بارم بندی علوم نهم ۱۴۰۱


بارم بندی علوم نهم ۱۴۰۱

لیست جدید بارم بندی دروس متوسطه اول ، معیار برگزاری امتحانات در شرایط کرونا می باشد. بارم بندی دروس اول متوسطه۱۴۰۰-۱۴۰۱ هفتم ، هشتم و نهم دی ماه


پخش آنلاین آهنگ

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱

در این مقاله لیست کامل بارم بندی دروس متوسطه اول پایه های هفتم ، هشتم و نهم سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را در اختیار دانش آموزان متوسطه اول قرار داده ایم. بارم بندی دروس پایه هفتم ، هشتم و نهم متوسطه به اطلاع دانش آموزان ، معلمان گرامی و مدیران مدارس می رسد.

لیست جدید بارم بندی دروس متوسطه اول ، معیار برگزاری امتحانات در شرایط کرونا می باشد.

لیست بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱

فایل pdf و فایل فشرده zip بارم بندی دروس متوسطه اول برای تمامی پایه ها با شرح کامل و توضیحات مربوط به هر پایه در ۱۰۴ صفحه منتشر شده است. برای دانلود لینک مربوط را انتخاب کنید.

فایل pdf لیست بارم بندی متوسطه اول دی ۱۴۰۰ (پایه هفتم-هشتم-نهم)

فایل فشرده Zip لیست بارم بندی متوسطه اول دی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ (پایه هفتم-هشتم-نهم)

فایل فشرده Zip لیست بارم بندی متوسطه اول خرداد ۱۴۰۰ (پایه هفتم-هشتم-نهم)

فایل pdf لیست بارم بندی متوسطه اول خرداد ۱۴۰۰ (پایه هفتم-هشتم-نهم)

بارم‌بندی جدید ابتدایی، متوسطه اول و دوم دی ماه ۱۴۰۰

دنلود بارم بندی متوسطه دوم ۱۴۰۰ (دهم-یازدهم-دوازدهم)

دانلود بارم بندی متوسطه اول ۱۴۰۰ (هفتم-هشتم-نهم)

دانلود بارم بندی ششم ابتدایی ۱۴۰۰

دانلود بارم بندی رشته علوم معارف۱۴۰۰

مشاوره برنامه ریزی امتحانات متوسطه اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱

لیست بارم بندی دروس امتحانی متوسطه اول برای پایه های هفتم، هشتم و نهم ویژه شرایط قرمز کرونا منتشر شد. امتحانات در شرایطی متفاوت برگزار شده و دانش آموزان به صورت غیرحضوری در کلاس های مدرسه شرکت نموده اند. شرایط موجود باعث افت تحصیلی اغلب دانش آموزان شده است. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره برنامه ریزی امتحانات متوسطه اول حتما از راهنمایی مشاور تحصیلی بهره ببرید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور امکان مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب را فراهم کرده است. متقاضیان می توانند از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند:

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

اینترنت برنامه شاد رایگان شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان لازم است کد فعالسازی زیر را وارد کنید:

برای دریافت کد فعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد (کلیک کنید)

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

بارم بندی امتحانات نهایی نهم ۱۴۰۱ – بارم بندی امتحانات خردادماه نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از ۸ صبح لغايت ۱۲ شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

نمرات امتحانات نهایی پایه نهم به صورت مستقیم در انتخاب رشته نهم به دهم تاثیر گذار است و دانش آموزان این پایه تحصیلی که می خواهند وارد رشته مورد علاقه خود شوند و انتخاب رشته موفقی داشته باشند ، لازم است از بارم بندی امتحانات نهایی مطلع شوند و در مباحثی که مهم تر و پر سوال تر هستند ، تمرکز بیشتری کنند. بارم بندی امتحانات نهایی نهم ۱۴۰۱ توسط سازمان آموزش و پرورش کشور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه امتحانات نهایی نهم  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

بارم بندی امتحانات نهایی نهم ۱۴۰۱ 

امتحانات نوبت دوم پایه نهم به صورت نهایی برگزار می شود و دانش آموزان پایه نهم تمام استان ها در یک آزمون مشترک و هماهنگ کشوری شرکت خواهند کرد. سازمان آموزش و پرورش کشور برای نظم بیشتر در برنامه ریزی درسی دانش آموزان ، بارم بندي برای امتحانات نهایی منتشر می کند تا دانش آموزان بدانند که در هر درس کدام مباحث مهم تر هستند و از هر مبحث درسی چند سوال مطرح می شود تا تمرکز بیشتری بر روی آن مباحث داشته باشند.

زمان برگزاری امتحانات نهایی نهم ۱۴۰۱ از اوایل خردادماه است و حداکثر تا اواخر خردادماه ، فرایند برگزاری امتحانات ادامه دار خواهد بود. با توجه به شروع امتحانات از ابتدای خرداد ، بارم بندي امتحانات نیز حداکثر تا اواخر اردیبهشت ماه منتشر می شود و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

شما والدین و دانش آموزان عزیز می توانید تا زمان انتشار بارم بندی امتحانات نهایی نهم سال ۱۴۰۱ ، از بارم بندی زیر اطلاع پیدا کنید.

دانلود فایل بارم بندی امتحانات نهایی نهم

البته به احتمال قوی در امتحانات نهایی ۱۴۰۱ نیز بارم بندی مثل سال های قبل باشد.

بارم بندی امتحانات نهایی نهم برای کدام دروس است

امتحانات نهایی نهم برای دروس فارسی ، ریاضی ، علوم تجربی ، مطالعات اجتماعی ، عربی ، زبان انگلیسی و … برگزار می شود و هر یک از این دروس دارای بارم بندي جداگانه هستند.

مرتبط بخوانید : برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم 

مباحث ترم اول پایه نهم به دلیل آنکه یکبار در امتحانات دی ماه مورد آزمون قرار گرفته اند ، در امتحانات نهایی نوبت خرداد ماه سهم کمتری از سوالات را به خود اختصاص می دهند و بیشتر سوالات مطرح شده در امتحانات نهایی نهم ، از درس های ترم دوم است.

حذفیات امتحان نهایی پایه نهم ۱۴۰۱

در امتحانات نهایی سال ۱۴۰۰ به دلیل آنکه آموزش ها مجازی بود و کلاس های آنلاین در پیام رسان شاد برگزار می شدند ، سازمان آموزش و پرورش بخشی از کتاب های درسی را حذف کرد تا دانش آموزان بتوانند از مباحثی که آموخته اند ، نمرات بالا بگیرند.

برای سال ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست که آیا برای امتحانات نهایی پایه نهم حذفیات خواهیم داشت یا خیر و  و با توجه به این که شرایط استان ها از لحاظ شیوع بیماری کرونا متفاوت است و ممکن است بعضی از مدارس استان های مختلف ، تمام مباحث کتاب های درسی را آموزش نداده باشند ، بخش های حذف شده از کتاب های درسی در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود و یا ممکن است هیچ یک از مباحث حذف نشوند.

مرتبط بخوانید : نحوه برگزاری امتحانات نهایی – آخرین بخشنامه برای کلیه پایه ها

سوالات متداول

بله ، بارم بندی امتحانات خردادماه نهم در دسترس است.

برای دریافت بارم بندی امتحانات خردادماه نهم می توانید به همین مطلب مراجعه کنید.

بارم بندی امتحانات خردادماه نهم برای تمام دروس می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از ۸ صبح لغايت ۱۲ شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

نوشته های مشابه

بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم انسانی ۱۴۰۱ – بارم بندی امتحانات خردادماه دوازدهم انسانی

برنامه امتحانات نهایی خرداد دوازدهم ۱۴۰۱ – ریاضی ، تجربی ، انسانی ، علوم و معارف اسلامی

برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم ۱۴۰۱ – زمان برگزاری و دانلود برنامه امتحانات نهایی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام

ایمیل

دسته بندی ها

شما در (پاسخ با ما) با یک تیم حرفه ای و پر تلاش روبرو هستید که هدف آنها کمک به شما در جهت رسیدن به بهترین پاسخ در کمترین زمان و با حداقل هزینه میباشد. پس به ما اعتماد کنید.

موزیک هفته ، حین مطالعه گوش کنید

بروز باشید

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید

بارم بندی علوم نهم ۱۴۰۱