آیا ثبت نام کنکور تمدید می شود


آیا ثبت نام کنکور تمدید می شود

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ مهلت مجدد ثبت نام کنکور زمان و نحوه ثبت نام در سایت سازمان سنجش مراحل نام نویسی نکات مهم ثبت نام ۱۴۰۱


تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

گروه ایران مشاوره ۸ نظرها

کنکور سراسری هر ساله در پنج گروه آزمایشی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر برگزار می گردد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور می بایست در مهلت ثبت نام کنکور سراسری اقدامات لازم را جهت نام نویسی به انجام برسانند. علی رغم این که سازمان سنجش کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص زمان ثبت نام کنکور را در اختیار داوطلبان قرار می دهد، همواره متقاضیانی وجود دارند که به علل مختلف از انجام این فرآیند در موعد مقرر جا مانده اند. بر همین مبنا، هر ساله فرصت مجددی را برای این دسته از متقاضیان در نظر گرفته می شود تا از شرکت در کنکور باز نمانند.

هنگام تمدید مهلت ثبت نام کنکورسراسری، امکان ویرایش اطلاعات نیز برای داوطلبانی که در زمان مقرر نام نویسی خود را انجام داده اند، فراهم می گردد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

برخی از داوطلبان ممکن است پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، تصمیم به شرکت در این آزمون بگیرند و یا به دلایلی همچون عدم آگاهی از مهلت ثبت نام، موفق به نام نویسی در موعد مقرر نشده باشند. این دسته از داوطلبان می توانند پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به انجام نام نویسی خود بپردازند. قابل ذکر است متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز، می توانند در زمان تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود اقدام کنند.

با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، داوطلبان از روز ۱۰ لغایت ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند اطلاعات خود را در سایت مذکور به ثبت برسانند اما هنوز هیچ گونه اخباری در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر نشده است. علاقه مندان می توانند در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره عضو شوند و در جریان تمامی اخبار مربوط به آزمون سراسری و تاریخ تمدید مهلت آن قرار گیرند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور سراسری فرآیندی اینترنتی است و متقاضیان می بایست در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نام نویسی خود را مطابق راهنمای زیر انجام دهند.

پس از طی کردن مراحل فوق، لازم است به بارگذاری عکس و مدارک خود پرداخته و اطلاعات مورد نیاز را در فرم ثبت نام درج نمایید. در انتها، شماره پرونده و کد پیگیری صادر شده از سوی سامانه را چاپ یا یادداشت نموده و تا اتمام مراحل پذیرش نزد خود نگه دارید.

سوالات متداول

۱- ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ چه زمانی انجام می شود؟

این فرآیند از روز ۱۰ الی ۱۷ بهمن ماه انجام می گیرد.

۲- ثبت نام کنکور سراسری از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sa jesh.o g انجام می گیرد.

۳- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ وجود دارد؟

بله، شما می توانید با عضویت در کانال مشاوره تحصیلی ایران مشاوره از آخرین اخبار مرتبط با این مبحث مطلع شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

ایران مشاوره ۲۳ نظرها

هر ساله داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور در موعد مقرر نام نویسی خود را از طریق مراجعه به سایت ثبت نام کنکور سراسری انجام می دهند. پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری ممکن است برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان آن یا کامل نبودن مدارک خود، موفق به نام نویسی نشوند. سازمان سنجش آموزش کشور معمولا در یک یا چندین نوبت به تمدید تاریخ ثبت نام می پردازد تا جاماندگان بتوانند علاقه مندی خود را جهت شرکت در آزمون سراسری اعلام کنند.

داوطلبانی که در زمان اولیه ثبت نام کنکور خود را انجام داده اند، در صورت نیاز می توانند در مهلت مجدد تعیین شده به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

اطلاع رسانی های لازم در خصوص زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از طریق سایت این سازمان، فرآیند نام نویسی داوطلبان در این آزمون از روز ۱۰ لغایت ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام می گیرد. چنانچه متقاضیان موفق نشوند در بازه زمانی مذکور ثبت نام خود را به انجام برسانند، می توانند در فرصت های مجددی که به این منظور در نظر گرفته می شود، اقدامات لازم را به انجام رسانند.

لازم به ذکر است در صورتی که مهلت ثبت نام این آزمون مورد تمدید قرار گیرد، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری نیز وجود خواهد داشت. جهت دریافت آخرین و بروزترین اخبار پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور می توانید با ما در کانال تلگرام کنکور همراه باشید.

نحوه ثبت نام مجدد کنکور سراسری ۱۴۰۱

داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در این فرصت نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام خود اقدام نمایند. جهت سهولت متقاضیان برای طی مراحل نام نویسی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، راهنمای تصویری مراحل مربوطه را در ادامه این مقاله قرار داده ایم.

در مراحل بعدی لازم است با ارسال عکس داوطلبی و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی، ثبت نام خود را کامل کنید و نهایتا شماره پرونده و کد پیگیری مربوطه را چاپ نموده و نزد خود نگه دارید.

به منظور کاهش خطا در زمان ثبت نام کنکور سراسری، یک فرم پیش نویس در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری قرار داده می شود که می توانید با بررسی این فرم، از کلیه اطلاعات لازم برای ثبت نام کنکور مطلع شوید. با این وجود اگر پس از ثبت نام، متوجه شدید که اطلاعاتی را اشتباه وارد کرده اید، می توانید با مراجعه به سایت و وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایید.

سوالات متدوال

۱- ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ چه زمانی آغاز می شود؟

این فرآیند در بازه زمانی بین ۱۰ الی ۱۷ بهمن ماه انجام می پذیرد.

۲- ثبت نام کنکور سراسری از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام کنکور سراسری از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sa jesh.o g انجام می گیرد.

۳- آیا در مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری، می توان به ویرایش اطلاعات ثبت نام پرداخت؟

بله، داوطلبان هم در بازه اولیه و هم در تمدید زمان ثبت نام، می توانند اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

آیا ثبت نام کنکور تمدید می شود