استخدام فولاد غدیر نی ریز


استخدام فولاد غدیر نی ریز

برای مشاهده کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته کلیک نمایید.


استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز (استخدام جدید)

استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز

اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد غدیر نی ریز به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های شرکت فولاد غدیر نی ریز ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

منابع و سوالات مفید برای استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز
آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز

با استعانت از خداوند متعال ، مجتمع فولاد غدیر نی ریز واقع در استان فارس ، شهرستان نی ریز افتخار دارد مقارن با ایام  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با چهارمین سالگرد بهره برداری از بخش تولید آهن اسنفجی این مجتمع ، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف ، تعداد نفر از واجدین شرایط را بر اساس شرایط زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی ، ارزیابی مهارتی و مصاحبه تخصصی ، معاینات طب کار و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق قانون کار و تامین اجتماعی در قالب پیمانکاری از وجداین شرایط بومی استان جدب نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

شرکت فولاد غدیر نی­ ریز (سهامی خاص) به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی ، عمومی و مصاحبه روان شناختی اقدام به جذب نیرو ( روزکار نوبت­ کار) می­نماید.

متقاضیان محترم حداکثر تا تاریخ ۹۸۵۱۳ جهت ثبت نام از طریق لینک مندرج در پایان صفحه اقدام و پس از تکمیل فرم های مربوطه ؛ کد رهگیری دریافت نمایند.

*دارندگان گواهینامه رانندگی با لیفتراک در اولویت می باشند.

شرایط عمومی

۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران۲- داشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح۴- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت (متقاضیان دارای کارت معافیت پزشکی ؛ در صورت تائید طب کار اجازه اشتغال به کار خواهند داشت.)

شرایط اختصاصی

۱- داشتن شرایط و مدرک تحصیلی مطابق با مفاد مندرج در این آگهی۲- دارا بودن حداقل معدل کل ۱۳ برای کلیه داوطلبین۳- حداکثر سن ۲۴ سال برای متقاضیان دیپلم ؛ ۲۶ سال برای متقاضیان فوق دیپلم و حداکثر ۳۰ سال برای لیسانس و بالاتر، تا پایان مهلت ثبت نام

تسهیلات سنی*تبصره ۱- مدت خدمت نظام وظیفه انجام شده به حداکثر سن اضافه می شود.*تبصره ۲- متقاضیانی که در شرکت های پیمانکاری طرح فولاد نی ریز و شرکت فولاد غدیر نی ریز سابقه دارند به ازاء هر سال سابقه به شرط پرداخت حق بیمه از یک سال و تا سقف ۵ سال به حداکثر شرط سنی اعلام شده اضافه می شود. این دسته از داوطلبین می بایست گواهی تایید سابقه فعالیت در شرکت های پیمانکار را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده و به همراه سایر مدارک در روز مصاحبه تخصصی به همراه داشته باشند.

۴- متقاضیان مشاغل تکنسین ، اپراتور و متصدی می بایست بومی شهرستان نی ریز باشند.۵- متقاضیان مشاغل کارشناسی می بایست بومی استان فارس باشند.

*تبصره- متقاضی بومی به افرادی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد:الف: محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلب شهرستان نی ریز یا استان فارس باشد .ب: حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان و دانشگاه) داوطلب در شهرستان نی ریز یا استان فارس سپری شده باشد.ج: پرداخت حداقل ۵ سال حق بیمه در شهرستان نی ریز یا استان فارس توسط داوطلب یا والدین وی در ۵ سال گذشته.

۶- محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در شرکت فولاد غدیر نی ریز واقع در استان فارس کیلومتر ۵۰ جاده نی ریز – سیرجان خواهد بود.

مدارک مورد نیاز۱. درخواست استخدام تکمیل شده بر اساس فرمت مندرج در آگهی استخدام۲. اسکن آخرین مدرک تحصیلی منطبق با شرایط آگهی استخدام۳. اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود.)۴. اسکن پشت و روی کارت ملی۵. اسکن عکس ۴*۳ جدید۶. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت۷. اسکن گواهینامه دوره های آموزشی۸. سوابق بیمه تامین اجتماعی*تذکر: لازم به ذکر است که تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در مصاحبه باشد.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز
صفحات استخدامی شرکت های فولاد
آرشیو مطالب پیشین استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز
سوالات متداول

 برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از آگهی های استخدامی شرکت فولاد در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

استخدام در شرکت های فولاد از طریق آزمون می باشد. همچنین شرکت های فولاد در استانهای کشور نیز به صورت جداگانه استخدام می نماید.

برای مشاهده بهترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی شرکتهای پتروشیمی و فولاد اینجا کلیک نمایید . همچنین برای مشاهده سوالات استخدام شرکتهای پتروشیمی و فولاد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده منابع مورد نیاز جهت آمادگی مصاحبه آزمونهای استخدامی اینجا کلیک نمایید

استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز (استخدام جدید)

دانلود سوالات استخدامی فولاد غدیرنی ریز کلیک کنید

 آگهی استخدام شركت فولاد غدیر نی­ ریز

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

استخدام شرکت فولاد غدیر نی‌ ریز

آگهی ۹ بهمن ۱۴۰۰: با استعانت از خداوند متعال، مجتمع فولاد غدیر نی ریز (سهامی خاص) واقع در استان فارس، شهرستان نی ریز افتخار دارد مقارن با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با چهارمین سالگرد بهره برداری از بخش تولید آهن اسفنجی این مجتمع، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف، تعداد ۴۵۵ نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول پیوست از طریق برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی مهارتی و مصاحبه تخصصی، معاینات طب کار و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی در قالب پیمانکاری از واجدین شرایط بومی استان جذب نماید. داوطلبان گرامی می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم براساس این اطلاعیه و جدول های پیوست، نسبت به ثبت نام اقدام تا پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، مصاحبه روان شناسی و انجام معاینات طب کار نسبت به جذب نفرات برگزیده به صورت قرارداد موقت، براساس ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام گردد. زمان های مربوط به تمام فرایند جذب مطابق با جدول شماره ۳ میباشد. مهلت ثبت نام تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ می باشد.

شرایط عمومی

۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران۳- نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا هرگونه داروی اعتیاد آور با تأیید مراجع ذیصلاح۵- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم۶- در صورت داشتن معافیت پزشکی، تایید نفرات توسط کمیسیون پزشکی مورد تایید مجتمع فولاد غدیر نی ریز الزامی است۷- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام شمسی تا تاریخ برگزاری آزمون۸- داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روان شناختی جهت انجام فعالیت های شغلی۹- عدم اشتغال در سازمانها، نهادها و شرکتهای دولتی در زمان تکمیل مدارک استخدامی۱۰- تایید پذیرفته شدگان توسط کمیته جذب مجتمع فولاد غدیر نی ریز

شرایط و تسهیلات سنی برای داوطلبان آزمون ۱- حداکثر سن داوطلبان مجاز برای ثبت نام ۲۸ سال تمام برای متقاضیان دیپلم، ۳۰ سال برای متقاضیان فوق دیپلم و ۳۴ سال سن برای لیسانس و بالاتر تبصرہ: برای دارندگان کارت پایان خدمت، مدت زمان نظام وظیفه (تا حداکثر ۲ سال) به حداکثر سقف سنی افزوده می شود۲- افراد شاغل در شرکتهای پیمانکاری سایت فولاد غدیر نی ریز که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه باشند به ازای هر سال سابقه، یک سال (تا سقف ۵ سال) به حداکثر سنی آنان افزوده می شود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند. افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه می نماینده علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی الزامی می باشد. در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.۳- با در نظر گرفتن موارد فوق تحت هیچ شرایطی سن داوطلب نباید از ۴۰ سال تمام بیشتر باشد. ۴- مبنای محاسبه حداکثر سن، تا آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.۵- ملاک مقایسه تاریخ فراغت از تحصیل تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ می باشدتبصرہ: تغییر بازه زمانی ثبت نام به هر دلیل، مبنای محاسبه سن و تاریخ فارغ التحصیلی را تغییر نخواهد داد.

شرایط اختصاصی

۱- حداقل معدل برای کلیه داوطلبان مقاطع تحصیلی ۱۴ می باشد ۲- دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت آموزش و پرورش مطابق با شرایط مندرج در جدول شماره ۴ الزامی بوده و داوطلبی در زمان ثبت نام، می بایست ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند۳- داوطلبین مجاز به انتخاب تنها یک ردیف شغلی از مشاغل موجود در جدول شماره ۴ می باشند.۴- افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مدرک مورد نیاز برای ایسته نام در گروه شغلی مورد نظر، به شرط تناسبه رشته تحصیلی و دارا بودن سایر شرایط (رعایت شرط سنی گروه شغلی ثبت نامی) می توانند در آزمون مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن دارا بودن مدرک بالاترحلی را برای فرد پذیرفته شده در کسب جایگاه شغلی بالاتر و مزایای آن به وجود نخواهد آورد۵- بومی شهرستان نی ریز یا استان فارس به فردی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشند الف: محل تولد با صدور شناسنامه داوطلب شهرستان نی ریز یا یکی از شهرهای تابع استان فارس باشد.. ب: حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی راهنمایی و دبیرستان) داوطلب در شهرستان نی ریز یا یکی از شهرهای تابع استان فارس سپری شده باشد.ج: پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه در شهرستان نی ریز یا یکی از شهرهای تابع استان فارس توسط داوطلب یا والدین۶- در شرایط مساوی جذب داوطلبان بومی شهرستان نی ریز از اولویت برخوردار است و امتیاز ویژه این داوطلبان در زمان مصاحبه تخصصی لحاظ خواهد شد.۷- همانطور که در جدول شماره ۴ اشاره شده است، جذب مشاغل برای رده های شغلى رئیس فقط از طریق مصاحبه تخصصی صورت می پذیرد.۸- محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در مجتمع فولاد غدیر نی ریز واقع در استان فارس کیلومتر ۵۰ جاده نی ریز سیرجان می باشد.۹- مجتمع فاقد منازل مسکونی، خوابگاه و … بوده و تعهدی در قبال مستخدمین نخواهد داشت.۱۰- منظور از سابقه کاری مرتبط در جدول شماره ۴، کار مرتبط در صنعت فولاد می باشد.

امتیازات ویژه آزمون جذب مجتمع فولاد غدیر نی ریز

متقاضیان در صورت داشتن شرایط مندرج در جدول شماره ۱، با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و همچنین شرایط جدول شماره ۴، می توانند از این امتیازات در آزمون کتبی استفاده نمایند.

جدول شماره ۱-امتیازات ویژه

برای متقاضیان مشمول ردیف ۳ جدول فوق چنانچه مشمول ردیف های ۱ یا ۲ جدول هم باشند مجموعا ضریب ۱۵۵ لحاظ خواهد شد

مراحل و محتوای آزمون ها و ارزیابی

جهت تعیین سطح معلومات عمومی، پایه و دانش فنی و ارزیابی روان شناختی داوطلبان، آزمون کتبی و مصاحبه به شرح جدول شماره ۲ به عمل می آید:۱- آزمون کتبی: آزمون کتبی شامل دو بخش سوالات عمومی و سوالات تخصصی به شرح جدول شماره ۲ می باشد. آزمون کتبی شامل ۴۰ سوال عمومی و ۶۰ سوال تخصصی و به صورت تستی خواهد بود لازم به ذکر است آزمون دارای نمره منفی است.۲- مصاحبه تخصصی و روان شناختی: نفرات برتر در آزمون کتبی به میزان حداقل ۳ برابر ظرفیت به این مرحله راه پیدا می کنند. این مرحله شامل مصاحبه فنی تخصصی و روان شناختی در ارتباط با رشته شغلی انتخاب شده است.۳- ضریب وزنی آزمون کتبی و مصاحبه در نمره نهایی داوطلبان به ترتیب ۴۰ و ۶۰ درصد می باشد.۴- طب کار: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب کار دعوت خواهند شد۵- تشکیل پرونده شامل استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه و سایر موارد اشاره شده است.۶- در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت عقد قرارداد آزمایشی به مدت سه ماه و شروع آموزش های توجیهی در داخل و خارج از مجتمع، از پذیرفته شدگان دعوت به عمل خواهد آمد.۷- عقد قرارداد کار موقت منوط به طی موفقیت آمیز دوره آموزشی خواهد بود و عناوین شغلی مربوطه نیز پس از اتمام دوره مذکور تخصیص خواهد یافت.۸- از پذیرفته شدگان نهایی به صورت تدریجی و بر حسب نیاز مجتمع برای شروع به کار دعوت به عمل خواهدآمد.۹- در بدو پذیرش از کلیه پذیرفته شدگان تعهد محضری خدمت در شغل های تعیین شده توسط مجتمع اخذ می شود و در صورت انصراف، کلیه هزینه های مزبور محاسبه و دریافت خواهد شد.۱۰- شرکت در آزمون، مصاحبه و اشتغال به کار به هیچ وجه حق استخدام دائم برای افراد ایجاد نمی نماید و تمدید قرارداد کارکنان همواره منوط به رضایت شرکت پیمانکاری از عملکرد آنها و نیاز مجتمع به تخصص آنها خواهد بود.

جدول شماره ۲- مواد عمومی و اختصاصی آزمون

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون استخدامی مجتمع فولاد غدیر نی ریز

داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام در سایت مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز مراجعه و با پرداخت مبلغ ۱۳۵۰۰۰۰ ریال (معادل ۱۳۵۰۰۰ تومان) بابت هزینه آزمون نسبت به تکمیل فرم های الکترونیکی، اقدام نمایند. (امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیج وجه وجود نخواهد داشت) لازم به توضیح است در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، داوطلب می بایست مدارک مورد نیاز را به شرح زیر در سایت بارگذاری نماید۱- تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام که می بایست با دقت تکمیل شود.۲- اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود.)۳- اسکن پشت و رو کارت ملی۴- اسکن مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با گروه شغلی ثبت نامی۵- اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم برای داوطلبین مردتبصرہ: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و معافیت و اتمام خدمت نظام وظیفه، می بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام باشد.۶- اسکن عکس ۴*۳۷- اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بیمه ای مربوطه۸- مدرک ایثارگری (برای فرزندارن معزز شهدا، فرزندان جانباز و ….) ۹- اسکن گواهینامه پایه یکم یا گواهینامه ویژه برای گروه شغلی راننده کامیون، بیل، لودر و لیفتراک و آتش نشان) مطابق جدول شماره ۴

زمان بندی ثبت نام آزمون استخدام مجتمع فولاد غدیر نی ریز 

با توجه به اینکه آزمون ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می شود، لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده، نسبت به انتخاب تنها یک ردیف شغلی، که در جدول شماره ۴ درج گردیده است، اقدام و ثبت نام نمایند. داوطلبان واجد شرایط می بایست از ۷ بهمن تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ به آدرس مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبت نام می بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.- زمان توزیع کارت، برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و اعلام نتیجه مطابق جدول شماره ۳ می باشد.

جدول زمان بندی

نیازهای شغلی و شرایط احراز

فوریت های پزشکیپرستاری (گواهینامه پایه دو)

مدیریت بازرگانی

مکانیک کلیه گرایش هامتالورژی کلیه گرایش ها

مهندسی صنایع کلیه گرایش ها

مکانیک کلیه گرایش هامتالورژی کلیه گرایش هاصنایع کلیه گرایش ها

حسابداری کلیه گرایش ها

روابط عمومی

متالورژی گرایش سرامیک

متالورژی کلیه گرایش ها

برق کلیه گرایش ها

برق گرایش الکترونیک و کنترل

مکانیک کلیه گرایش هابرق کلیه گرایش هاصنایع کلیه گرایش ها

صنایع کلیه گرایش هامدیریت صنعتی

مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش هامهندسی فناوری اطلاعات کلیه گرایش ها

شیمی کلیه گرایش ها

شیمی کلیه گرایش هامکانیک کلیه گرایش ها

برق کلیه گرایش هامکانیک کلیه گرایش ها

ایمنی و آتش نشانی کلیه گرایش ها (گواهینامه پایه یک)

متالورژی-کلیه گرایش ها

متالورژی-کلیه گرایش هامکانیک-کلیه گرایش ها

مکانیک کلیه گرایش ها

برق کلیه گرایش ها بجز الکترونیک

برق گرایش الکترونیک و ابزار دقیق

فوریت های پزشکی

مواد و متالورژی کلیه گرایش هاشیمی کلیه گرایش ها

تذکرهای مهم

۱- در صورت تغییر در برنامه زمان بندی مراتب از طریق سایت مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز و مجتمع فولاد قدیر نی ریز اطلاع رسانی خواهد شد. متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر به سایت مذکور مراجعه نمایند. عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد. ۲- آزمون کتبی در تاریخ ۴، ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰، در شهرستان نی ریز برگزار خواهد گردید. ساعت و آدرس محل برگزاری آزمون در زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام می گردد.۳- همراه داشتن شناسنامه عکس دار یا کارت ملی در روز آزمون الزامی می باشد.۴- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۶۱۳۲۱۴۳-۰۷۱ و ۳۶۱۳۲۱۵۴-۰۷۱ یا ایمیل c@shi azu.ac.i تماس حاصل نمایند.۵- عدم دریافت کد رهگیری ۵ رقمی پس از سه روز کاری به منزله عدم تکمیل ثبت نام داوطلب می باشد.۶- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی ثبت نام و اقدام به شرکت در آزمون نماید با محرز شدن عدم صحت مندرجات ثبت شده از سوی داوطلب، حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار، موضوع به کارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

اطلاعات مفید و کاربردی آزمون استخدامی مجتمع فولاد غدیر نی ریز:تقویم آزمون:مهلت ثبت نام: تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰دریافت کارت آزمون: ۲۷ الی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰زمان برگزاری آزمون: ۰۴ الی ۰۶ اسفند ۱۴۰۰زمان مصاحبه حضوری: فروردین ۱۴۰۱زمان اعلام نتایج نهایی: اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام مجتمع فولاد غدیر نی ریز 

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

منابع آزمون استخدام شرکت فولاد نی ریز

استخدام اخبار اشتغال و استان فارس در سال ۱۴۰۰

در صورتی که تمایل به مشاهده همه آگهی‌های استخدام (اخبار اشتغال و استان فارس در سال ۱۴۰۰) دارید، می‌توانید با ورود به صفحه اختصاصی (اخبار اشتغال و استان فارس در سال ۱۴۰۰) دیگر آگهی‌ها و فرصت‌های شغلی مربوطه را مشاهده نمایید.

مشاهده آگهی‌های استخدام

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

استخدام فولاد غدیر نی ریز