آموزش آنلاین زبان آلمانی


آموزش آنلاین زبان آلمانی

هزینه کلاس آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته از راه دور:۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان برای سال ۱۴۰۰ بصورت آنلاین قابلیت مشاهده رکورد کلاس + آزمون شبیه ساز سفارت آلمان


اطلاعیه بسیار مهم ( مرداد۱۴۰۰ ) : تغییر متد آموزشی از منشن به اشتارتن ویا!

برا اساس تغییرات صورت گرفته در آزمون سفارت، منبع آزمون گوته از کتاب های منشن به اشتارتن ویا تغییر کرده است و کتاب های منشن دیگر در موسسه گاما تدریس نمیشود.

بر اساس تغییرات ساعات آموزش برای سطح B1 طبق متد جدید ۵۰ ساعت افزایش یافته و طول دوره نیر از ۷ ماه به ۸ ماه کاری تغییر کرد.

منابع کلاس آلمانی آنلاین آزمون گوته تغییر کرد !

آموزش زبان آلمانی از راه دور

متقاضیان تحصیل و اقامت کشور المان نیازمند اخذ مدرک گوته زبان المانی در سطح B1 یا B2 میباشند

پیشینه تدریس زبان آلمانی در ایران قدمتی طولانی دارد اما متاسفانه بدلیل عدم انطباق با روش های نوین آموزشی و عدم استفاده از منابع روز مسیر یادگیری این زبان برای علاقه مندان بسیار طولانی شده .

و اما مشکل بزرگ کلاس های زبان آلمانی !!

همانطور که همه میدانیم اولا اساتید خوب زبان آلمانی انگشت شمارند و دسترسی به آنها کمی مشکل است دوما محدودیت های زمانی خودمان و تداخل کلاس با امور زندگی نیر کار را سخت تر میکند. سوما اگر ساکن شهر های بزرگ هم نباشیم که این مشکل چند برابر میشود.

در مقابل این مشکلات و محدودیت ها نباید تن به کلاس های بی کیفیت دم دست داد

باید راهی پیدا کرد. 

آموزش مجازی زبان آلمانی گوته = جواب درست!

دیگر بهانه ای برای دور بودن و عدم دسترسی به استاد خوب قابل قبول نیست!!دیگر نمیتوانید بگویید در شهر ما مرکز تخصصی زبان آلمانی وجود ندارد!!

تنها فاصله شما با بهترین کلاس آمادگی آلمانی به اندازه یک تماس تلفنی ساده بوده تا در کمترین زمان به اولین کلاس آنلاین آلمانی بپیوندید.

نحوه شرکت در کلاس آنلاین آلمانی

١-مشاوره شویدبیش از ۹۱ درصد زبان آموزان آلمانی ما قبل از تعیین سطح با یک مشاوره کوتاه و شیرین ۳ماه زمان و ۶۰ درصدهزینه را کاهش داده اند. پس در اولین قدم شما باید با مشاوره های دریافتی از کارشناسان گاما نوع دوره مورد نیاز خود را انتخاب کنید۲-تعیین سطحدر یک مصاحبه آنلاین شرکت کرده تا سطح زبانتان مشخص شود (اگر از صفر شروع میکنید پس نیازی نیست)٣-ثبت نامگزینه ثبت نام رو کلیک کنید. فرم ثبت نام را بصورت آنلاین پر کرده و گروه خود را انتخاب کنید۴-دانلود نرم افزار ونصب آموزش ورود به کلاس انواع نرم افزار های ورود به کلاس مجازی را از اینجا دریافت کرده و روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنبد. تمام آموزش های و روش های ورود نیز قرار داده شده است. مشاهده ۵- دیگه کلاس شروع شدالان موقع اونه که حواست کاملا به درس باشه.(به جمع  همکلاسی های جدید و استادای پر انرژی  خوش اومدی)

لیست برنامه کلاسی آلمانی _ آنلاین _ گروهی _ موسسه گاما

تماس مستقیم با پشتیبانی  

ثبت نام  کنید !!

هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی 

هزینه سطح A1 برای سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳ میلیون و ۶۹۰ هزارتومان تعیین شده است.

توجه کنید این شامل کل a1 میباشد . یعنی هر دو سطح a1-1 , a1-2  تدریس میشود

تعداد ساعات : ۷۲ ساعت آموزشیطول دوره : دوماه و نیمنوع دوره : فشردهجلسات هفتگی : ۳ جلسه در هفته و هر جلسه ۳ ساعت

محل برگزاری زبان آلمانی گوته کجاست؟

آزمون گوته زبان آلمانی فقط در تهران برگزار شده و هیچگونه شعبه ای در شهرستانها ندارد و دوره های آموزشی زبان آلمانی در آموزشگاه زبان آلمانی گاما شما را برای آزمون گوته در کمترین زمان ممکن آماده خواهد نمود. آزمون اصلی فقط و فقط در تهران و زیر نظر سفارت آلمان برگزار خواهد شد و هیچ آزمون دیگری در شهری جز تهران از نظر سفارت سندیت ندارد!!

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

موسسه گوته(سفارت) تخصصی ترین مرکز آموزش زبان آلمانیست اما متاسفانه دیدگاه مدرسه ای و طولانی مدت نسبت به آموزش دارد و دوره ها بسیار طول میکشد. به همین دلیل عموم متقاضیان دوره های کوتاه مدت را در گاما گذرانده و در مرکز گوته فقط آزمون را شرکت میکنند

@co ex : h ps:schema.o g, @ ype: FAQPage, mai E i y: @ ype: Ques io , ame: , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : 550 . bsp; 4 bsp; 2 200 . ( ) , @ ype: Ques io , ame: , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : bsp; bsp; . bsp; !! () . , @ ype: Ques io , ame: , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : 7 , @ ype: Ques io , ame: , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : B1 : A1 : bsp; a1-1 , a1-2 A2 : bsp; a2-1 , a2-2 B1: bsp; b1-1 ,b1-2 bsp; bsp; bsp; .

منظور از کلاس های آموزش مجازی یا آنلاین یا غیر حضوری، کلاسهایی ست که شما از طریق اینترنت حضور پیدا می کنید. اساس کار ارسال مواد آموزشی و ارتباط آنلاین اینترنتی است. بجای اینکه حضورا سر کلاس باشید از طریق اسکایپ یا نرم افزارهای دیگر بصورت تصویری ولی مجازی در کلاس حضور پیدا می کنید. در این مطلب با کمک تجربه چندین ساله و نظرات کاربران و اساتید، بهترین موسسات برگزار کننده کلاس های آموزش آنلاین زبان آلمانی را معرفی می کنیم.

قبل از هر چیز باید بگوییم اگز می خواهید زبان را به صورت خودآموز و خودخوان یاد بگیرید (کاری که بسیاری از زبان اموزان انجام میدهند و نتیجه هم می گیرند) و هزینه زیادی صرف کلاس نکنید پیشنهاد می کنم از این بسته های آموزشی استفاده نمایید.

نکته مهم: حتما دقت کنید کلاس های آنلاینی را شرکت کنید که از طرف موسسات برگزار می شود. به صدها علت از جمله اینکه موسسات، مدرس را ملزم به پاسخگویی می کنند و در صورت کیفیت پایین آموزش او را بازخواست می کنند. موسسات همچنین روند خاصی برای انتخاب مدرس دارند تا بهترین ها را انتخاب کنند همچنین به علت مدیریت قوی، آزمونهای منظم برگزار می کنند و در صورت نارضایتی شما می توانند استاد را برایتان عوض کنند و حتی هزینه را عودت دهند اما کلاس هایی که توسط اشخاص یا افراد متفرقه برگزار می شود خودتان هستید و خدای خودتان!

یادگیری آلمانی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط قرار می گیرد. همانگونه که در این مطلب نیز توضیح دادیم، برای فارسی زبانانی که زبان انگلیسی بلد نیستند و روزانه ۳ ساعت وقت برای مطالعه بگذارند حدود ۱۳ ماه زمان نیاز است که به سطح متوسط برسید. جدول و شرح کامل برای زمان یادگیری را در این لینک بخوانید!

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!

معیارها

در این مقاله، دوره های باکیفیت آموزش زبان آلمانی را معرفی می کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی می کنیم. معیارهای ما عبارتند از:

۱- موسسه زبان اسپیکان

یکی از دلایلی که موجب شد تا موسسه زبان اسپیکان در ابتدای این لیست بعنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش آنلاین زبان آلمانی در ایران معرفی شود، ۱۰ سابقه درخشان در برگزاری موفق دوره های کوتاه مدت، بهره گیری از متد سفارت آلمان (کتابهای جدید S a e Wi )، استفاده از قویترین پلتفرم آموزش آنلاین و همکاری با بنام ترین اساتید آلمانی تهران با بیشترین آمار قبولی در آزمونهای سفارت است که باعث محبوبیت و استقبال بی شمار علاقمندان یادگیری زبان آلمانی در ایران و سایر کشورها از این آموزشگاه شده است.

تمایز دوره های آنلاین این موسسه با سایر موسسات در برگزاری کلاس آنلاین بصورت زنده (Live) و کاملاً تعاملی (I e ak iv) با قابلیت پرسش و پاسخ، پخش فایل های صوتی و تصویری و نیز ضبط و بازبینی مجدد کلاس است.

چنانچه قصد مهاجرت و قبولی ۱۰۰% در آزمونهای سفارت را دارید این موسسه با ۲ شعبه یکی از گزینه های عالی برای یادگیری آنلاین زبان آلمانی است که توانسته رضایت بالای زبان آموزان در تمامی مقاطع سنی را بدست آورد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این موسسه از بین صدها دوره متنوع، کلاس آنلاین مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کنید.

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۲- کلاسهای آنلاین موسسه گوته

جزو موسسات خوب آموزش آلمانی در ایران است که فقط هم در تهران شعبه دارد (قلهک، خیابان شریعتی، خیابان یخچال، خیابان کی نژاد، خیابان اسلامیه). این موسسه  آموزش زبان آلمانی در حال حاضر فاقد شعبه بوده و تنها مرکز برگزاری آزمون های رسمی انستیتو گوته ، Tes DaF و Tes AS در ایران می باشد. اما از فروردین ۹۸ تمامی کلاسهای خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می کند:

اما از طرفی موسسه عیب و ایراداتی هم دارد از جمله اینکه کلاس ها شلوغ بوده و یادگیری با مشکلات خاص خودش مواجه است. ظاهرا اخیرا هم وضعیت برگزاری آزمون ها نسبت به قبل بی نظم تر شده است ولی قطعا یکی از بهترین ها در زمینه کلاس های آنلاین زبان آلمانی ست.

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۳- کلاسهای موسسه دیوان

اگر می خواهید زبان آلمانی را از پایه و ابتدا شروع کنید پیشنهاد می کنیم کلاسهای مجازی موسسه دیوان را هم مدنظر داشته باشید. نه تنها هزینه کلاسها معقول است بلکه کاملا منعطف با برنامه شما در نظر گرفته شده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک خط اینترنت است. این کلاسها را فقط برای افراد مبتدی تا متوسط پیشنهاد می کنیم. مدرسین دیوان با سابقه ى زندگى در کشورهاى آلمانى زبان و تحصیلات مرتبط به زبان آلمانى از میان متقاضیان تدریس در دیوان طى مصاحبه ى حضورى بدست آورده اند.

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۴- کلاسهای آنلاین موسسه هیراد

هیراد کلاسهای آموزش آنلاین آلمانی را برای همه سنین و از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می کند. نه تنها قیمت ها عالی هستند بلکه اساتید کاملا با تجربه بوده و ثبت نام در کلاس های آنلاین این آموزشگاه بسیار راحت است.

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۵- آموزشگاه زبان نگار

موسسه فرهنگی هنری زبان نگار دارای ۱۸ سال سابقه آموزشی در کشور میباشد و هرآنچه برای آموزش زبان احتیاج دارید در این مرکز پوشش داده میشود. برای موفق شدن شما زبان آموز عزیز درهر زبانی ما برنامه ویژه ای داریم . در زبان آلمانی شما آموزش حرفه ای، معلم حرفه ای و دوره آمادگی ویژه ای پیش رو دارید. از ویژگی های برتر این موسسه آموزشی زبان :

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۶- کانون زبان ایران

کانون زبان را فقط وقتی انتخاب کنید که هزینه بسیار برای تان مهم است و کیفیت در درجه دوم می باشد. کانون زبان هم به علل مختلف بسیاری از کلاس های خود را برای سنین کودکان-بزرگسالان به صورت آنلاین برگزار می کند. کافی ست از اینجا رزرو اینترنتی کنید تا نام کاربری و کلمه عبور برای تان ارسال شود و توسط اساتید جوان شروع به یادگیری کنید:

   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

تمایل دارید آموزشگاه شما در این لیست معرفی شود و در صدر گوگل قرار بگیرید؟ با ما تماس بگیرید تا بررسی های لازم صورت گیرد- ایمیل maxe .i @gmail.com یا شماره ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸

اگر موسسه ای هست که از این لیست جا افتاده یا نظری راجب موسسات بالا دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

آموزش آنلاین زبان آلمانی