بازیگران برف بی صدامی بارد فصل دوم


بازیگران برف بی صدامی بارد فصل دوم

معرفی کامل و بیوگرافی بازیگر های سریال برف بیصدا میبارد ❄️ به همراه ع ها و نقش هایشان (شهاب، سیمین، حبیب، نسرین، نرگس و..) + عوامل + تیتراژ پایانی


پخش آنلاین آهنگ
پخش آنلاین ویدئو

سریال برف بی صدامی بارد ، آخرین ساخته پوریا آذربایجانی است که در سال ۱۴۰۰ برای شبکه ۳ سیما به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده. این سریال بلندترین سریال تاریخ تلوزیون ایران به شمار می رود. فصل اول این مجموعه در ۱۰۰ قسمت توسط مرحوم مسعود بهبهانی نوشته شده و داستان هایی از دهه های گذشته و زمان حال را روایت خواهد کرد.

این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه ۳ پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

در این مقاله به معرفی کامل بازیگران سریال برف بیصدا می بارد، در قالب جدول، عکس و بیوگرافی خواهیم پرداخت. برای دسترسی آسان و سریع به بخش های مختلف این مقاله توصیه می شود از فهرست زیر استفاده کنید:

معرفی بازیگر های سریال برف بی صدا می بارد نقش ها

در ادامه بیوگرافی کوتاهی درباره هر بازیگر (شامل تاریخ تولد، شهر زادگاه، تاریخچه کوتاه فعالیت های هنری یا …) به همراه عکسشان و نقش آنها در این مجموعه خواهید خواند:

خلاصه داستان:

اگر بمانی غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم. این مجموعه سه داستان مختلف از سه دهه ۶۰، ۷۰و ۹۰ را روایت می کند.

پوریا پورسرخ در نقش شهاب

پوریا پورسرخ متولد تیرماه ۱۳۵۶ در تهران – بازیگر نقش شهاب در سریال – فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ و با بازی در سریال تلویزیونی “روزهای بیاد ماندنی” به صورت حرفه ای آغاز کرده و تا کنون در بیش از ۶۰ فیلم و سریال نقش آفرینی کرده. او در سال های اول فعالیتش کمتر دیده شد اما در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال های “وفا” و “صاحب دلان” که هر دو توسط محمد حسین لطیفی کارگردانی شده، بیشتر دیده شد و مورد تحسین قرار گرفت.

از بازی های به یاد ماندنی پوریا پورسرخ در سینمای ایران میتوان به سینمایی روز سوم و روز رستاخیز اشاره کرد. برف بی صدا می بارد اولین حضور بازیگری او در سینما و تلوزیون در سال ۱۴۰۰ می باشد.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش سیمین

الیکا عبدالرزاقی (همسر امین زندگانی) متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در شهرستان رامسر،بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر، پس از بازی در سریال سرباز (۱۳۹۹) این بار و در سال ۱۴۰۰ در نقش سیمین در سریال برف بیصدا می بارد نقش آفرینی می کند.

الیکا عبدالرزاقی دارنده مدرک ادبیات نمایشی است و حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ و از صحنه تئاتر استاد حمید سمندریان و همزمان با بازی در سریال “گمشده” آغاز نموده. اما با بازی در سریال های مهران مدیری (باغ مظفر ۸۵، گنج مظفر ۸۶، مرد هزار چهره ۸۶، قهوه تلخ ۸۹ و…) به شهرت فراوانی رسید.

مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین

مریم شیرازی متولد آبان ماه ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان تئاترو بازیگر سینما و تلوزیون در نقش نسرین در سریال برف بی صدامی بارد به ایفای نقش می پردازد. او در سال ۱۴۰۰ در سریال شبکه نمایش خانگی “مردم معمولی” (رامبد جوان) و در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی “صفر بیست و یک” (جواد رضویان و سیامک انصاری) نیز بازی کرده بود.

مریم شیرازی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلمی از “کامبوزیا پروتوی” آغاز کرده و تا کنون در بیش از ۱۶ فیلم و سریال به عنوان بازیگر حضور داشته و یک نمایش تئاتر با عنوان ” پیکر زن همچون میدان نبرد” را در سال ۱۳۸۵ روی صحنه برده.

مینا وحید بازیگر نقش نرگس

مینا وحید در نقش نرگس در سریال برف بیصدا میبارد، از بازیگران فعال این روز های تلویزیون است که در سال ۱۴۰۰ علاوه بر این سریال در سریال های “افرا” و “جزیره” نیز به ایفای نقش پرداخته.

مینا وحید در مرداد ماه ۱۳۶۶ در شهر رشت به دنیا آمده و دارنده مدرک کارشناسی ارشد تئاتر است و فعالیت حرفه ای خود را به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۶ و با بازی در سینمایی “آتش بس” آغاز نموده.

همچنین بخوانید:

پاشا رستمی در نقش احمد

پاشا رستمی بازیگر نقش احمد در این سریال، متولد تیرماه سال ۱۳۶۳ در تهران و دارنده مدرک لیسانس مهندسی کشاورزی است که فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۸۷ و با بازی در سریال “همه بچه های من” (مرضیه برومند – مسعود فروتن) آغاز کرده.

پاشا رستمی بیشتر بازی در نقش حامد در سریال “لحظه گرگ و میش” (همایون اسعدیان) شناخته شده.

فریبا متخصص در نقش آهو

فریبا متخصص یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۴۰۰ بوده و در ۶ سریال تلویزیونی “روز های آبی”، “فرشتگان بی بال”، افرا” ، “موج اول”، “گیل دخت” و این سریال (در نقش آهو) بازیگری کرده.

متخصص متولد متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۰ در شهر بروجرد و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و همچنین گوینده و دوبلور می باشد.

پوریا شکیبایی در نقش حبیب

پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی، بازیگر نقش حبیب در برف بی صدا می بارد، متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا است به عنوان بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد.

ثریا قاسمی در نقش ماهرخ

ثریا قاسمی، از بازیگر های مجموعه برف بی صدا می بارد و بازیگر پیشکسوت و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۴۰۰ علاوه بر این سریال در سریال های «بچه مهندس ۴»، «گیل دخت» و «زندگی زیباست» نیز نقش آفرینی کرده.

«ثریا قاسمی» با نام اصلی «مولود ملاقاسم» فرزند مرحوم «حمیده خیرآبادی» است ۲۸ ام آذرماه سال ۱۳۱۹ در شهر رشت به دنیا آمده و فعالیت های هنری خود را از دهه ۴۰ با کار گویندگی در رادیو آغاز کرده و بازیگری را از سال ۱۳۴۹ آغاز نموده.

امید روحانی در نقش ابراهیم

دکتر امید روحانی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و منتقد سینمایی است که تا کنون در مجموعه ها و آثاری سینمایی پرشماری به عنوان بازیگر درخشیده. او در سال ۱۴۰۰ علاوه بر این سریال در مجموعه های تلویزیونی «زندگی زیباست»، «زیرخاکی ۲» و «بچه مهندس ۴» نیز نقش داشته.

رضا رویگری

رضا رویگری، بازیگر توانمند، دوست داشتنی و پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و نقاشو خواننده، که در سال های گذشته وضعیت جسمانی مناسبی نداشته و از سال ۱۳۹۲ بر اثر سکته مغزی دچار مشکلات سلامتی شده امسال در این سریال نیز بازیگری کرده.

او متولد دی ماه سال ۱۳۲۵ در تهران می باشد و تحصیلات حوزوی خود را نزد امام جمعه وقت تجریش گذرانده و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز نموده.

هادی دیباجی بازیگر نقش سعید

سید محمد هادی دیباجی در نقش سعید، متولد تیرماه سال ۱۳۶۲ و دارنده مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۸۴ با بازی در تله فیلم “عروس کوهستان” و سینمایی “جایی در دوردست” به دنیای بازیگر معرفی شده. او پیش از آغاز فعالیت در رشته بازیگری به عنوان چهره پرداز در سینما فعالیت داشت.

هادی دیباجی در سال ۱۴۰۰ در دو سریال تلویزیونی دیگر “احضار” و “گاندو ۲” نیز بازی کرده و دوران پرکاری را تجربه می کند.

مائده طهماسبی در نقش شکوه

مائده طهماسبی بازیگر نقش شکوه، متولد تیر ماه ۱۳۶۶ در شهر بابل (مازندران)، همسر فرهاد آئیش، بازیگر توانمند سینما، تلویزون و تئاتر می باشد که فعالیت های حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش و با کارگردانی نمایش تئاتر “گزارش به آکادمی” آغاز نموده.اولین حضور بازیگری او در سینما نیز به سال ۱۳۷۸ و بازیگری در فیلم سینمایی “دایره” (جعفر پناهی) بازمیگردد. او دارند مدرک کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

مائده طهماسبی در سال ۱۴۰۰ در دو سریال “هم سایه” و “زخم کاری” نیز بازی کرده اما از سال ۱۳۹۵ تا کنون در هیچ اثر سینمایی دیده نشده.

فرهاد آئیش در نقش حاج عطا

“فرهاد حشمتی عقدایی” با نام هنری فرهاد آئیش، در شهریور ماه سال ۱۳۳۱ در شمیران به دنیا آمده و اصالتا اهل عقدا (از توابع اردکان) می باشد. او پس از اتمام دوره دبیرستان به انگلستان و آمریکا سفر کرده و به تحصیل فیلمسازی و بازیگری پرداخت و پس از ۲۷ سال به همراه همسرش (مائده طهماسبی) به ایران بازگشت.

فرهاد آئیش بازیگر و کارگردان تئاتر، نمایشنامه نویس و بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلوزیون می باشد.

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا

مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی است و در نقش سهیلا در سریال برف بیصدا میبارد به ایفای نقش پرداخته. او در آبان ماه سال ۱۳۷۲ در کرج به دنیا آمده و دارند مدرک لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسک گردانی از دانشگاه تهران می باشد. او علاقمند به فیلمسازی و تئاتر بوده و فعالیت حرفه ای خود را از صحنه تئاتر آغاز نموده و تا کنون در چند فیلم و سریال از جمله “دیوار به دیوار ۱ و ۲” ، “قانون مورفی”، “کامیون ۱۳۹۹” و… نقش داشته.

مهسا طهماسبی در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرد.

آتیلا پسیانی در نقش پرویز

آتیلا پسیانی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد که فعایت های حرفه ای خود را از دهه ۶۰ در تئاتر ایران آغاز نموده و تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم و سریال و نمایش (اکثرا به عنوان بازیگر) فعالیت داشته و در سال ۱۴۰۰ نیز به عنوان یکی از بازیگران سریال برف بی صدا میبارد دیده می شود.

آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی (بازیگر دهه ۳۰ تا ۸۰) ، همسر فاطمه نقوی (بازیگر) و پدر ستاره پسیانی است.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر

پانته آ سیروس که فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون با بازی در فیلم «اینجا همه چیز خوب است – پوریا آذربایجانی» در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده بود. در سومین همکاری خود با پوریا آذربایجانی (پس از سریال «نوار زرد») در نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد به ایفای نقش پرداخته.

پنته آ سیروس در فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده.

شایسته ایرانی

شایسته ایرانی متولد تیرماه سال ۱۳۵۸، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او دارنده مدرک لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد بوده و  پس از تجربه های متعدد نقش آفرینی در صحنه تئاتر وارد سینما و تلویزیون شده. اولین تجربه بازیگری شایسته ایرانی در سینما به سال ۱۳۸۴ و بازی در فیلم “آفساید” (جعفر پناهی) بازمی گردد. او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

آناهیتا اقبال نژاد

آناهیتا اقبال نژاد متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر با سابقه تئاتر، مدرس، کارگردان تئاتر و طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه تئاتر “صحنه” است. او در سال ۱۳۷۴ مدرک لیسانس خود را در رشته “نمایش” از دانشگاه تهران دریافت کرده و در سال ۱۳۷۹ در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شده.

معرفی بازیگران سریال برف بیصدا میبارد در سایت وصاله لطیفی.

عوامل و کارگردان سریال برف بی صدا می بارد

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال برف بیصدا میبارد، نویسنده و کارگردان متولد سال ۱۳۶۰ بوده تا کنون آثار سینمایی و تلوزیونی زیر از او منتشر گردیده:

او همچنین در فیلم های «شاید عشق نبود ۱۳۹۶»،«مزرعه پدری ۱۳۸۲» و «نسل سوخته ۱۳۷۸» تجربه بازیگری داشته و تا کنون در چند جشنواره ایرانی و خارجی شرکت کرده (از جمله چند دوره جشنواره فیلم فجر) و موفق به دریافت جوایزی ارزشمند گردیده.

جدول عوامل

نویسنده : مرحوم مسعود بهبهانی

سید مسعود بهبهانی نیا متولد آذرماه ۱۳۳۵ در شهر بهبهان نویسنده این سریال بوده که در ۱۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ و در ۶۵ سالگی درگذشت. او در طول دوران فعالیت های حرفه ای خود در حدود ۲۰ فیلمنامه (تله فیلم و سریال) برای تلویزیون ایران نوشته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

محمدرضا شفیعی تهیه کننده ی این سریال در سال ۱۴۰۰ دو سریال «گیل دخت» و «نوار زرد۲» را نیز برای صدا و سیما تهیه کنندگی کرده. او یکی از پرکارترین و موفق ترین تهیه کنندگان تلویزیون به شمار می رود و با اینکه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ شروع کرده تا کنون در بیش از ۶۰ فیلم و سریال به عنوان تهیه کننده حضور داشته.

تیتراژ پایانی با صدای حجت اشرف زاده

تیتراژ پایانی این سریال با همین نام توسط حجت اشرف زاده در سبک تلفیقی خوانده شده. محمد مهدی سیار ترانه سرا، فرید سعادتمند آهنگساز، حمید اکبر زاده تنظیم کننده این قطعه هستند:

زمان پخش سریال برف بیصدا میبارد چه ساعتی است؟

این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه ۳ پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

خلاصه داستان برف بی صدا می بارد از چه قرار است؟

این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه ۳ پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

این سریال چند قسمت دارد و کی پخش می شود؟

این سریال توسط مرحوم مسعود بهبهانی در ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای نوشته شده و هرشب از شبکه سه ( ۳ بار تکرار در همان روز و روز بعد) پخش می شود.

به این مقاله امتیاز دهید–—- و –—-نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

پیج اینستاگرام

vesaleh_movie

♨️?️ انتشار مطالب به روز سینمایی و معرفی فیلم ها در پیج اینستاگرامی من

پوریا همیشه خوب بوده

عالی کاش زودتر شهاب بیاد خونه رو هم نفروشن

جدیدا دقت کردین تلویزیون چقدر زیاد سریال می سازه؟؟ قبلا فک کم اینقدر نبود یه دونه کیمیا میداد با یه سریال طنز یا مثلا تو محرم و اینا مختار پخش میکردن همشون با غم انگیز ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران الان تقریبا هر شبکه میزنی یه سریال داره واسه خودش حتی شبکه های استانی گیلان و تهران که من گاهی اوقات می بینم و ماشالا ماشالا یکی از یکی مزخرف تر چرت و پرت تر که حتی به درد تلف کردن وقت نمیخورن. یعنی بخوای با این سریال ها وقتتو تلف کنی وقتت بیشتر تلف میشه تا اینکه مثلا به مدت ۴۵ دقیقه مسیر پرواز پرنده هارو دنبال کنی!

انصاف نیست. به مولا انصاف نیست. این همه زحمات که به پای این سریال ها ریخته میشه تا ذره ای هر چند کم بتونن سرتونو شیره … چیزه … سرگرم کنن. بعد امثال شما ها میاید اینطوری نتیجه زحماتشونو می برید زیر سوال. جایزه ایمی رو انگلیس میده، معلومه به هنرمندان ایران زمین جایزه نمیده چون حسودن وگرنه تا الان صدا و سیما ۱۰ تا جایزه ایمی برده بود

خیلی خوب

بنظر من موضوع داستان اوقدر کشش نداره که ۲۵۰ قسمت ادامه داشته باشه

سریال برف بیصدا میبارد بازیگر کم داره به نظرم. کلی میگم سریالی که ۱۰۰ قسمت ساخته شده و میگن ۱۵۰ قسمت دیگه هم داره (ینی حدود ۲۵۰ قسمت ? ) با این بازیگرا مثل پوریا پورسرخ و الیکا عبد الرزاقی و فریبا متخصص اینا خییییلی خسته کننده میشه البته نه اینکه اینا بازیگرای بدی باشن ولی سریال صد قسمتی یه امین حیایی ای یه جواد عزتی ای بهرام رادانی یه پریناز ایزدیاری چیزی میخواد چون نهایتا به خاطر بازیگرا مردم بشینن سریالو تماشا کنن وگر نه کارای تلویزیون نه هیچ جاذبه ای داره نه داستان جدیدی

پخش سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از سوم دی ماه شروع شده است. نویسندگی سریال برف بیصدا می بارد برعهده مسعود بهبهانی‌نیا بود. او که قبلا سابقه نوشتن سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار را داشت اکنون دست به نگارش طولانی‌ترین سریال تلویزیونی برای شبکه سه سیما زده است.

سریال برف بی صدا می بارد محصول سال ۱۴۰۰ از سوم دی ماه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفت. که پیش‌تر از او سریال موفق پلیسی جنایی «نوار زرد» را دیده بودیم. این سریال ۱۰۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳ فصل مجزا ساخته خواهد شد. درحال حاضر دو فصل اولیه این مجموعه تلویزیونی که روایت‌گر دهه ۶۰ و ۷۰ کشورمان است، برای پخش آماده هستند. در ادامه پلازامگ شما را با خلاصه داستان سریال برف بی صدامی بارد، بازیگران و ساعت بازپخش آن آشنا می‌کند. با ما همراه باشید.

چند روزی است که پخش تیزر  رسمی سریال برف بی صدامی بارد از تلویزیون شروع شده است. در ادامه می‌توانید تیزر سریال برف بی صدا می بارد را مشاهده کنید:

آنچه در ادامه می خوانید

دانلود سریال برف بی صدا می‌بارد

در این بخش از مقاله می‌توانید دانلود قسمت هایی که از تلویزیون پخش شده‌اند را انجام دهید. لینک دانلود هر قسمت بعد از پخش آن در همین بخش قرار داده خواهد شد.

جزئیات سریال برف بی صدا میبارد

سریال برف بیصدا می بارد به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفته است. پیش تولید این سریال از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در دوران شیوع ویروس کرونا تصویربرداری شد. این سریال ۱۰۰ قسمتی به نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا در ۳ فصل به نگارش درآمد. فصل اول و دوم سریال برف بی صدامی بارد روایت‌گر دهه ۶۰ و ۷۰ کشورمان است. اما فصل سوم سریال که اکنون مراحل نگارش آن توسط تیم نویسندگی انجام می‌شود، دهه ۹۰ کشورمان را نشان خواهد داد.

داستان سریال برف بی صدامی بارد

سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی ساخته شده است. نویسندگی این مجموعه تلویزیونی به عهده زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا بود که به تازگی او را از دست داده‌ایم. مسعود بهبهانی‌نیا سریال برف بی صدامی بارد را در قالب طولانی‌ترین سریال تلویزیونی به رشته تحریر درآورد. این سریال روایتی جذاب و دیدنی را دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ کشورمان نشان می‌دهد. شما در سریال برف بی صدا می بارد شاهد قصه‌ای از یک خانواده اصیل هستید که دشمنی قدیمی تلاش می‌کند تا اتحاد این خانواده را از بین ببرد.

در خلاصه داستان سریال برف بی صدا می‌بارد آورده‌اند که:

اگر بمانی غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم.

بازیگران سریال برف بی صدامی بارد

سریال برف بی صدا می بارد فیلمبرداری خود را با گروهی از بازیگران مطرح و شناخته شده کشورمان آغاز کرد. این مجموعه تلویزیونی که در ابتدا با روایت دهه ۶۰ کشورمان شروع می‌شود، بازیگران محبوب تلویزیونی را جلوی دوربین برده است. بازیگران اصلی سریال برف بی صدا می بارد عبارتند از: «فرهاد آئیش» «الیکا عبدالرزاقی» «پوریا پورسرخ» «پاشا رستمی» «پوریا شکیبایی» و…

فرهاد آئیش؛ بازیگر نقش حاج عطا در سریال برف بی صدامی بارد

«فرهاد آئیش» با نام اصلی فرهاد حشمتی عقدایی بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و نمایش‌نامه نویس شناخته شده کشورمان است. او سالیان زیادی را برای تحصیل در رشته فیلم‌سازی و عکاسی در خارج از کشور زندگی کرد. آئیش در این مدت به بازی و کارگردانی بیش از ۳۰ تئاتر به زبان‌های فارسی و انگلیسی پرداخت.

از آثار مطرح او در تلویزیون می‌توان به سریال بدون شرح (۱۳۸۱)، کتاب فروشی هدهد (۱۳۸۵)، شمس‌العماره (۱۳۸۸)، نون و ریحون (۱۳۸۹)، سه پنج دو (۱۳۹۰)، باغ سرهنگ (۱۳۹۲)، دیوار به دیوار (۱۳۹۶) اشاره کرد. همچنین برخی از آثار سینمایی و شبکه نمایش خانگی او عبارتند از: خوب بد جلف:رادیواکتیو (۱۳۹۹)، عزیزم من کوک نیستم (۱۳۸۰)، عروس خوش قدم (۱۳۸۱)، نصف مال من نصف مال تو (۱۳۸۵)، پوپک و مش ماشالا (۱۳۸۸)، خوب بد جلف:ارتش سری (۱۳۹۸) و شهر گربه‌ها (۱۳۹۹)

فرهاد آئیش در سریال برف بیصدا می بارد نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند. حاج عطا حجره‌دار به‌نام و بزرگی است که به دلیل بیماری قصد تقسیم اموالش را بین فرزندان و داماد آینده خود دارد. این موضوع باعث ایجاد تفرقه در خانواده شده و دشمن قدیمی او موقعیت را برای منفعت طلبی مناسب دانسته است.

الیکا عبدالرزاقی؛ بازیگر نقش نقش سیمین

«الیکا عبدالرزاقی» همسر امین زندگانی، از بازیگران موفق زن کشورمان محسوب می‌شود. او را که بیشتر با سریال‌های کمدی مهران مدیری می‌شناسیم، می‌توان یک بازیگر عرصه طنز و جدی دانست. الیکا عبدالرزاقی دوره‌های بازیگری را نزد استاد سمندریان گذراند. اولین کار تصویر او را باید سریال «گم‌شده» در سال ۱۳۷۷ به کارگردانی مسعود نوابی معرفی کرد.

از دیگر آثار شناخته شده خانم بازیگر در تلویزیون و سینما می‌توان؛ باغ مظفر (۱۳۸۵)، گنج مظفر (۱۳۸۶)، مرد هزار چهره ۰۱۳۸۶)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، ساخت ایران (۱۳۹۰)، ویلای من (۱۳۹۱)، درحاشیه (۱۳۹۳)، هیئت مدیره (۱۳۹۶) و سرباز (۱۳۹۹) را نام برد.

او در سریال برف بیصدا می بارد جدیدترین اثر شبکه سه سیما یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد. الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش سیمین دختر بزرگ‌تر حاج عطا است، که تصمیم دارد پس از ازدواج با همسرش از کشور خارج شود.

پوریا پورسرخ؛ بازیگر نقش شهاب در سریال برف بی صدا می بارد

«پوریا پورسرخ» از بازیگران جوان و موفق کشورمان است که با سریال تلویزیونی «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به شهرت رسید. در قسمت اول سریال برف بی صدامی بارد شاهد حضور پوریا پورسرخ در نقش شهاب بودیم. او نقش یک پزشک را در شرایط سخت جنگ ایران و عراق ایفا می‌کند. شهاب نامزد سیمین دختر بزرگ‌تر حاج عطا است.

از آثار شناخته شده پوریا پورسرخ در تلویزیون می‌توان به صاحبدلان (۱۳۸۵)، ساعت شنی (۱۳۸۶)، روز حسرت (۱۳۸۷)، رستگاران (۱۳۸۸)، مسیر انحرافی (۱۳۹۰)، دختران حوا ۰۱۳۹۲)، برادر (۱۳۹۵)، از سرنوشت (۱۳۹۸)، ایلدا (۱۳۹۹) اشاره کرد.

همچنین فیلم‌های سینمایی مطرح او عبارتند از: روز سوم (۱۳۸۵)، عیار ۱۴ (۱۳۸۷)، آناهیتا (۱۳۸۷)، لامپ ۱۰۰ (۱۳۹۳۹، عاشق‌ها ایستاده می‌میرند (۱۳۹۴)، به وقت خماری (۱۳۹۶)، چشم و گوش بسته (۱۳۹۸) و تکخال (۱۳۹۹)

پاشا رستمی؛ بازیگر نقش احمد

«پاشا رستمی» از بازیگران جوان و خوش‌آتیه کشورمان به‌شمار می‌آید. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی خاطره‌انگیز «همه بچه‌های من» به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن آغاز کرد. پاشا رستمی نقش احمد را در سریال برف بی صدامی بارد بازی می‌کند. او خواهرزاده و داماد آینده حاج عطا است. حاج عطا تلاش می‌کند تا احمد را به عنوان مدیر شرکت و جانشین خود معرفی کند. این موضوع باعث دلخوری سیمین دختر بزرگ‌تر حاج احمد شده است.

از آثار شناخته شده پاشا رستمی می‌توان به اغما (۱۳۸۷)، طبقه سوم (۱۳۸۸)، آب پریا (۱۳۸۹)، اشک انار (۱۳۹۲)، گمشدگان (۱۳۹۶) و لحظه گرگ و میش (۱۳۹۷) اشاره کرد.

پوریا شکیبایی؛ بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

«پوریا شکیبایی» فرزند مرحوم خسرو شکیبایی و همسر دوم ایشان، پروین کوشیار است. او همچون پدر به فعالیت در عرصه هنری علاقه‌مند بوده و کارش را با صداپیشگی آغاز کرد. فیلم سینمایی «باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولین کار پوریا شکیبایی بود که به عنوان صداپیشه در آن حضور یافت. از آثار او می‌توان یه سه فیلم کوتاه «مکث» «دژاوو» و «تتو» اشاره کرد.

سریال بی صدا برف می‌بارد اولین اثر تلویزیونی پوریا شکیبایی به‌شمار می‌آید. او در این سریال نقش مهم و تاثیرگذار حبیب، انباردار حاج عطا را برعهده دارد. حبیب که به تازگی در شرکت حاج حبیب استخدام شده با نقشه قبلی خود را به او نزدیک کرده است.

سایر بازیگران مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد

سریال برف بی صدا می‌بارد متشکل از گروه بازیگران مطرح و شناخته شده‌ای است. برخی از آن‌ها از پیشکسوتان آثار تلویزیونی به‌شمار می‌آیند. در ادامه با سایر بازیگران این مجموعه تلویزیونی آشنا خواهید شد.

عوامل پشت صحنه سریال برف بی صدامی بارد

پیش تولید این سریال از سال ۱۳۹۹ با تلاش‌های فراوان عوامل پشت صحنه آغاز شد. مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد در روزهای کرونایی جلوی دروبین رفت. بنابراین نمی‌توان از زحمات عوامل پشت دوربین غافل شد. عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از:

زمان پخش و بازپخش سریال برف بی صدا می بارد

پخش سریال تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی از سوم دی ماه ۱۴۰۰ شروع شده است. این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. البته طبق جدول پخش سریال‌های شبکه سه سیما پنجشنبه‌ها می‌توانید به تماشای خلاصه کل هفته این سریال بنشینید. این مجموعه تلویزیونی در سه نوبت ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰روز بعد به صورت بازپخش از شبکه سه سیما قابل مشاهده است.

سخن پایانی

سریال تلویزیونی بی صدا برف می‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کننگی محمدرضا شفیعی هم اکنون از شبکه سه سیما در حال پخش است. این سریال با بازی جذاب و دیدنی پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی جلوی دوربین رفته و لقب طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را دارد. مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده این سریال فیلمنامه آن را در سه فصل مجزا نوشته که روایت‌گر دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ کشورمان خواهد بود. ما در این مقاله شما را با خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش سریال برف بی صدامی بارد آشنا کردیم. به ‌ظر شما این سریال ۱۰۰ قسمتی با طرح قصه‌ای از خانواده اصیل و دشمنی قدیمی موفق خواهد بود؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازامگ با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱٫ سریال برف بی صدامی بارد کی پخش میشود؟

پخش مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد از سوم دی ماه ۱۴۰۰ در شبکه سه سیما آغاز شده است.

۲٫ مجموعه برف بی صدا می بارد چند قسمت است؟

برف بی صدا می بارد جدیدترین سریال تلویزیونی شبکه سه سیما به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا ۳ فصل دارد. شنیده‌ها حاکی از آنند که فصل اول و دوم این سریال در ۱۰۰ قسمت نوشته شده و نگارش فصل سوم آن هنوز به اتمام نرسیده است.

بازیگران برف بی صدامی بارد فصل دوم