بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان


بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان

در فیلم زیر سعی شده است تا نحوه بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان و… در سایت ضمن خدمت آموزش داده شود.


بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان
پخش آنلاین ویدئو

نحوه بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان در سایت فیلم

در فیلم زیر سعی شده است تا نحوه بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان و… در سایت ضمن خدمت آموزش داده شود.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، در فیلم زیر سعی شده است تا نحوه بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان و… در سایت ضمن خدمت آموزش داده شود.

انتهای پیام

مدارک لازم برای رتبه بندی معلمان و عوامل امتیاز آور رتبه بندی

رتبه بندی معلمان یا گرید یک نوع معیار صلاحیت گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت مربيان در ارائه ی خدمات آموزش می باشد. رتبه بندی بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم آن افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود؛ صلاحیت های عمومی شامل شخصیت افراد، تخصصی شامل دانش و توانمندی های آموزشی و پرورشی و حرفه‌ای شامل مجموعه ای از شایستگی ها، توانمندی ها و مهارت هایی است که معلم حین کار به دست آورده و خود را ارتقا می‌دهد و کاملا مرتبط با شغل معلمی است.

در اين مقاله از وب سایت پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه آنلاین خدمات ثبتی در زمینه ثبت برند و  ثبت شرکت، شرايط و مدارك لازم براي كسب رتبه بندی معلمان را مطرح مي كنيم.

اطلاعات مقاله

شرایط اخذ رتبه بندی فرهنگیان

شرایط اخذ و نحوه ارتقای رتبه به شرح زیر است:

ثبت شرکت و برند با ارزان ترین هزینه برای معلمان

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید، می توانید از طریق سامانه آنلاین پایدار و با پرکردن فرم زیر به راحتی عملیات ثبت شرکت خود را انجام دهید. ثبت شرمت به صورت قانونی مسئولیت محدود نیازی به شرکا ندارد و با هزینه بسیار پایین قابل ثبت شدن می باشد. در صورتی که شرکت شما با ثبت شرکت سهامی خاص به ثبت برسد، می توانید از مزیت های شرکت در مناقصات رسمی و دولتی نیز استفاده نمایید. مراحل ثبت شرکت فوری را با پرداخت کمترین هزینه ثبت شرکت می توانید از طریق فرم زیر انجام دهید.

فرم ثبت شرکت آنلاین

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

بعد از پرکردن این فرم کارشناسان ما با شما تماس می گیرند تا امور ثبتی شما را پیگیری نمایند. در نظر داشته باشید هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و امور ثبت شرکت برای شما به صورت ۱۰۰% آنلاین انجام می شود.

مدارک لازم برای رتبه بندی معلمان

رتبه بندی فرهنگیان مدارکی را نیاز دارد که در این قسمت بیان می کنیم.

تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و دکتری، که در ۳ ارزشیابی عملکرد متوالی امتیازات مربوط را که وزارت تعیین می‌کند کسب کرده باشند، می‌توانند با یکسال سابقه خدمت کمتر درخواست رتبه استادیار معلم کنند.

تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و دکتری، مشروط به داشتن امتیازات تعیین شده در ۳ ارزشیابی عملکرد متوالی(منتهی به زمان درخواست رتبه دانشیارمعلم) می‌توانندبه ترتیب با یک سال تجربه کمتر درخواست رتبه دانشیار معلم کنند.

اگر جز کسانی هستید که در شهر ها و مناطق آزاد کشور فعالیت می کنید، می توانید با ثبت شرکت در مناطق آزاد از طریق فرم زیر به راحتی به سود و درآمد بسیار قابل توجهی دست پیدا کنید. برای رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت لازم است تا با کارشناسان حرفه ای پایدار ثبت در تماس باشید.

فرم ثبت شرکت آنلاین

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_2 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

تبصره: معلمان خلاق و نوآور و نخبه با مدرک لیسانس و با ۲۵ سال تجربه و داشتن شرایط فوق، مشمول رتبه مزبور می‌شوند.

معیارها، سنجش و امتیازات رتبه بندی معلمان

معیارها، سنجش و امتیازات صلاحیت‌های سه‌گانه شامل شایستگی عمومی، تخصصی و حرفه‌ای به شرح زیر است:

شرایط عمومی استخدام در دستگاه (۹ بند ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۴ مذکور در حوزه گزینش) که هر مولفه ۱۰ امتیاز داشته و مجموعه امتیازات در این بخش ١٠٠ امتیاز خواهد بود که در سامانه l ms توسط مشمولان و با تایید مدیر واحد آموزشی یا مقام مسئول پس از هماهنگی با کارگروه برای رتبه بندی معلمان لحاظ خواهد شد.

صلاحیت‌های تخصصی عبارتند از مدرک تحصیلی، صلاحیت و تخصص شغلی، ارتباط مدرک تحصیلی با رشته تدریس یا شغل مورد تصدی که برای هر یک از عوامل رتبه بندی معلمان امتیازاتی به شرح زیر در نظر گرفته شده است.

امتیازات مدرک تحصیلی برای رتبه بندی فرهنگیان

دکترا ٤٠ امتیاز، فوق لیسانس ۳۶ امتیاز، لیسانس ۳۴ امتیاز و فوق دیپلم و پایین‌تر ۳۲ امتیاز.

برای ١٠ معیار از شایستگی‌های تخصصی تعریف شده در بستر سامانه l ms در مرحله اول توسط مشمول و سپس توسط مقام مافوق (مدیر مدرسه و …) از ١ تا ٣ امتیاز لحاظ خواهد شد. در نهایت میانگین امتیازات خودارزیابی و نظر مقام مافوق به ترتیب با وزن ٤٠ و ٦٠ درصد در سقف حداکثر ۳۰ امتیاز منظور می‌شود.

ارتباط رشته تحصیلی و رشته تدریس برای رتبه بندی معلمان دارای ۳۰ امتیاز به شرح زیر است:

صلاحیت‌های حرفه‌ای

برای سنجش این صلاحیت‌ها آزمونی به صورت الکترونیکی که شامل اخلاق حرفه‌ای، توانمندی‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی است برگزار می‌شود. محتوای آزمون و بودجه‌بندی مربوط به آن در سامانه l ms بارگذاری می‌شود. مجموع امتیازات این صلاحیت برای رتبه بندی معلمان نیز ۱۰۰ است.

علاوه بر مطالعه این مطلب از طریق وب سایت پایدار ثبت در صورتی که قصد دارید با توجه به شرایط ثبت برند اقدام به ثبت برند و ثبت شرکت نرم افزاری نمایید می توانید به صورت آنلاین تمامی این امور را انجام دهید. تمامی مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز به صورت کامل از طریق فرم های قرار داده شده روی وب سایت قابل آپلود است و می توانید از این فرم های برای ثبت شرکت آنلاین خود استفاده نمایید.

سوالات متداول:

مهم ترین معیار ها در رتبه بندی فرهنگیان کدامند؟

برای همه سطوح در این مطلب مهم ترین عوامل و معیار ها و همچنین شرایط به ترتیب آورده شده است.

مدرک تحصیلی برای رتبه بندی چند امتیاز دارد؟

دکترا ٤٠ امتیاز، فوق لیسانس ۳۶ امتیاز، لیسانس ۳۴ امتیاز و فوق دیپلم و پایین‌تر ۳۲ امتیاز

بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان