باربری پیام شمس تهران


باربری پیام شمس تهران

معرفی شرکت حمل و نقل و باربری پیام شمس در تهران – خیابان شوش همراه با شماره تلفن و سایر توضیحات


باربری پیام شمس

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت تماس با باربری پیام شمس فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. سایر شماره تلفنهای مندرج در سایت ارتباطی با باربری پیام شمس ندارند.

اطلاعات تماس با باربری پیام شمس

تلفن : ۰۲۱۵۵۳۰۴۳۶۹ – ۰۲۱۵۵۳۰۴۳۸۰

زمینه فعالیت : حمل و نقل بار و كالا

کاربر گرامی لطفا قبل از هر گونه اقدامی از صحت اطلاعات تماس این صفحه مطمئن شوید. مطالب مرتبط با این صفحه از سطح وب ( اینترنت ) گردآوری شده است و ممکن است ( بندرت ) برخی از اطلاعات اشتباه و یا تغییر کرده باشد.

در صورتیکه با اطلاعات نادرستی در این صفحه و در رابطه با باربری پیام شمس مشاهده نمودید جهت تصحیح اطلاعات از طریق فرم مشاوره ما را در جریان بگذارید.

بازدیدکننده گرامی و کاربران محترم !

تنها شماره تلفن های مندرج در این صفحه متعلق به باربری پیام شمس است. لطفا از اشغال سایر شماره تلفنها خودداری فرمایید !!

تلفن : ۰۲۱۵۵۳۰۴۳۶۹ – ۰۲۱۵۵۳۰۴۳۸۰

پیوندهای مرتبط :

توجه : پیوندهای زیر ارتباطی با موسسه حمل و نقل و باربری پیام شمس ندارند.

مطالب مرتبط : باربریباربری بین شهریحمل و نقل بین شهریباربری تهرانباربری پیام شمسباربری در تهراناتوبار تهرانباربری شوشباربری خیابان شوش

شرکت خدماتی پاک اندیشانباربری شاهین

باربری در محدوده مخصوص تهران با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط بهترین شرکت باربری تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و رزومه درخشان. کارگر باربری، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و ماشینهای مجهز اسباب‎کشی، باربری و حمل‎و‎نقل بین شهری فقط با یک تماس !

اتوبار قزوین تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

اتوبار اتوبان تهران کرج تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

اتوبار شهرک غزالی تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

باربری در محدوده افراسیاب شمالی تهران با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط بهترین شرکت باربری تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و رزومه درخشان. کارگر باربری، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و ماشینهای مجهز اسباب‎کشی، باربری و حمل‎و‎نقل بین شهری فقط با یک تماس !

اتوبار پیکان شهر تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

باربری در محدوده دزاشیب تهران با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط بهترین شرکت باربری تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و رزومه درخشان. کارگر باربری، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و ماشینهای مجهز اسباب‎کشی، باربری و حمل‎و‎نقل بین شهری فقط با یک تماس !

اتوبار شهرزیبا تهران با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

باربری پیام شمس

خدمات باربری

ساعت کاری

تهران،باغ آذری،خ شوش،خ لرستانی

ویرایش اطلاعات

ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت مکانی و…

درخواست حذف مکان

تکراری است، بسته شده است، وجود ندارد و…

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۴٫۲

چرا‌‎​‎‎​ باربری جواب‌‎‌​‌​ تلفن ها‌‎​‎‏‏ رو نمیده؟

عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

خیلی‌‎​‎‎​ کارم‌‎‌​‌​ راه‌‎​‎‏‏ افتاد

عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ بسیار‌‎​‎‏‏ عالی

دربارهٔ این مکان

باربری پیام شمس در محله باغ آذری تهران و در خیابان شوش خیابان لرستانی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند ترمینال جنوب و باربری وطن و مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی الزهرا(س) ۰۶۱ و پایانه تاکسی مترو ترمینال جنوب و بازار مولوی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو شوش و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بهرام می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۶ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

باربری جهان بار

خدمات باربری

باربری وطن

خدمات باربری

باربری قدس

خدمات باربری

باربری شاهین بار

خدمات باربری

باربری جاوید ترابر

خدمات باربری

باربری اصفهان بار

خدمات باربری

باربری پیک جاوید شوش

خدمات باربری

باربری تهران سعادت

خدمات باربری

باربری اصفهان بار

خدمات باربری

مکان‌های مشابه نزدیک باربری پیام شمس

باربری شمال

خدمات باربری

موسسه حمل و نقل جهان بار

خدمات باربری

باربری دشت گرگان

خدمات باربری

باربری زمرد

خدمات باربری

باربری میرحسینی

خدمات باربری

باربری پیام شمس تهران