عکس زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن


عکس زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن

عکسی خاص و متفاوت از زهرا امیر ابراهیمی بازیگر مطرحی که بخاطر بعضی مسائل مدت زیادی است از ایران مهاجرت کرده با چهره شکسته منتشر شد.


پخش آنلاین ویدئو

چهره پیر و شکسته “زهرا امیر ابراهیمی” در جشنواره کن عکس

تصویری عجیب از زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن با چهره ای پیر و شکسته در جشنواره فجر همه را شوکه کرد.

به گزارش وقت صبح، عکسی خاص و متفاوت از زهرا امیر ابراهیمی بازیگر مطرحی که بخاطر بعضی مسائل مدت زیادی است از ایران مهاجرت کرده با چهره شکسته منتشر شد.

زهرا امیرابراهیمی متولد ۱۳۶۰ یکی از بازیگران زن ایرانی است که علاوه بر بازیگری کار عکاسی را نیز دنبال می کرده. زهرا امیرابراهیمی یکی از سوژه های جنجالی بازیگران ایرانی است که پس از بازی در فیلم نرگس و انتشار یک فیلم از روابط خصوصی اش دیگر در تلویزیون حضور پیدا نکرد و به خارج از ایران مهاجرت کرد.

زهرا امیرابراهیمی و جنجال فیلم خصوصی اش

بعد از به شهرت رسیدن زهرا ابراهیمی در فیلم نرگس که در اذهان مردم جا افتاده بود، فیلمی از وی منتشر شد که محتویات آن مربوط به روابط خصوصی اش و هم آغوشی با پسری جوان بود. این فیلم در قالب سی دی های خانگی دست به دست چرخید و برچسبی بر پبشانی این بازیگر شد. انتشار این فیلم باعث شد که زهرا امیرابراهیمی دیگر در تلویزیون و سینما حضور پیدا نکند و از ایران به اروپا مهاجرت کند.

سینما و تلویزیون

اولین تجربه خود را در با فیلم انتظار در سال ۷۹ در سینما بدست آورد، او سپس در سال ۸۳ وقتی ۲۳ ساله بود با سریال کمکم کن در رمضان ۹۳ دیده شد.

نسخه چاپی

عکس زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن