انشا در مورد دیدار دو تیم ورزشی


انشا در مورد دیدار دو تیم ورزشی

گزارش دیدار دو تیم ورزشی صفحه ۷۵ نگارش پنجم,گزارشی درباره دیدار دو تیم ورزشی بنویسید,گزارش دیدار دو تیم ورزشی,انشا صفحه ۷۵ نگارش پنجم,صفحه ۷۵ نگارش پنجم


گزارش دیدار دو تیم ورزشی صفحه ۷۵ نگارش پنجم

admi ژوئن ۲۹, ۲۰۱۹ انشا, فارسی نوشتاری پنجم, انشا پایه پنجم ارسال دیدگاه ۵,۱۷۲ بازدید

گزارش دیدار دو تیم ورزشی صفحه ۷۵ نگارش پنجم

انشا گزارش دیدار دو تیم ورزشی نگارش پایه پنجم

گزارشی درباره دیدار دو تیم ورزشی

Δ موضوع گزارش را معرفی کنید.

Δ مکان و زمان رویداد را بیان کنید.

Δ جزییات رویداد را دقیق بنویسید.

Δ گزارش خود را کوتاه و مختصر بنویسید.

Δ فقط به اصل موضوع بپردازید.

موضوع گزارش: دیدار دو تیم ورزشی

دهه فجر که می رسید مدرسه ما تیم هایی در چند کلاس تشکیل می دادند که به مناسبت دهه فجر مسابقات فوتبال انجام شود و به تیم اول تا سوم جوایزی می دادند.

من گزارش را برای شما خلاصه می کنیم که نیم ما راهی فینال شد. مایه پایه دوازدهمی بودیم و تیم حریف پایه دهم. ما خودمان را خیلی دست بالا گرفته بودیم و حریف را ناچیز.

بازی در دو وقت ۱۰ دقیقه ای برگزار می شد به دلیل کم بودن وقت مدرسه. نیمه اول توانستیم با یک گل تیم حریف را شکست دهیم و تیمشان را راهی رختکن کنیم و ما هم پیروز به رختکن برویم.

خیلی مغرور شده بودیم تا اینکه نیمه دوم مسابقه شروع شد و وقت ها آخر بازی بود و ما هم یک بر صفر جلو بودیم که ناگهان توپ وارد دروازه ما شد البته قبل از گل شدن، توپ به سر دروازبان برخورد کرد و چند دقیقه ای بازی متوقف شد.

خیلی ناراحت بودیم بعد از کمی دروازبانمان برگشت همه بازیکنان ما به جلو کشیده بودند و در یک چشم بهم زدن به علت اشتباه دفاعشات توانستیم دو بر یک مسابقه را پیروز شویم.

این را بگم مسابقه ما بر حسب تفاضل گل بود و اگر مساوی یک بر یک میشدیم وقت اضافه و پنالتی در کار نبود و بر حسب تفاضل گل محسوب می شد که اگر مسابقه یک بر یک می شد پایه دهمی ها برنده مسابقه بودند.

این توضیح بدهم به علت نبود وقت کافی مدرس، وقت اضافه و پنالتی را اول مسابقات حذف کردیم.

همه ی پایه دوازدهمی ها فهمیدن که به سن و غرور نمی توان پیروز شد و این استعداد و تجربه است که باعث پیروزی می شود.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا e sha.o g

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Repo از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

دور از انتظار، بی هیجان و پرخطا

استقلال ۰ – پرسپولیس ۰؛ کلاهبرداری بزرگ!

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل و کمترین اتفاق و شوت به دروازه به اتمام رسید.

به گزارش ورزش سه، در دربی هشتاد و هشت تنها یک شوت به دروازه آنهم در دقایق ابتدایی به ثبت رسید و به جز این دو تیم بیشتر در یک بازی پرخطا و پر از ضربات بلند به دنبال اتمام بازی با کمترین ریسک بودند که به هدف خود رسیدند.

استادیوم آزادی                         تماشاگر: حدود هفتاد هزار نفر داور: علیرضا فغانی                  کمک داوران: محمد رضا منصوری و رحیم شاهین

استقلال تهران:

سرمربی: وینفرد شفر

پرسپولیس تهران:

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

اخطار:

آرمین سهرابیان(۲۵) پژمان منتظری(۴۷) روزبه چشمی(۹۲) از استقلال

احمد نوراللهی(۷۵) شجاع خلیل زاده(۹۱) از پرسپولیس

شرح بازی

استقلال بازی را خوب شروع کرد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت اما بازی فیزیکی پرسپولیس در این دقایق خیلی زود باعث شد تا آبی‌ها قافیه را ببازند و تنها روی به اعتراض به داوری بیاورند. در ادامه اما پرسپولیس توانست توپ را در اختیار خود در بیاورد و اولین موقعیت بازی نیز روی ارسال نوراللهی و ضربه سر علیپور با اختلاف کمی راهی اوت شد. استقلال با سود بردن از قدرت حمل توپ بالای طارق همام قصد داشت شرایط را در میانه میدان در اختیار بگیرد و جنگ این هافبک عراقی با بشار رسن برای صاحب موقعیت کردن حمله وران تیم خودی صحنه‌های جالبی را رقم زد. استقلال در دومین موقعیت بازی روی ارسال ضربه ایستگاهی اسماعیلی و ضربه چکشی روح الله باقری به دنبال باز کردن دروازه بیرانوند بود که توپ به راحتی در اختیار دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت. این دیدار کم موقعیت و پراشتباه و البته فیزیکی که با تنها دو کرنر در نیمه اول همراه شد و سهم هر کدام از تیم‌ها یک کرنر بود در ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا در نهایت هواداران امیدوار به درخشش ستاره‌ها در نیمه دوم و خروج از این شرایط باشند.

بازی در نیمه دوم هرچند بهتر از نیمه اول در جریان بود اما همچنان بازی بدون هدف و عدم شکل گیری حمله هیجان انگیز باعث شد تا یکی از بدترین و بی کیفیت‌ترین دربی‌های چند فصل اخیر را شاهد باشیم. وینفرد شفر در همان آغاز نیمه دوم طارق همام را از زمین خارج کرد تا شوک بزرگی به هواداران تیمش دهد. بازیکنی که در نیمه اول بارها مورد هدف بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته و خودش نیز البته بازی فیزیکی را در دستور کار داشت. برانکو و سرمربی آلمانی استقلال در سومین جدال خود اما به نظر می‌رسید کاملا از شطرنجی که در این بازی پیش گرفته بودند آگاه بودند و همین مساله باعث شد تا بازیکنان دو تیم در اجرا حرکات تاکتیکی مدنظر خود و سرمربی تیم دچار مانع بزرگی شوند.

بازیکن برتر

کمال کامیابی نیا نمایش موفقی در خط میانی تیمش داشت. هافبک دفاعی پرسپولیس با حضوری به موقع در فاز تدافعی تیمش و البته پاکسازی خط میانی توانست برنامه های وینفرد شفر را با مانع مواجه کند. خروج طارق همام و در نهایت هم عدم شکل گیری موقعیت از سوی حمله وران استقلال را می‌توان به عملکرد مثبت و دوندگی بالای این بازیکن مربوط دانست. در سمت مقابل هم در نمایش بی کیفیت دو تیم، این فرشید اسماعیلی بود که اکتیوتر از دیگر بازیکنان بود. چندین حمله به سمت دروازه بیرانوند و شکل دادن بزرگترین هیجان ناکام دربی از او بازیکنی فعال در این دربی ساخت.

اتفاق ویژه

مصدومیت حسین ماهینی اتفاق ویژه این بازی بود. مدافع راست پرسپولیس که علیرغم مصدومیت در این دربی به میدان رفته بود، در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا ذهن هواداران این تیم و برانکو ایوانکوویچ نگرانی بزرگی را دنبال کند. پرسپولیس در بازی آینده خود مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان قادر به سود بردن از محمد انصاری و کمال کامیابی نیا نیست و در صورتی که مصدومیت این بازیکن نیز شدت داشته باشد، آنها با دردسر بزرگی مواجه خواهند شد.

دقایق حساس:

نکات ویژه:

انشا در مورد دیدار دو تیم ورزشی