آموزشگاه زبان چینی


آموزشگاه زبان چینی

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بهترین مرکز آموزش زبان چینی در ایران است که دوره های خصوصی و نیمه خصوصی چینی را با کتاب های ۳۰۱ تدریس میکند.


پخش آنلاین ویدئو

آموزش زبان چینی | یادگیری زبان چینی

موسسه زبان ایران کمبریج مفتخر به برگزاری دوره های پر طرفدار و پر کاربرد آموزش زبان چینی ( 汉语学习  ) میباشد.

در این مرکز آموزش زبان بین المللی کلاس های زبان چینی یک روز در هفته فقط پنجشنبه ها یا جمعه ها را برای افرادی که زمان استفاده از دوره های داخل هفته را ندارند ، تدارک دیده ایم!

کتاب های یادگیری زبان چینی

کتاب آموزش زبان چینی به انگلیسی | دانلود مستقیم کتاب

آموزش کارکتر های زبان چینی لینک دانلود مستقیم

۱۰۰ کاراکتر اولیه زبان چینی | لینک دانلود مستقیم کتاب

دیکشنری تصویری زبان چینی لینک دانلود مستقیم

کتاب ۳۰۱ زبان چینی جلد دوم لینک دانلود

کتاب ۳۰۱ زبان چینی – جلد اول (۲ کتاب) لینک دانلود مستقیم

برای مشاهده و دانلود کتاب های آموزشی سایر زبان ها به بخش کتابخانه ایران کمبریج مراجعه نمایید.

چرا ایران کمبریج را انتخاب کنیم ؟

آموزشگاه زبان ایران کمبریج به جرات دارای بهترین کادر آموزش زبان چینی طبق استانداردهای دانشگاه پکن می باشد.کادر مجرب ما با بکارگیری کتب منتخب دانشگاه پکن (کتب ۳۰۱) این امکان را برای متقاضان چینی فراهم میسازد تا در زمان کوتاهی به آمادگی و توانایی مکالمه زبان چینی دست یابند.

آموزش زبان چینی

در ایران کمبریج، این امکان را به زبان آموزان خود می دهیم که :

بنابرابن با کادر زبان چینی ایران کمبریج دیگر نگران امور بازرگانی خود نباشید

برای اطلاع از شرایط کلی دوره های مکالمه زبان چینی به بخش بعد توجه داشته باشید.

ویژگی های دوره آموزش زبان چینی

دوره های زبان چینی در ایران کمبریج دارای ویژگی های زیر میباشد :

مشاورین آموزشگاه در تمامی این مراحل همراه و درکنار شما خوبان ، خواهند بود.جهت کسب اطلاع از روز و ساعت دوره های چینی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.همانطور که مستحضرید این دوره ها در تمامی شعب ایران کمبریج با کیفیتی بسیار ایده آل و استاندارد در حال ارایه و برگزاری میباشد.

۳تا بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران (مدرک سفارت چین ۱۴۰۰) شهریه

اگر قصد سفر به چین دارید این سفر میتونه با آموزش زبان چینی برای شما بسیار بسیار هیجان انگیز باشه ! . چین یکی از بی نظیرترین فرهنگ های روی زمین رو داره . یادگیری زبان چینی و شرکت در کلاس زبان چینی در تهران می تونه فرصت های جدید و شگفت انگیزی را برای شما ایجاد کنه.

چرا آموزش زبان چینی سخت نیست؟ در این ویدیو ببینید:

شما هر موقع به مکان های توریستی سر بزنید میبینید پره از توریست های چینی و البته تقریبا همه اجناسی که در تهران خرید و فروش میشه چینی هست .

یک آموزشگاه زبان چینی با کیفیت می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک شایانی کند. در این مقاله با معرفی بهترین کلاس زبان چینی در تهران و آموزشگاه زبان چینی در تهران میخواهیم این سفر به چین را برای شما جذاب تر کنیم .

نحوه انتخاب بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران:

 ۱ – شهریه کلاس زبان چینی در تهران

بله ! ما می دانیم که این یکی از اولین چیزهایی ست که به ذهن شما خطور می کند. شهریه میتواند روی انتخاب شما تاثیر بسیار زبادی بگذارد. هنگام انتخاب آموزشگاه زبان چینی در تهران ، خوب است به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه همیشه بهترین گزینه نیست. حرفه ای بودن قیمت خودش را دارد و بعضی اوقات ارزش آن را دارد که هزینه بیشتری بپردازیم و در عوض اطمینان حاصل کنید که شما را به اهداف خود می رسانند.

۲- توجه به تجربه زبان آموزان

معیار انتخاب آموزشگاه زبان چینی در تهران خود زبان آموزان هستند . کسانی که بطور مستقیم با اساتید و جو آموزشی زبان چینی موسسه در ارتباط بوده اند . زبان آموزان نقاط قوت و ضعف آموزشگاه را مستقیما لمس کرده اند و قطعا بدون نفع شخصی نطرات خود را به دیگران نیز انتقال میدهند . معیار انتخاب بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران در این مقاله خود زبان آموزان هستند .

۳- بازدید از کلاس ها قبل از شروع دوره آموزشی زبان چینی

زبان چینی برای بسیاری از شما بسیار نا ملموس است و حتی شاید دید منفی از این زبان به شما داده باشند . ایده خوبی است که قبل از ثبت نام نهایی در کلاس منتخب خود یک جلسه حداقل حضور یابید ، دیدار با اساتید زبان چینی تهران ، سؤال درباره جزئیات ، نگاه به کلاسهای درس و ارزیابی متدهای آموزشی و نظرخواهی از سایر زبان اموزان را در اولویت های خود قرار دهید.

۴- تضمین آموزشگاه در رساندن شما به اهداف خود

هیچ هدفی بدون تلاش خود شما دست یافتنی نخواهد بود . دوره های آموزشی زبان چینی بسیار جذاب بوده و شما را با دنیای جدیدی اشنا می کند. چنانچه موسسه اموزشی به شما تضمین دهد که شما را به اهداف خود میرساند قطعا شما برد بزرگی کرده اید !

در این مقاله همه این مراحل را برای شما انجام داده ایم

وقت خود را تلف نکنید

آموزش زبان چینی در تهران را از الان شروع کنید

توجه : در زیر بهترین کلاس زبان چینی در تهران از دید زبان آموزان به شما معرفی شده است . این لیست نتیجه مدت ها نظر خواهی از زبان آموزانی است که با شما هدف یکسانی داشته اند و به نتیجه رسیده اند.

رتبه ۱ زبان چینی در تهران : موسسه زبان گاما

کلاس آموزش زبان چینی گاما به گونه ای طراحی شده که حتما زبان آموز را به هدف خود می رساند. این شعار در گاما باعث شده تا دوره هایی آموزش زبان چینی عاری از نقص طراحی شود که در کمترین زمان ممکن متقاضی را به هدف برساند .

گاما دوره های خود را تضمین میکند :

به زبان خودمانی گاما دوره های آموزش زبان چینی در تهران خود را تضمین میکند و اگر لازم باشد چندین بار شاگرد خود را به رایگان آموزش میدهد.

دوره های کاربردی زبان چینی در تهران :

تفاوت بسیار بزرگ گاما با سایر موسسات آموزشی این است که زبان چینی را بصورت کاربردی به شما آموزش میدهد . این دوره پرطرفدارترین دوره ارایه شده در دپارتمان چینی بوده و اکثر متقاضیان به سمت این دوره کشیده میشوند. اکثر افرادی که قصد مهاجرت ، تحصیل و ایجاد کسب و کار در چین را دارند در این دوره شرکت میکنند.

نحوه انتخاب اساتید زبان چینی :

آموزش آنلاین زبان چینی

هر کجای دنیا باشید موسسه گاما آموزش زبان چینی را به خانه شما می آورد . استفاده از ابزارهای آموزشی مجازی امکان یادگیری و آموزش زبان چینی را بسیار ساده تر کرده است . دیگر نگران دور بودن مسافت را نخواهید داشت.

موسسه گاما در شهرهای تهران – اصفهان – بوشهر – و یزد داری شعب فعال می باشد.

آموزشگاه زبان چینی