قیمت دستگاه دی جی


قیمت دستگاه دی جی

دستگاه دی جی و دی جی کنترلر پایونیر Pioneer: قیمت خرید و فروش دستگاه دی جی و دی جی کنترلر پایونیر Pioneer | نمایندگی فروش دستگاه دی جی و دی جی کنترلر پایونیر Pioneer | فروشگاه اینترنتی تهران دی جی


قیمت دستگاه دی جی

خرید دی جی کنترلر | دستگاه دی جی

برندهای دی جی کنترلر | دستگاه دی جی

امریکن آودیو
Ame ica Audio
بهرینگر
Beh i ge
دنون
De o
جمینی
Gemi i
هرکولس
He cules
کرگ
Ko g
نیتیو
Na ive I s ume s
نیومارک
Numa k
پایونیر
Pio ee
ریلوپ
Reloop
رولند
Rola d

Pio ee DDJ-REV 7

Pio ee XDJ-RR

Reloop Mixo 4

Pio ee DDJ-REV 1

Pio ee DDJ-400

Reloop Bea mix 4 MK2

Na ive I s ume s T ak …

Reloop Bea mix 2 MK2

Pio ee DDJ-200

Na ive I s ume s T ak …

۳۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

Pio ee DDJ-FLX 6

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Beh i ge CMD MM-1

۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان

Pio ee DM-50D-B

۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

Pio ee VM-70

۱۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

Pio ee DDJ-1000

به زودی

Pio ee DDJ-800

به زودی

Na ive I s ume s T ak …

به زودی

Pio ee DDJ-SR2

به زودی

Pio ee XDJ-XZ

به زودی

De o MCX8000

به زودی

Pio ee DDJ-RR

به زودی

De o DJ P ime 4

به زودی

De o MC7000

به زودی

Pio ee DDJ-1000SRT

به زودی

دی جی کنترلر (دستگاه دی جی) چیست

دی جی کنترلریا دستگاه دی جی به سخت افزاری گفته می شود که اجازه کنترل و دسترسی نرم افزار دی جی را از طریق لپ تاب یا کامپیوتر و یا گوشی موبایل فراهم می کند. در تعریف عامیانه دی جی کنترلر باید گفت دی جی کنترلر دستگاهی هست که رابط بین شما و نرم افزار دی جی می باشد و شما هر حرکتی را که بر روی دی جی کنترلر انجام دهید در نرم افزار دی جی اعمال می شود. دی جی کنترلر ضروری ترین تجهیزات برای هر دی جی به عنوان یکی از انواع تجهیزات مورد استفاده در موسیقی، دی جی کنترلر یکی از ضروری ترین تجهیزات برای هر دی جی به حساب می آید که کاربرد آن در تدوین و همچنین اجرای موسیقی های زنده در جشن ها و مراسم خاص می باشد، تا با استفاده از آن برای حاضرین یک محیط شاد و مملو از هیجان را به وجود بیاورند. به همین علت است که انتخاب یک دی جی کنترلر با کیفیت و عالی برای هر دی جی یک امر بسیار ضروری و مهم می باشد.

شاید شما از خود بپرسید که با داشتن یک نرم افزار دی جی می توان کار یک دی جی کنترلر را انجام داد ولی شما کاملا در اشتباه هستین زیرا شما با نداشتن دی جی کنترلر اولا امکان دسترسی همزمان و چند گانه را به نرم افزار دی جی ندارید . به طور مثال با نداشتن دستگاه دی جی شما فقط یک دکمه و یا یک افکت ویا یک کارایی را روی نرم افزار می توانید کنترل کنید اما با داشتن دی جی کنترلر شما همزمان می توانید چندین قسمت نرم افزار را کنترل کنید. دومین مزیت داشتن دی جی کنترلررا می توان به کارت صدای دی جی کنترلر اشاره کرد. اگر شما دی جی کنترلر نداشته باشید و فقط با لب تاپ کار کنید امکان تفکیک صدای هدفون دی جی را از صدای باند ندارید. اما با داشتن دی جی کنترلر شما می توانید موزیکی که شنونده می شنود را از موزیکی که شما دارید آماده پش می کنید را تفکیک نماید تا شنونده موزیک آماده نشده را نشنود.

انواع دی جی کنترلر

دی جی کنترلر را می توان به ۳ دسته تقسیم کرد. دسته اول دی جی کنترلر را می توان با تعداد کانال از سایر دی جی کنترلرها جدا کرد. دی جی کنترلر ها به ۲ دسته ۲ کانال و ۴کانال تقسیم میشوندو دی جی کنترلر ها ۲ کانال به ۲ دسته دی جی کنترلر ۲ کانال و ۲ Deack و دی جی کنترلر ۲ کانال با قابلیت افزایش کانال به ۴ کانال تقسیم می شوند.

دسته دوم دی جی کنترلر ها را میتوان با نرم افزاری که سازگاری دارند تقسیم کرد. هر دی جی کنترلر با یک نرم افزار مخصوص و اصطلاحا با یک نرم افزار مادر سینک می باشد. نرم افزار های به روز دنیا که بیشترین استفاده را در دنیا دارند و دی جی کنترلر ها با آنها سینک هستند عبارتند از : ۱٫ نرم افزار دی جی ورژوال دی جی Ve ual dj 2. نرم افزار دی جی ترکتور T ak o 3. نرم افزاردی جی سراتو Se a o Dj 4. نرم افزار دی جی رکوردباکس Reko dbox

دسته سوم دی جی کنترلر ها را باید به دی جی کنترلر های All i o e تقسیم کرد. عملکرد دی جی کنترلر های آل این وان به صورت ۲ کاره می باشد . یعنی شما علاوه بر اینکه از دی جی کنترلر می توانید به عنوان کنترلر نرم افزار استفاده کنید علاوه بر آن می توانید با داشتن فلش USB و یا سی دی بدون احتیاج به لب تاپ از آهنگ ها لذت ببرید.

ساختار و عملکرد دی جی کنترلر Dj Co olle

همانطور که قبلا گفته شد دیجی کنترلر ها سخت افزاری هستند که به وسیله آنها شما میتوانید نرم افزار دیجی را کنترلر کرده و در دسترس داشته باشید. معمولا دی جی کنترلر ها دارای کارت صدا هستند. کارت صدای دی جی کنترلر ها با توجه به قیمت دی جی کنترلر دارای کیفیت مختلفی هستند. وظیفه کارت صدای دی جی کنترلر پخش موزیک با کیفیت بالا و همچنین جدا کردن صدای اصلی یا مستر از صدای هدفون دی جی یا مانیتور می باشد. جنس بدنه دی جی کنترلر ها با توجه به برند دی جی کنترلر ها و کارخانه دی جی کنترلر متفاوت می باشد.

قیمت خرید و فروش دی جی کنترلر

قیمت دی جی کنترلر بسیار متفاوت بوده و از حدود ۱۰۰$ شروع و تا ۳۰۰۰$ در نوسان می باشد. عوامل تاثیرگذار در قیمت دی جی کنترلر را می توان به چند دسته تقسم کرد. اولین عامل قیمت دی جی کنترلر را می توان به برنددی جی کنترلر اشاره کرد. به طور مثال اگر ۲ عدد دی جی کنترلر در یک سطح کارایی باشند اما یک از آن دی جی کنترلر پایونیر بوده و دیگری دی جی کنترلر ریلوپ باشد قطعا دی جی کنترلری که برند پایونیر دی جی را داراست با قیمت بالاتری عرضه می گردد. دومین عامل قیمت گذاری برای دی جی کنترلر بحث کیفیت کارت صدای دی جی کنترلر می باشد. قطعا هرچه خروجی صدای با کیفیت تری داشته باشید دی جی کنترلر گران قیمت تری خریداری کرده اید. سومین عامل قیمت دی جی کنترلر به نوع و مقدار دسترسی به نرم افزار دی جی کنترلر بستگی دارد یعنی یک دی جی کنترلر هرچی به نرم افزار دسترسی بیشتری داشته اشد قطعا قیمت بالاتری دارد.

راهنمای خرید دی جی کنترلر

برای خرید دستگاه دی جی و دی جی کنترلر چه مقدار باید هزینه کرد؟ این سوالی بسیاری از کاربران دی جی در ایران می باشد که برای شروع دی جی باید چه نکاتی را رعایت کنند. همانطور که مشخص است برای خرید دی جی کنترلر مهمترین قسمت مقدار بودجه شما می باشد. شما ابتدا باید به فروشنده و یا مشاور خود بودجه خود را اعلام کنید. یک باور غلط در میان کاربران دی جی وجود دارد که برای شروع دی جی ابتدا باید دی جی کنترلر مبتدی و ارزان قیمت خریداری کرد و سپس بعد از حرفه ای شدن باید دی جی کنترلر حرفه ای خریداری کرد. این باور غلط شما را از هدف دور می کند. چرا که شما از لحظه ای که دی جی بودن را یاد نگرفته اید تا لحظه ای که بتوان شما را به عنوان یک دی جی شناخت زمان زیادی احتیاج نیست به طور مثال می توان دی جی را در مدت کمتر از ۳ ماه آموخت و یک دی جی حرفه ای شد پس شما از همان ابتدا با توجه به بودجه خود بهترین دی جی کنترلر را خریداری کنید تا دوباره شامل هزینه نشوید که دی جی کنترلر خود را تعویض نمایید. دومین مطلب که باید در هنگام خرید دی جی کنترلر و دستگاه دی جی رعایت نمود سبک کاری و نرم افزاری می باشد که شما میخواهید با آن آموزش ببینید. اعتماد شما به مشاور و یا استاد دی جی خود می تواند نتیجه مطلوب تری را برای خرید دی جی کنترلر ودستگاه دی جی به ارمغان بیاورد.

نمایندگی و وارد کننده دی جی کنترلر و دستگاه دی جی

فروشگاه ایران دی جی استور نمایندگی رسمی و وارد کننده دی جی کنترلر در ایران می باشد. ایران دی جی استور نمایندگی و واردکننده دی جی کنترلر های پایونیر دی جی Pio ee Dj و همچنین دی جی کنترلر های ترکتور نیتیو اینسترومنت Na ive I s ume s و نمایندگی و واردکننده دی جی کنترلر های ریلوپ آلمان Reloop و همچنین نمایندگی و واردکننده دی جی کنترلرهای بهرینگر Beh i g در ایران می باشد. فروشگاه ایران دی جی استور در تلاش است که بهترین برند های دی جی کنترلر و دستگاه دی جی های دنیای موزیک را با بهترین و ارزان ترین قیمت به دست شما مشتریان عزیز برساند.

قیمت دستگاه دی جی