اموزش كوچك كردن بيني با ارايش


اموزش كوچك كردن بيني با ارايش

اموزش کانتور بینی


پخش آنلاین ویدئو

صفحه اصلی میکاپ و آرایش صورت

فوت و فن کوچک نشان دادن بینی با آرایش

کوچک نشان دادن بینی با آرایش

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

یکی از مهم‌ترین کاربردهای آرایش این است که معایب صورت را می‌پوشاند یا اصلاح می‌کند. برای اینکه بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید، می توانید از این چند ترفند آرایشی استفاده کنید و با کانتور کردن بینی، ظاهر آن را تغییر دهید.

اگر احساس می‌کنید بینی بزرگی دارید که با سایر اجزای صورت شما تناسب ندارد، جای نگرانی نیست. با کمک لوازم آرایشی و استفاده از چند تکنیک می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. در ادمه این تکنیک‌ها را یاد می‌گیرد. امروزه به لطف تنوع رنگ در محصولات آرایشی و استفاده از براش‌های مختلف و نحوه صحیح کانتورینگ با ایجاد سایه و روشن روی پوست، می‌توانید ایرادات و نواقص آن را پنهان کنید.

نحوه صحیح گریم بینی برای کوچک نشان دادن بینی

۱٫ با چگونگی کارکرد کانتور و هایلایت آشنا شوید

برای این که بینی تان را کوچک‌تر نشان دهید، می‌توانید از آرایش تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در هر صورت این کار نمی‌تواند واقعا بینی شما را کوچک‌تر کند (تغییر فیزیکی در بینی ایجاد نمی‌کند) فقط باعث می‌شود، بینی شما کوچک تر به نظر برسد. هم چنین، اگر بینی خیلی بلندی دارید، کانتورینگ نمی‌تواند باعث شود که بینی شما از نیمرخ کوتاه‌تر به نظر برسد.

۲٫ سایه و  هایلایتر را درست انتخاب کنید

می‌توانید از پودر یا کرم‌های پایه برای آرایش استفاده کنید اما بسیاری از مردم استفاده از پودر را نسبت به کرم ترجیح می‌دهند. به این دلیل که کار کردن با آن راحت است و به راحتی روی پوست محو می‌شود. شما می‌توانید از کانتور ها یا هایلایترهای مخصوص استفاده کنید یا می‌توانید از سایه چشم مات برای کانتور کردن و هایلایت کردن استفاده کنید. از مواد آرایشی درخشان و براق استفاده نکنید چون باعث برق زدن پوست می‌شود و ظاهری غیرطبیعی و نامناسب ایجاد می‌کند.

۳. از ابزار و براش‌ها یا قلموهای مناسب استفاده کنید

ممکن است به چندین نوع براش برای آرایش کردن نیاز داشته باشید. اگر از پودر  استفاده می‌کنید، براش نرم انتخاب کنید. اگر از کرم استفاده می‌کنید، براش‌های سفت‌تر را انتخاب کنید.

۴. مقداری پرایمر و کرم‌پودر بزنید.

پرایمر باعث کوچک شدن منافذ پوست می‌شود و کرم‌پودر پوست را یک‌دست می‌کند و برای کانتور کردن آماده می‌شود.

مطمئن شوید کرم پودری که استفاده می کنید متناسب با رنگ پوست صورتتان باشد. این که کرم پودر را روی مچ دست خود امتحان کنید ایده‌ی خوبی نیست چون رنگ کرم پودر روی پوست دست با رنگ آن روی صورت معمولا متفاوت است.

صبر کنید تا کرم‌پودری که زدید کاملا روی پوستتان تثبیت شود و بعد کانتور کردن را شروع کنید. این کار فقط چند دقیقه زمان می‌برد.

۵. با زدن هایلایتر شروع کنید.

از یک براش زاویه دار برای کشیدن یک خط باریک در وسط (تیغه) بینی استفاده کنید. سعی کنید خطی که می‌کشید خیلی ضخیم نباشد، چون باعث می‌شود بینی شما بزرگ تر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. از بالای بینی شروع کنید و تا نوک بینی ادامه دهید و زیر نوک بینی را انحنا ندهید.

۶. بعد از زدن هایلایتر سعی کنید آن را کاملا محو و یک‌دست کنید.

براش زاویه دار را کنار بگذارید و از یک براش محو کننده یا یک اسفنج برای این کار استفاده کنید. براش را به آرامی تا وسط بینی بکشید و برای هر دو سمت بینی همین کار را تکرار کنید. با این کار فقط لبه‌ها را صاف و یکدست می‌کنید  و آنها را محو یا پهن نمی‌کنید. هایلایت کردن کمک می ‌ند تا صورتتان کشیده‌تر و برجسته‌تر شود.

۷. از سایه برای باریک کردن بینی‌های پهن استفاده کنید.

از یک براش زاویه دار تمیز برای کشیدن سایه یا قسمت‌های تیره‌تر، از گوشه داخلی چشم تا سمت پایین آن استفاده کنید. سپس از یک براش محو کننده برای محو کردن بالای هایلایت‌ها استفاده کنید. برای کوچک‌تر کردن سوراخ‌های بینی گوشه‌های بینی را به خوبی سایه بزنید.

۸. سایه‌ها را زیر نوک بینی بزنید تا بینی کوتاه تر به نظر برسد.

با کشیدن سایه در هر دو طرف بینی خود شروع کنید سپس سایه را زیر نوک بینی بکشید (فقط بالای سوراخ‌های بینی)، مطمئن شوید که سایه‌ها را به خوبی تا نوک بینی محو کرده باشید. این کار باعث می‌شود تا بینی شما سر بالا و کوتاه‌تر به نظر برسد.

۹. یاد بگیرید که چگونه با بینی‌هایی که نوک پهن یا گردی دارند کار کنید.

با کشیدن سایه از قسمت داخلی چشم به سمت نوک بینی شروع کنید. هر دو خط زیر نوک بینی را به صورت منحنی u شکل در آورید. سعی کنید خیلی آن را تیز نکنید چون باعث می‌شود بینی شما غیر طبیعی به نظر برسد. به جای آن سعی کنید تا پهنای u را با پهنای بینی خود هماهنگ کنید.

۱۰. از سایه برای صاف‌تر کردن بینی‌های کج استفاده کنید.

بینی‌های کج گاهی اوقات بزرگ تر به نظر می‌آیند. هر دو طرف بینی را سایه بزنید. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا بالای نوک بینی امتداد بدید. به جای کانتور کردن بینی سعی کنید تا حد ممکن خطوط را صاف تر کنید.

۱۱. از یک براش نرم محو کننده برای محو کردن کار استفاده کنید.

براش تا پایین بینی بکشید درست بین هایلایت و سایه. این کار باعث صاف شدن خطوط می‌شود. در مرحله بعد، سایه را به سمت صورتتان ادامه بدید. این کار را با براش زدن اطراف بینی انجام بدید. از قسمت‌هایی که هایلایت زدید شروع کنید و به سمت صورت ادامه دهید. اگر سایه‌ای به نوک بینی خود می‌زنید حتما آن را با چرخاندن براش در اطرافش صاف کنید.

۱۲. با استفاده از براش‌های سرگرد بزرگ یا براش‌های بادبزنی صاف (کابوکی) به صورت خود پودر فیکس‌کننده بزنید.

با این کار آرایش کانتورینگ روی صورت تثبیت و از تغییر آن جلوگیری می‌شود. همچنین این کار باعث می‌شود تا چربی‌های اضافی هم از صورتتان پاک شود. سعی کنید از پودر مات و بی‌رنگ استفاده کنید یا پودری که با رنگ پوستتان هم‌خوانی داشته باشد. از زدن پودرهای براق خودداری کنید چون باعث می‌شود بینی‌تان چرب به نظر برسد. اگر حس کردید پودر اضافه روی بینی‌تان هست با یک براش تمیز آن را پخش کنید.

نکات مهم گریم بینی برای کوچک نشان دادن بینی

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

رویا کنی

دیگران این مطلب را خوانده اند:

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

اموزش كوچك كردن بيني با ارايش