قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر


قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر

دستگاه نانوایی بدون شاطر به دستگاهی گفته می شود که تمامی شاطر ها را حذف کرده باشد و یا اینکه نهایتا یک شاطر در مراحل کار حضور داشته باشد. اصولا قیمت روز این دستگاه ها به جهت اتومات تر بودن نسبت به بقیه دستگاه های نیمه اتومات قیمت بالاتری دارند، چرا که روند کار به صورت کاملا مکانیکی و سیستمی انجام می شود.


قیمت روز دستگاه نانوایی بدون شاطر

admi دستگاه شاطر یار, دستگاه نانوایی دیدگاه‌ها برای قیمت روز دستگاه نانوایی بدون شاطر بسته هستند ۷,۶۸۵ بازدید

دستگاه نانوایی بدون شاطر به دستگاهی گفته می شود که تمامی شاطر ها را حذف کرده باشد و یا اینکه نهایتا یک شاطر در مراحل کار حضور داشته باشد. اصولا قیمت روز این دستگاه ها به جهت اتومات تر بودن نسبت به بقیه دستگاه های نیمه اتومات قیمت بالاتری دارند، چرا که روند کار به صورت کاملا مکانیکی و سیستمی انجام می شود.

تقسیم بندی دستگاه های پخت نان بدون شاطر

هر نانی که به سفره غذایی روزانه شما می رسد می تواند به سه طریق پخته شده باشد و نهایتا مصرف شود. روش اول پخت نان به صورت کاملا سنتی می باشد یعنی ممکن است شما از یک شخص خانه دار که کار پختن نان را انجام می دهد و یا مثلا از یک نانوایی که با تنور گلی می پزد، نان تنوری را خریداری کنید. روش دوم می تواند این نان در فر های گردان دایره ای شکل یا مستطیلی شکل پخته شود. و روش سومی نیز می توان حاصل پخت فر های تونلی و ریلی باشد.

اما اگر بخواهیم دستگاه های پخت نان بدون شاطر را به دو دسته تقسیم بندی کنیم، می توانیم از نوع گردان و نوع ریلی آن یاد کنیم. در فر هایی که به شکل ریلی هستند و طولی چندین متر دارند، می توان نان های سنگک، لواش، بربری و در مواردی حتی تافتون را بدون دخالت یک شاطر انسانی تنها با قرار دادن چند دستگاه و تجهیزات مراحل را اتومات کرد.

در روش تهیه نان باکیفیت با استفاده از فر های گردان در حال حاضر شاید نتوانیم آن ها را به صورت کامل اتومات نامید، بلکه این دستگاه ها از قرار گیری فر گردان با یک دستگاه پهن کن شاطر یار تشکیل می شود و همین موارد می توانند نمونه ای از پخت اتومات باشند که روش کار بسیار آسان تر می شود.

سفارش دستگاه نانوایی بدون شاطر به صورت قسطی

در شرایط اقتصادی کشور شاید خرید نقدی دستگاه های پخت نان برای برخی از نانوا کمی مشکل باشد. دستگاه ها نیز وسیله ای ضروری برای پخت نان هستند و اصلا نانوایی بدون دستگاه معنایی ندارد. یا حتی ممکن است یک دستگاه بعد از چندین سال دچار افت کیفیت شده است و در نتیجه نانوا مجبور به تغییر دستگاه و یا خرید یک دستگاه نو می باشد.

در این مسیر از هر نمونه دستگاه گردان، فر تونلی و تجهیزات بسیار پر کاربردی همچون دستگاه های شاطر یار به صورت قسطی از طریق این سایت قابل سفارش می باشند. شرایط قسطی تقریبا برای همه دستگاه ها یکسان است و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش در ارتباط باشید.

نمایندگی دستگاه نانوایی کارخانه آذریاپ در خراسان رضوی

نمایندگی دستگاه نانوایی کارخانه آذریاپ

نمایندگی دستگاه نانوایی کارخانه آذریاپ در خراسان جنوبی و سیستان بلوچستان

? سه کاره،گردان،شیبدار،گردان مسطح،خمیرگیر،گردبر ? بزرگترین فروشنده رسمی دستگاهای نانوایی در خاورمیانه ? اولین نمایندگی انحصاری در استان های خراسان رضوی،خراسان جنوبی،هرمزگان و سیستان و بلوچستان ? با نمایندگی کارخانه آذریاب ? تعمیرات و قطعات

? برخی محصولات:

? فرهای پخت

? دستگاه پرتابل پخت نان لواش و تافتون با صفحه مورب شیبدار مجهز جداکننده اتوماتیک نان ? دستگاه پرتابل پخت نان سنتی رستورانی ( تنور گِلی ) ? دستگاه پرتابل پخت نان رستورانی ( صفحه تخت ) ? دستگاه پرتابل پخت نان سنگک با صفحه پخت مورب شیبدار ? دستگاه پرتابل پخت نان رستورانی ( صفحه پخت شیبدار ) ? دستگاه پرتابل پخت نان بربری ? دستگاه پرتابل پخت نان صفحه تخت ? دستگاه ریزشی اتوماتیک خمیر نان با فر تونلی حرارت غیر مستقیم ? دستگاه تونلی و ضربه ای اتوماتیک پخت نان با حرارت غیر مستقیم ? دستگاه پرتابل پخت نان لواشی تافتون با سیستم تنظیم ارتفاع

? فرم دهنده ها

? دستگاه پهن کن عریض کن تمام اتوماتیک نانوائی ? دستگاه پهن کن عریض کن گردبر اتوماتیک نانوائی

? چانه گیر ها

? دستگاه چانه گیر پهن کن اتوماتیک

? خمیر گیرها

? دستگاه خمیرگیر ? دستگاه خمیر همزن ریلی

مدیریت:آقای مهدی گل محمدی

۰۹۱۵۵۴۲۸۱۳۰
خط مستقیم لواش تونلی

??????????

قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر , دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی , قیمت دستگاه سه کاره نانوایی , قیمت دستگاه نانوایی دست دوم , قیمت دستگاه نانوایی تونلی , دستگاه نانوایی تافتون , قیمت دستگاه پخت نان , دستگاه نانوایی کوچک , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در مشهد , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در خراسان رضوی , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در بیرجند , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در خراسان جنوبی , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در زاهدان , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در سیستان و بلوچستان , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در بندرعباس , نمایندگی شرکت آذریاپ تبریز در هرمزگان , دستگاه نانوایی در مشهد , دستگاه نانوایی در خراسان رضوی , دستگاه نانوایی در بیرجند , دستگاه نانوایی در خراسان جنوبی , دستگاه نانوایی در زاهدان , دستگاه نانوایی در سیستان و بلوچستان , دستگاه نانوایی در بندرعباس , دستگاه نانوایی در هرمزگان , دستگاه پخت نان در مشهد , دستگاه پخت نان در خراسان رضوی , دستگاه پخت نان در بیرجند , دستگاه پخت نان در خراسان جنوبی , دستگاه پخت نان در زاهدان , دستگاه پخت نان در سیستان و بلوچستان , دستگاه پخت نان در بندرعباس , دستگاه پخت نان در هرمزگان

قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر