به صورت محرمانه تحویل مشتری می گردد .

بانک قرض الحسنه مهر ایران اینترنت بانک