ادارات تهران امروز تعطیل است


ادارات تهران امروز تعطیل است

در این خبر آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران فردا (۱۴ تیر ۱۴۰۱) به علت آلودگی هوا و اینکه آیا فردا ادارات و بانکها در تهران تعطیل است یا باز است اطلاع رسانی میشود


آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران فردا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا

در پاسخ به سوال کاربران که به علت آلودگی هوا آیا فردا ادارات و بانکها تعطیل است یا نه، طبق بررسی های انجام شده آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران فردا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در این خبر اطلاع رسانی میگردد.

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگو با ممتاز نیوز در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات فردا گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط ناسالم برای گروههای حساس (۱۲۵) قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امشب برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است.

خبر فوری: با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران فردا ۱۴ تیر ۱۴۰۱، به علت آلودگی هوا، به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده و بر این اساس تمامی ادارات تهران فردا دایر هستند.

آخرین بروزرسانی این خبر امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ انجام شده است.

جدیدترین اخبار در خصوص تعطیلی ادارات در این صفحه از سایت خبرگزاری ممتاز نیوز mom az ews.com اطلاع رسانی میگردد

همچنین به اطلاع میرساند با ابلاغیه جدید رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دورکاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی لغو شده و تمامی بانکها و ادارات دولتی با ۱۰۰ درصد نیروی کار و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمت رسانی خواهند کرد.

پس کارگران شرکت ها چرا تعطیل نشدن مگه آنها آدم نیستن؟انها که بیشتر تو معرض خطر هستن.

چرا تامین اجتماعی و کارگزاری تعطیل نیست؟ مگه جز ادارات نیستن؟

بانک ها و بورس تعطیل نیستند. خبر اشتباه منتشر نکنید

تمامی بانکها و همچنین بورس نیز از روز ۲۹ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل هستند

چرا مراسم ها همچنان در تهران و کرج در حال برگزاری هستن همهاطرافیان ما کرونا گرفتن و بیمارستان بستری شدن لطفا باغ ها و تالار ها رو تعطیل کنید

دوباره موج ۵ و مدیریت …. کارکنان با ۳۰ یا۵۰درصد ظرفیت مشغول به کار و بدتر از همه این که کارکنانی که در این ایام کرونا با این ظرفیت هم سرکار رفتن کرونا گرفتن و چه تعداد بسیاری که مردندن و از دست رفتن خدایشان بیامرزد. په بسیار افرادی هم که مراجعه کننده به این ادارات بودند خودشان ناقل و باعث مرگ و میر کارکنان بانکها و ادارات شدند.مردم مقصر نیستند سوء مدیریت

تا کى مدرسه ها تعطیل باشند تا کى بى توجهى چرا از کشورهاى دیگه کمک نمیگیریم چطور همه جای دنیا براى واکسیناسیون کرونا سریع اقدامات لازم انجام میشه ولی اینجا نه؟! مدارس تعطیله بچه ها هم که اکثراً بیرون هستن

سلام با این وضعیت خراب هر کسی که گوش به حرف های متخصص نمی دهد و باعث افزایش بیماری و مرگ می شود حکمش اعدام است آقای بند پی خودت واکسن زدی خیالت راحته بفکر مردم بیچاره که نیستی برو ببین چقدر هزینه درمان کرونا بالا است

ضمن اینکه بچه ها خونه نیستن.مثلا اداره ما مهدکودک شده.همه بچه هاشونونو آوردن اداره.خودتون رو مسخره کردید.بچه ها آسیب ببینن ما ها مردیم مردیم.اشکال نداره

آخرسر دوتا بچه دبستانی می مونه و چهارتا معلم…ما کارمنده دودکش داریم به جای شش.استاتداری تا فکر بکنه میشه آخر سال زیاد به خودشون فشار میارن.خسته میشن.دکترا هم روز به روز پولدارتر.مردم ما یه روز به ته خط میرسن.مواظب باشید.

واقعا ما اداره ای ها ریه نداریم که باید بریم سرکار؟ فردا رو کلا تعطیل اعلام کنید یزره خونه باشیم نفس بکشیم مردیم ازین الودگی

مگه نمیدونیدکارمندان به جای شش آبشش دارند اشخاصی که میگویند ادارات تعطیل نیست یا تعطیل نمیکنند خودشون از ماشین شخصی و راننده استفاده میکنند و در خونه سوار ماشین و محل کار پیاده اما کارمند بدبخت باید در این هوای بد برود سرکار

زنی با سه تا بچه بدون شوهر چرا سبد کالا بهم تعلق نمیگیره واقعا بی عدالتی وبی انصافیه

درود بر شرفت احمدی نژاد حداقل یه ذره مردم و توی این شرایط درک میکردی … یه بین التعطیلینی داشتیم یه موقع اینطوری میشد سریع تعطیل می کردی. من نمیدونم این روحانی چه گلی به سر ما زده ؟! آقا من رایمو پس میگیرم 😀

آخه احمق ها ساعت ۱۰ با ۸ چه فرقی داره

آقایون فردا یخ زدگی سطح زمین باعث حوادث زیادی میشه ماشینم کمه آقایون تعطیلی ادارات میتونه کمک کنه به جلوگیری حوادث یکم لطفا فکر کنید همه مثل شما اختلاس نکردن که ماشین شاسی بلند داشته باشن

مسئولین محترم الان ساعت ۵ صبح هست و همچنان داره برف میاد و جاده ها افتضاحه ما طرف ستاری شمال پایین تراز میدان دانشگاه هستیم. لطفا یه فکری به حال تعطیلی ادارات کنین

شرطش اینه که دولت نا محترم از مرکب نگاه سیاسی به مسائلی که با جان و سلامتی مردم سروکار داره پایین بیاد تا بلکه یک روز کارمندان و به تبع آن شهر و مردم تهران کمی بهتر نفس بکشند، در حالی که این دولت هر عملی که به نوعی مشابه اقدامات دولت قبل باشه حتی اگر به قیمت جان و سلامتی مردم تموم بشه رو انجام نمیده. لعنت به این نگاه سیاسی که هم تو اقتصادی و سیاسی به خسارت محض تبدیل شده، هم تو سلامتی مردم به طرز زننده و سخیفی اثر منفی گذاشته. البته آقایون وقتی امکانات رفاهی خاصی در اختیار دارند و هوای مطبوع براشون در محل شبه کار!! فراهم است، چرا باید به فکر جان و سلامتی مردم باشند؟

خوب دوستان عزیز کارمند اگر به فکر سلامتی شما نیستند لا اقل خودتون به فکر باشین. از همه دوستان که براشون امکانش هست خواهش میکنم که در روزهای آلوده سر کار نروند! یکی دو روز کمتر حقوق گرفتن بهتر از دور از جان سکته و مرگ و هزار جور بیماری است. خصوصا اگر بچه دارین و در بعضی روزهای آلوده مدرسه ها تعطیل نیست، طفلک های معصوم رو نفرستین چه مهد کودکی باشن چه دبیرستانی و دانشجو. باور کنید بچه ها و نوجوانان و جوانان ما بیشتر از حضور در مدرسه های بی خاصیت و بی روح در روزهای آلوده ، نیاز به حضور در طبیعت و بودن در کنار خانوادشون دارن.

خاک بر سرتون کنن تعطیل نکردین… ایشالله همتون کرونا بگیرید

ایشالا نسل همشون ریشه کن بشه

والا اگه ادارات تعطیل بشم خیلی در کاهش آلودگی تاثیر گذار هست ،چون اینهمه کارمند و پرسنل ادارات با ماشینهای خصوصی و دولتی در شهر هر روز در تردد هستن

وای محل کار من که همههههه مریض شدن یا سرفه میکنن یا ویروس گرفتن خیلیییییی بده

من از صبح که اومدم سرکار کار سردرد و حالت تهوع دارم . خواهش می کنم یه کاری کنید

ما کارمندا ریه نداریم سرطان هم نمیگیریم دولت این قضیه رو خوب میدونم واقعا مسخره است

چرا کارمندارو تعطیل نمی کنید کارمندا ادم نیستن تو این هوای الوده باید برن سر کار هزار تا مرض بگیرن

حداقل ساعات کاری اداره ها و شرکت ها رو کم کنید آلودگی هوا وحشتناکه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید *

(ضروری)

(ایمیل شما نمایش داده نمی شود) (ضروری)

به دلیل آلودگی شدید هوا؛

فوری:فردا ادارات تهران تعطیل شدکرج کلا تعطیل است

استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ معاون استاندار تهران از تعطیلی ادارات مهدکودک ها و همه مقاطع تحصیلی برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد.

 عابد ملکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی ادارات مهدکودک ها و همه مقاطع تحصیلی برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد.

آلودگی هوا البرز را تعطیل کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

 امیر جاویدپور در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است.

وی افزود: در این راستا با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان استان موافقت شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این وضعیت تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوای برای تمامی گروه‌ها بویژه کودکان، سالمندان و گروه‌های پرخطر توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند.

کیفیت هوای تهران در در وضعیت «خطرناک»

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون با شاخص ۳۱۹ در شرایط خطرناک قرار دارد.

به گزارش ایسنا، شاخص برخط ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون در ساعت ۳ بامداد امروز (۱۲ تیرماه) به عدد ۳۳۴ رسید اما به‌تدریج از میزان غلظت ذرات معلق کاسته شد و تا ظهر روز یکشنبه که شاخص برخط آلاینده مذکور در عدد ۱۴۶ قرار گرفت. در برخی ساعات نیز به زیر ۱۱۰ نیز رسید اما در ساعات اخیر دوباره با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه شده‌ایم به‌گونه‌ای که موجب تعطیلی تمام ادارت، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز دو شهر فیروزکوه و دماوند طی فردا ( ۱۳ تیرماه) شده است.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده‌ شاخص هم‌اکنون هوای تهران «ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون» با میانگین ۳۱۹ است و کیفیت هوا در وضعیت خطرناک قرار دارد.

آلاینده‌ شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۱۰میکرون» با میانگین ۱۷۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم گزارش شد.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد استان تهران فردا برگزار می‌شود

سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است اما امتحانات دانشجویان طبق برنامه زمانبندی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام استانداری تهران درخصوص تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران به دلیل آلودگی هوا به اطلاع می‌رساند که سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند فردا- دوشنبه سیزدهم تیر- به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

در اطلاعیه دادنشگاه آزاد آمده است:‌ همچنین امتحانات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بنا بر برنامه قبلی دایر است؛ بنابراین عوامل برگزارکننده امتحانات در این واحدها حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ساعتی پیش اعلام کرد: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل خواهد بود و امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت بانک‌ها و بورس برقرار خواهد بود و به مردم در روز دوشنبه خدمت رسانی خواهند کرد.

ادارات تهران امروز تعطیل است