قیمت کویر موتور فروش اقساطی ۲۰ ماهه


قیمت کویر موتور فروش اقساطی ۲۰ ماهه

شرکت کویرموتور در راستای مشتری‌مداری و تسهیل در خرید هم‌میهنان گرامی؛ شرایط اقساطی جدید فروش محصولات خود را اعلام می‌کند…


شرایط اقساط فروش محصولات کویرموتور شامل انواع موتورسیکلت های بنزینی و برقی، مدل های مختلف دوچرخه در رنگ ها و سایز های مختلف، به شرح زیر می باشد..

۱٫ شرابط فروش انواع موتورسیکلت             فروش نقدی؛ ۱۰ درصد تخفیف روی ۷۵ درصد الباقی

    فروش اقساطی؛ با پیش‌پرداخت های ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۴۵ درصد. در اقساط ۱۴ ماهه و ۲۴ ماهه، 

۲٫ شرایط فروش انواع دوچرخه

     فروش نقدی؛ ۶ درصد تخفیف روی ۷۵ درصد الباقی

     فروش اقساطی؛ ۲۵ درصد پیش‌پرداخت ؛ در اقساط ۵ ماهه و ۶ ماهه.

باشگاه موتورسواران اسنپ در راستای بهبود کیفیت ناوگان حمل‌ونقل اسنپ‌باکس این بار شرایط ویژه‌ای برای خرید انواع موتورسیکلت کویر برای موتوروسواران عزیز فراهم کرده است.

کویر موتور از تولیدکنندگان و واردکنندگان باسابقه انواع موتورسیکلت و دوچرخه در کشور است که دارای نمایندگی‌های فروش و تعمیرات موتورسیکلت در شهرهای مختلف کشور است.

در این طرح شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی تمام محصولات کویر موتور، برای کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس در نظر گرفته شده است. شما عزیزان می‌توانید با پیش‌پرداخت ۲۵ درصدی، هر یک از موتورسیکلت‌های کویر موتور را در اقساط ۱۶، ۲۰ و یا ۲۴ ماهه خریداری کنید. همچنین تخفیف ۹ درصدی برای خرید نقدی موتورسیکلت از این مجموعه برای موتورسوارن اسنپ‌باکس ارائه می‌شود.

برای ثبت‌نام خرید اقساطی موتورسیکلت و دوچرخه از کویر موتور از لینک زیر ثبت‌نام کنید:

امتیازات طرح

مشاهده لیست قیمت و محصولات کویر موتور

شرایط خرید اقساطی موتورسیکلت کویر موتور

در این طرح، تمام مدل‌های موتورسیکلت کویر موتور با شرایط خرید اقساطی برای کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس ارائه شده است. در جدول زیر جزئیات تعداد اقساط، میزان تخفیف و مبلغ پیش‌پرداخت را مشاهده می‌کنید:

علاوه بر چک‌های ذکر شده در جدول فوق، یک چک ضمانت نیز به مبلغ ۷۵ درصد هزینه تمام شده موتورسیکلت از کاربران موتورسوار دریافت می‌شود. چک‌های ارائه‌شده می‌تواند به نام کاربر راننده و یا فرد دیگری باشد.

شرایط خرید اقساطی دوچرخه کویر موتور

مشابه شرایط خرید اقساطی موتورسیکلت، تمام دوچرخه‌های برند کویر موتور، برای خرید اقساطی در دسترس کاربران موتورسوار است. جزئیات تعداد اقساط و میزان پیش‌پرداخت را از جدول زیر مشاهده کنید:

ثبت‌نام و نحوه خرید

۱-برای خرید اقساط یا نقدی موتورسیکت و دوچرخه کویر موتور، کافیست از لینک زیر ثبت‌نام کنید و منتظر دریافت پیامک از باشگاه موتورسواران باشید. پس از دریافت پیامک می‌توانید به یکی از شعب کویر موتور در شهرتان مراجعه کنید. لینک آدرس شعب کویر موتور را در قسمت بعدی مشاهده کنید.

۲- پس از دریافت پیامک، به نزدیک‌ترین شعبه کویر موتور به محل زندگی‌تان مراجعه کنید. آدرس تمامی شعب در سراسر کشور را می‌توانید در همین مطلب، بخش «نشانی شعب کویر موتور» مشاهده کنید.

هنگام مراجعه به شعب کویر موتور برای ثبت‌نام، لازم است مدارک زیر را همراه داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که هنگام مراجعه به شعب کویر موتور، لازم است مبلغ پیش‌پرداخت خرید موتور را واریز کنید:

ساعات مراجعه

پس از ثبت‌نام خرید اقساطی موتورسیکلت یا دوچرخه و دریافت پیامک مبنی بر مراجعه به یکی از شعب کویر موتور، در ساعات زیر می‌توانید به هر یک از شعب مراجعه کنید:

شنبه تا پنجشنبه (به‌جز تعطیلات رسمی)، از ساعت ۹ تا ۱۲

نشانی شعب کویر موتور

کویر موتور در اغلب شهرهای کشور دارای نمایندگی‌های مجاز فروش و تعمیرات است. برای پیدا کردن شعب کویر موتور وارد لینک زیر شوید و آدرس شعبه مورد نظر در شهرتان را مشاهده کنید. چنانچه در شهر محل فعالیت شما شعبه‌ای موجود نبود، می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه کویرموتور در شهرهای مجاور مراجعه کنید.

قیمت کویر موتور فروش اقساطی ۲۰ ماهه