اسنپ رانندگان نسخه جدید


اسنپ رانندگان نسخه جدید

کاربران راننده عزیز، شما می‌توانید از لینک‌های زیر، آخرین نسخه اپلیکیشن راننده را دانلود کنید. توجه داشته باشید که برنامه اسنپ راننده را متناسب با سیس


اسنپ رانندگان نسخه جدید

دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن رانندگان اسنپ

کاربران راننده عزیز، شما می‌توانید از لینک‌های زیر، آخرین نسخه اپلیکیشن راننده را دانلود کنید. توجه داشته باشید که برنامه اسنپ راننده را متناسب با سیستم عامل گوشی همراه خود (iOS یا اندروید) دریافت کنید.

دانلود آخرین نسخه اندروید اپلیکیشن راننده اسنپ

کاربران راننده که از گوشی‌های موبایل اندرویدی استفاده می‌کنند، می‌توانند آخرین نسخه از اپلیکیشن راننده اسنپ را از سایت رسمی اسنپ و تمام مارکت‌های اندرویدی دانلود کنند. برای دانلود مستقیم برنامه اسنپ رانندگان، دکمه زیر را لمس کنید.

دانلود آخرین نسخه iOS اپلیکیشن راننده اسنپ

کاربران راننده‌ای که از گوشی‌های موبایل اپل (Apple) استفاده می‌کنند، باید نسخه iOS را دانلود کنند. برای نصب نسخه iOS اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید از فروشگاه‌های ایرانی دانلود اپلیکیشن استفاده کنید. با لمس کردن دکمه‌ی زیر می‌توانید جدیدترین برنامه اسنپ رانندگان برای موبایل‌های iOS را از فروشگاه برنامه دلخواه‌تان دانلود کنید.

جدید‌ترین به‌روزرسانی اپلیکیشن کاربران راننده، کامل‌ترین و جامع‌ترین نسخه اپلیکیشن اندروید تا امروز را در اختیار کاربران راننده قرار می‌دهد. شما عزیزان با دانلود و نصب این نسخه می‌توانید تجربه‌ی جدیدی از فعالیت در ناوگان اسنپ داشته باشید.

از مهم‌ترین موارد به‌روز شده، می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

دریافت درخواست سفرهای چندگانه و انتخاب مقصد منتخب، دو ویژگی جدید این نسخه است که به مرور به صورت شهر به شهر برای کاربران راننده فعال می‌شود.

دریافت درخواست سفرهای چندگانه

با استفاده از این ویژگی کاربران راننده اسنپ امکان دریافت چند درخواست سفر را خواهند داشت. با مشاهده جزئیات سفر مانند مبدا، مقصد و هزینه سفر، شما می‌توانید یکی از سه درخواست دریافت شده را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برخی از این درخواست‌ها به صورت مشترک برای چند کاربر راننده ارسال می‌شود و کاربرانی که سرعت عمل بیشتری در انتخاب درخواست سفر داشته باشند می‌توانند آن را انتخاب کنند و بلافاصله بعد از قبول سفر، این درخواست از اپلیکیشن دیگر کاربران راننده حذف خواهد شد.

انتخاب مقصد منتخب

انتخاب مقصد منتخب برای کاربران راننده اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال وقتی در پایان زمان کاری قصد بازگشت به منزل را داشته باشند، می‌توانند با انتخاب مقصد خود، درخواست‌های سفری را انتخاب کنند که در این مسیر وجود دارد. این ویژگی همچنین برای کابران راننده‌ای که به صورت پاره وقت در اسنپ فعالیت می‌کنند ارزش بالایی خواهد داشت. توجه داشته باشید که شما می‌توانید مقصد‌های منتخبی که هر روز از آنها استفاده می‌کنید را به عنوان مقصد پر کاربرد در اپلیکیشن خود ذخیره کنید.

کاربران راننده‌ای که آخرین نسخه اپلیکیشن رانندگان اسنپ را دانلود و نصب کنند می‌توانند از ویژگی‌های جدید معرفی شده استفاده کنند. لازم به توضیح است در صورتی که بعد از نصب نسخه جدید، این ویژگی‌ها را مشاهده نکردید، به مرور این ویژگی‌ها (درخواست سفرهای چندگانه و انتخاب مقصد منتخب) در شهرهای مختلف فعال خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن

شما می‌توانید آخرین و کامل‌ترین نسخه اپلیکیشن اسنپ رانندگان با شماره ۳٫۲٫۵-۳۱۳ را از لینک زیر دانلود کنید.

همچنین با مراجعه به این لینک آموزش‌های لازم برای کار در ناوگان اسنپ را مشاهده کنید.

اسنپ رانندگان نسخه جدید