سیر سیاه برای لاغری


سیر سیاه برای لاغری

سیر سیاه دکتر بیز کاملا فرآوری شده و دهان شما بو نمیگیرد و از خواص آن می توان به لاغری، درمان زود انزالی،برای دیابت،کبد چرب،پوست و مو و …


سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۱٫۰۰۰ تومان

فروشگاه کالایاب امکان خرید به ۲ روش آنلاین و پرداخت درب منزل را برای شما فراهم کرده

آنلاین خرید کنید و بیشتر تخفیف بگیرید

برای خرید روی دکمه خرید مستقیم کلیک کنید

سیر دکتر بیز یک محصول محبوب از شرکت دکتر بیز می باشد. به تازگی شرکت بیز اقدام به تولید و عرضه در بسته بندی های ۱۷۰ گرمی سیر سیاه کرده است. حبه سیر در بسته بندی های دربسته و کاملا بهداشتی به خریدار تحویل داده می شود. زمان رسیدن این محصول به خریدار پس از سفارش از ۳ الی ۵ روز کاری می باشد(در دو شهر تهران و کرج ارسال فوری با پیک موتوری امکان پذیر است) که از طریق پست به دست شما می رسد. شرکت بیز با تولید این محصول با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

۱۰ خاصیت سیر سیاه دکتر بیز

در اینجا به معرفی خواص سیر سیاه دکتر بیز می پردازیم

تقویت سیستم ایمنی: اگر زود بیمار شوید، جوش های سرسیاه در برابر ویروس ها و باکتری ها مقاوم هستند و قدرت گلبول های سفید را در بدن افزایش می دهند.

پیشگیری از بیماری قلبی: سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان ها و پلی فنولیک اسید لینولئیک گوگرد و۱۸ اسید آمینه از ۲۰ اسید آمینه مورد نیاز بدن را تامین می کند. فشار خون را کاهش می دهد و خون را رقیق می کند. علاوه بر این، سکته های قلبی و لخته شدن خون و تراکم پلاکت های خون را کاهش می دهد که به پیشگیری از بیماری های قلبی کمک می کند.

محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش می دهد، خواب را تنظیم می کند و نوسانات خلقی را کاهش می دهد.

درمان بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان می کند و همچنین التهاب گلو و حنجره را از بین می برد.

درمان بیماری کلیوی: سیر سیاه حاوی پتاسیم است که قدرت گوارشی قوی دارد، بنابراین می تواند در درمان یبوست موثر باشد. افرادی که از کم آبی رنج می برند می توانند از آن برای ادرار کردن استفاده کنند.

ضد حساسیت: در برخی فصول مانند بهار که حساسیت و آلرژی تشدید می شود و یا در پاییز و زمستان که سرماخوردگی و گلودرد شدید است می توانید از سیر سیاه استفاده کنید، این محصول حساسیت و گلودرد را کاهش می دهد.

درمان درد مفاصل: گوگرد موجود در سیر ورم و درد مفاصل را کاهش می دهد و از درد عضلانی جلوگیری می کند.

کلاژن سازی: سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی دارد و با مصرف آن کلاژن پوست افزایش می یابد. افزایش کلاژن باعث شادابی پوست و معمولاً صورت می شود. همچنین برای افرادی که از خشکی و قرمزی پوست رنج می برند بسیار موثر است و با از بین بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس جلوگیری می کند.

مبارزه با خستگی: مصرف سیاه در روزمقاومت بدن را افزایش می دهد و خستگی ناشی از بی خوابی، خستگی و فعالیت های روزانه را کاهش می دهد.

از دیگر خواص سیر سیاه می توان به ضد چاقی و سرطان و در درمان زود انزالی موثر بود.

سیر سیاه را چه مدت می توان نگهداری کرد؟

سیر سیاه ماندگاری طولانی دارد. می توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای اتاق تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه اولین بار در کره برای اهداف دارویی تولید شد. سیر سیاه در گذشته به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مورد استفاده قرار می گرفت، اما در دهه های اخیر به دلیل فواید بارز آن، افراد زیادی به سیر سیاه روی آورده اند و این محصول توانسته وارد شود. بازارهای جهانی

سیر سیاه دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است که خواص زیاد دیگری نیز دارد، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سیر سیاه دکتر بیز صحبت کنیم.

سیر سیاه و تاریخچه آن

سیر سیاه محصولی فوق العاده مفید است که از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شود و از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول که خواص فوق العاده ای دارد در طب سنتی بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز توصیه شده است و همین موضوع نیز باعث شده است تا امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و افراد زیادی علاقه مند به مصرف آن باشند.

نکته بسیار جالبی که در خصوص سیر سیاه وجود دارد و احتمالا شما هم علاقه مند باشید که اطلاعاتی را درباره آن داشته باشید این است که نه تنها مردم آسیا بلکه مردم قاره اروپا نیز از گذشته های دور علاقه زیادی به سیر سیاه داشته اند و شما در دستور پخت بسیاری از غذاهای اروپایی نیز می توانید استفاده از سیر سیاه را مشاهده کنید. سیر سیاه از جمله محصولات بسیار پرکاربردی است که امروزه نیز به طور گسترده ای در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه بیشتر در خصوص این موضوع و همینطور مزایای استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با سیر سیاه دکتر بیز و خواص آن

سیر سیاه  یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات برند دکتر بیز است که دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد و امروزه برای لاغری و کاهش وزن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده است تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به تهیه و استفاده از آن باشند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سیر سیاه دکتر بیز صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این محصول در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرها هستید و یا این که قصد دارید بیشتر با این محصول و خواص آن آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما در این مطلب ما را همراهی کنید.

کاربردهای مختلف این محصول

امروزه از سیر سیاه در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید یک نوع سیر سیاه با کیفیت هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در تولید بسیاری از نوشابه های انرژی زایی که امروزه در بازار وجود دارند و احتمالا شما هم آنها را خریداری کرده اید نیز از سیر سیاه استفاده می شود چرا که این محصول خواص بی نظیری را دارا می باشد که می تواند برای نوشابه های انرژی زا بسیار مفید باشد.

علاوه بر این در تولید بسیاری از شکلات های تخته ای مختلفی که امروزه در بازار وجود دارند نیز از سیر سیاه و خواص آن بهره مند می شوند و به همین علت است که می گوییم سیر سیاه یک نوع محصول بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد.

سیر سیاه دکتر بیز

امروزه انواع مختلفی از سیر سیاه در بازار موجود می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را متناسب با کاربرد مد نظر خود خریداری کنید. یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر در زمینه تولید سیر سیاه فعالیت دارد برند دکتر بیز است که با محصولات طبیعی شناخته شده است و محصولاتی که این برند امروزه وارد بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که این موضوع به همه ثابت شده است.

سیر سیاه دکتر بیز یکی از معروف ترین و بهترین محصولات دکتر بیز می باشد که روانه بازار شده است و طرفداران زیادی را نیز دارا است. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود و از آنجایی که در تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود شما می توانید نهایت اطمینان را به کیفیت این سیر سیاه داشته باشید. سیر سیاه لاغری دکتر بیز دارای خواص متنوعی می باشد که بدون شک افراد علاقه مند به این موضوع می توانند از این مزایا نهایت بهره را ببرند.

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

در بخش های قبلی اشاره کردیم که سیر سیاه بیز می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این محصول تاثیر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید.

علاوه بر این افرادی که با مشکل سوخت و ساز پایین بدن خود روبرو هستند و نمی توانند در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن کم کنند می توانند با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز به راحتی سوخت و ساز بدن خود را چند برابر کنند و در نتیجه با اندکی ورزش کردن می توانند حجم زیادی از چربی های بدن خود را بسوزانند. از آنجایی که این محصول دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی است و هیچ گونه عوارضی را نیز برای بدن ندارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از محصولات لاغری که امروزه در بازار وجود دارند باشد.

خواص سیر سیاه برای فشار خون

یکی از بارزترین خواص سیر سیاه تنظیم فشار خون است. امروزه فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها است.برای مشاهده بیشتر این مطلب به مقاله سیر سیاه برای فشار خون مراجعه نمایید.

سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند.

اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.

مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن

سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید.

یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش

یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه دکتر بیز برای شما دارد این است که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک کند. مشکلات گوارشی و به خصوص مشکلات کلیوی از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که امروزه افراد زیادی درگیر آنها می باشند و به همین علت نیز ممکن است به دنبال راهکارهایی مناسب برای درمان این مشکلات باشند.

یکی از بهترین راهکارهای طبیعی که برای حل مشکلات گوارشی وجود دارد و شما نیز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید سیر سیاه دکتر بیز است که به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید بر بیماری های گوارشی خود غلبه کنید و زندگی بهتری داشته باشید. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد.

بهبود کلاژن سازی پوست با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

امروزه مشکلات پوستی می توانند به عنوان عمده ترین مشکلات زیبایی شناخته شوند که افراد زیادی با آنها درگیر می باشند و در میان این مشکلات پوستی خشکی پوست و همینطور قرمز شدن پوست از شایع ترین مشکلات به شمار می آیند. این دو مشکل معمولا در اثر کمبود کلاژن به وجود می آیند و افرادی که قصد درمان این مشکلات را به صورت ریشه ای دارند باید تلاش کنند تا کلاژن سازی پوست خود را بهبود داده و افزایش دهند.

امروزه راهکارهای مختلفی برای افزایش کلاژن سازی پوست وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین این راهکارها مصرف سیر سیاه دکتر بیز می باشد. با استفاده از این محصول شما به راحتی هرچه تمام می توانید مشکلات پوستی خود را نیز برطرف کنید و در نتیجه پوستی نرم و لطیف و زیبا داشته باشید.

قیمت سیر سیاه بیز

امروزه افرادی که قصد خرید سیر سیاه برای لاغری را دارند معمولا سوالات زیادی در خصوص قیمت این محصول دارند. قیمت سیر سیاه دکتر بیز نسبت به محصولات متنوع دیگری که امروزه در بازار وجود دارند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل خرید آن از نظر اقتصادی نیز می تواند برای شما کاملا به صرفه باشد. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز قیمت نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مطالعه خواص فوق العاده سیر سیاه دکتر بیز علاقه مند به خرید آن شده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را خریداری کنید.

خرید سیر سیاه دکتر بیز

در حال حاضر فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش سیر سیاه دکتر بیز کرده اند که شما نیز می توانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که این محصول را از آن خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت کالایاب نیز دیدن کنید. ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای خرید این محصول برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید این سیر سیاه را خریداری کنید.

سیر سیاه فروش بسیار زیادی را در فروشگاه کالایاب دارد که این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای خدمات وب سایت ما می باشد. ما محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه سیر سیاه دکتر بیز دریافت می کنیم و به همین دلیل شما می توانید نسبت به کیفیت محصولاتی که به شما ارائه می شود نیز مطمئن باشید و مطمئن باشید که سیر سیاه دکتر بیز را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. پس اگر قصد خرید سیر سیاه قیمت مناسب را دارید حتما از وب سایت ما نیز دیدن کنید.

صحبت پایانی

سیر سیاه و لاغری ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و در صورتی که قصد کاهش وزن داشته باشید سیر سیاه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را درباره سیر سیاه دکتر بیز و ویژگی ها و خواصی که دارد در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر شما را با این محصول و مزایای بی نظیر آن آشنا کنیم.

امیدواریم مطالعه این مطلب درباره سیر سیاه برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه آن اطلاعات مورد نیاز خود درباره این محصول را بدست آورده باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرهای سیاه شده اید برای سفارش سیر سیاه می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید. در خصوص خدماتی که وب سایت ما به شما برای خرید این محصول ارائه می دهد نیز به طور کامل و جامع صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیر سیاه به مرجع مراجعه نمایید.

از سیر سیاه برای لاغری هم بسیار استفاده می شود، چرا که سیر سیاه برای لاغری بسیار مفید می باشد و می تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند.

عملکرد فوق العاده سیر سیاه برای لاغری

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با یکی از سودمند ترین و مفیدترین داروهای گیاهی یعنی سیر سیاه و خواص سیر سیاه برای لاغری که به عنوان یک داروی سنتی تجویز می شود مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم امیدواریم که از این مطالب به اندازه کافی لذت ببرید و بتوانید از سیر سیاه برای لاغری استفاده کنید چرا که اضافه وزن امروزه در جوامع گوناگون به یک معضل اساسی تبدیل شده و این داروی گیاهی در درمان اضافه وزن بسیار موثر می باشد.

سیر سیاه چیست؟

این سیر بسیار تیره رنگ بوده که از تخمیر سیر سفید در شرایط خاصی از لحاظ دما و حرارت تولید می شود که این اتفاق باعث تبدیل شدن سیر به یک داروی بسیار سودمند شده به گونه ای که بسیاری از متخصصان و پزشکان طب سنتی برای امراض و بیماری های بسیار زیادی آن را به کار برده و برای فرد بیمار تجویز می کنند.

فواید سیر سیاه برای لاغری

این سیر دارای خواص و فواید بسیار زیادی نسبت به سیر معمولی می باشد به طوری که حتی مزه این سیر با سیر تجاری فرق کرده و مزه ی ملس و مایل به شیرین داشته که نظر افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده و حتی از آن در بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران ها به عنوان یک ادویه ی بسیار پرطرفدار استفاده می‌شود.

از خواص این سیر به انرژی زا بودن آن می توان اشاره کرد که همین اتفاق باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و به دنبال آن لاغری فرد را به دنبال دارد  به طوری که از آن به عنوان یک داروی لاغر کننده بسیار موثر استفاده می شود.

 مصرف سیر سیاه

نحوه مصرف بسیار رایج سیر سیاه برای لاغری در کشورهای آمریکایی آسیایی و اروپایی به صورت روزانه یک تا سه بوته بوده به طوری که آن را به صورت ناشتا و با معده خالی بیشتر در تایم صبح استفاده می کنند. نکته بسیار مهمی که در ارتباط با مصرف سیر سیاه وجود دارد این است که نباید آن را قبل از خواب مصرف کرد چرا که بسیار انرژی زا بوده و باعث ایجاد اختلال در خواب فرد مصرف کننده می شود.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

این سیر توسط شرکت انحصاری دکتر بیز فرآوری و تولید شده است. این سیر مملو از آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان بوده و می توان اذعان داشت که دارویی ضد سرطان به شمار می رود چرا که آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد سرطانی بسیار بالایی دارند و می توان گفت سیر معدن بسیار غنی از آنتی اکسیدان می باشد.

این سیر نسبت به سیر معمولی آب و رطوبت بسیار کمتری داشته و هضم آن بسیار راحت‌تر بوده و سریع‌تر انجام می‌شود. این سیر برای افرادی که دارای مزاج گرم می باشند بسیار مناسب بوده چرا که در حین تبدیل به سیر تیره و تخمیر، سولفور خود را از دست می دهد. جالب است بدانید که دلیل بو و طعم بسیار تند سیر نیز بخاطر وجود سولفور در آن است.

سیر تیره دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده که باعث درمان بیماری های بسیار زیادی می شود که در این رابطه می‌توان به درمان دیابت نوع دوم، سرطان، بیماری های قلبی و عروقی مانند فشار خون و کلسترول، بیماری ها و مشکلات کبدی، بیماری ها ی خود ایمنی، بیماری های ریوی، آرتریت و روماتوئید، بیماری ها و التهابات درونی، حساسیت ها، آلزایمر، انواع بیماری های مغز و اعصاب، عفونت های رحمی و بیماری های ویروسی اشاره کرد.

هم چنین سیر سیاه برای لاغری بسیار موثر می باشد. طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری را می توانید در سایت مخصوص آن و توسط مشاوران این شرکت دریافت کنید.

طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری

همانطور که در بخش‌های مختلف این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم سیر سیاه برای لاغری بسیار مناسب می باشد چرا که خواص درمانی بسیار زیادی داشته که باعث درمان بیماری‌ها و مشکلات بسیار زیادی می شود که یکی از مهمترین مشکلاتی که توسط این داروی گیاهی می توان به درمان آن پرداخت، مشکل اضافه وزن و چاقی بوده ک به راحتی می توان با مصرف این داروی گیاهی به صورت درست و مداوم، آن را درمان کرد. چرا که چربی سوز بودن آن توسط دانشمندان و متخصصان طب سنتی به طور کامل به اثبات رسیده است.

این گیاه دارویی به خاطر داشتن خاصیت چربی سوزی باعث از بین بردن توده های چربی و لیپید که در نواحی مختلف بدن از جمله شکم و پهلوها جمع شده است، می شود و در کاهش کلسترول خون و همچنین کنترل بیماری دیابت نوع دو نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

علاوه بر فوایدی که در در بخش های قبلی گفته شد این گیاه دارویی می تواند با از بین بردن ویروس ها باکتری ها و همچنین قارچ های مضر در بدن باعث از بین رفتن عفونت های بسیار زیادی شود و سیستم ایمنی بدن را به طرز شگفت آوری تقویت کند.در بخش بعدی مقاله قصد داریم در ارتباط با طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

 طریقه مصرف سیر سیاه

همان طور که در بخش های قبلی این مقاله مطالعه کردید سیر سیاه برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید که نباید در مصرف این داروی گیاهی بسیار مفید، زیاده‌ روی کرد چرا که ممکن است اثرات زیانباری را بر فرد مصرف کننده بگذارد در این بخش قصد داریم در ارتباط با نحوه مصرف آن به صورت درست مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

سیر سیاه همانطور که گفته شد برای امراض و بیماری های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای هر یک از بیماری ها متخصصان طب سنتی مقدار خاصی از آن را تجویز می‌کنند اما به طور معمول طریقه مصرف آن به صورت خوردن ۱ تا ۳ بوته در روز می باشد که برای بیماری ها و مشکلات مختلف به ویژه اضافه وزن که امروزه به یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات جوامع مختلف تبدیل شده است، می تواند بسیار موثر باشد.

از خواص سیر سیاه دکتر بیز مرغوب می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. بهترین راه خرید سیر سیاه مرغوب اقدام به خرید از طریق سایت اینترنتی می باشد.

خرید اینترنتی سیر سیاه مرغوب و اصل

از فرآورده های حاصل از سیر درجه یک می توان به سیر سیاه اشاره کرد. سیر سیاه مرغوب دارای خواص مختلفی هست که از آن میان می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره نمود. از دیگر خواص سیر سیاه مرغوب بهبود عملکرد کلیه، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می باشد. بهترین راه دریافت سیر سیاه خرید از طریق سایت اینترنتی معتبر خواهد بود.

سیر سیاه چیست؟

سیر یکی از بهترین گیاهان علفی و گیاهی هست که خواص درمانی متنوع دارد. از فرآورده های حاصل از این گیاه می توان به سیر سیاه اشاره کرد که برای برخی افراد ناشناخته می باشد. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت مشخص تهیه می شود و روند فرآوری آن بین ۵۰ تا ۹۰ روز به طول می انجامد. سیر سیاه حالت ژله ای داشته و مزه ای شیرین و خوشمزه دارد. از ترکیبات موجود در سیر سیاه می توان به آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک ها و … می باشد.

خواص سیر سیاه مرغوب

با توجه به خواص مختلف سیر سیاه موزه افراد به روش های مختلف از این ماده غذایی مفید بهره می برند. با کسب اطلاع در مورد خواص سیر سیاه می توان به بهترین نحو از سیر سیاه در قالب رژیم غذایی استفاده نمود.

جلوگیری از بیماری های قلبی

از جمله خواص مصرف سیر سیاه مرغوب می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد. ترکیبات موجود در سیر سیاه به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کنند که نتیجه آن عدم رسوب کلسیم در رگ ها می باشد که علت اصلی بروز مشکلات قلبی محسوب می شود. همچنین سیر سیاه خون را رقیق می کند و از این جهت احتمال ایجاد لخته های خونی و سکته قلبی را کاهش می دهد.

کاهش فشار خون

یکی از مشکلات ناشی از افزایش سن فشار خون بالا هست که خود زمینه ساز بیماری های مختلف محسوب می شود. مصرف سیر سیاه می توانند به کاهش فشار خون از طریق رقیق کردن خون کمک کند.

بهبود کارکرد کلیه

یکی از خواص سیر و سیر سیاه ادرار آور بودن آن می باشد. سیر سیاه حاوی پتاسیم هست و مصرف آن به کسانی که دچار مشکلات کلیوی از جمله ورم کلیه هستند توصیه می شود. علت اصلی ورم کلیه حفظ آب اضافی در بدن هست که می توان با مصرف منظم سیر سیاه این آب را دفع نمود.

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از بهترین راه ها برای سلامتی و جلوگیری از بیمار شدن تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه مناسب می باشد. سیر با داشتن آنتی اکسیدان قوی از جمله مواد غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن محسوب می شود. از این رو کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند می توانند سیر سیاه را در رژیم غذایی خود جای دهند.

چربی سوزی و کاهش وزن

کاهش وزن و لاغری طبیعی بدون عوارض و ماندگار یکی از دغدغه های افراد محسوب می شود. سیر سیاه حاوی ترکیباتی هست که سبب افزایش چربی سوزی در بدن شده و از این رو وزن بدن را کاهش می دهد. مصرف منظم سیر سیاه مرغوب سبب ضعیف شدن توده های لپیدی و چربی در بدن می شود و چربی های اضافی بدن را برطرف می نماید.

موثر در بیماری های تنفسی

مواد عالی موجود در سیر و به ویژه سیر سیاه تاثیر قابل توجهی در درمان بیماری های ریوی و سیستم تنفسی دارد. بهترین درمان برای سرماخوردگی و عوارض آن مصرف سیر سیاه می باشد. همچنین سیر سیاه به کاهش استرس کمک می کند که یکی از عوامل تشدید کننده بیماری های تنفسی و آسم محسوب می شود.

دیگر فواید مصرف سیر سیاه

از دیگر فواید مصرف سیر سیاه مرغوب می شود به بهبود عملکرد حافظه و بهبود کارکرد سیستم عصبی اشاره نمود. از این رو مصرف سیر سیاه بر روی سیستم عصبی موثر بوده و احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. همچنین مصرف سیر سیاه سبب کاهش مقاومت بدن نسبت به انسولین شده و از این رو مصرف آن به افراد دیابتی توصیه می گردد.

از مواد عالی موجود در سیر سیاه می توان به سولفور اشاره کرد که تاثیر خوبی در کاهش درد های ماهیچه ای و ورم مفاصل دارد. رفع بیماری های کبدی، رفع حساسیت ها و آلرژی، از بین بردن التهابات درونی بدن و عفونت های رحمی از جمله فواید مصرف سیر سیاه می باشد.

خرید سیر سیاه مرغوب

با خرید سیر سیاه مرغوب و با کیفیت می توان از آن در قالب وعده های غذایی جهت حفظ سلامتی بدن بهره برد. از مهمترین دغدغه های خریداران سیر سیاه دریافت سیر سیاه اصل و درجه یک با قیمت استاندارد و کیفیت مرغوب می باشد. جهت خرید عمده و خرده سیر درجه یک اصل راهکار های مختلفی پیش روی خریداران این محصول قرار دارد.

یکی از بهترین راهکار ها جهت خرید بهترین سیر سیاه سر زدن به سایت خرید اینترنتی می باشد. در سایت خرید اینترنتی سیر سیاه بهترین برند های این محصول بدون واسطه و با قیمت استاندارد در دسترس خریدار قرار می گیرد. از مزایای خرید سیر سیاه از طریق سایت خرید اینترنتی دریافت بسته بندی های استاندارد سیر سیاه درجه یک و اصل و کاهش هزینه های جانبی خرید می باشد.

سیر سیاه گیاهی پر خاصیت است که پروسه تولید و فرآوری آن از طریق تغییرات بر روی سیر معمولی انجام می شود. سیر سیاه در میان مردم جایگاه خاصی پیدا کرده است.

آشنایی با سیر سیاه این محصول پرخاصیت

سیر سیاه را امروزه به عنوان یک گیاه دارویی و پر خاصیت برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها استفاده می کنند. این نوع از سیر در واقع همان سیر معمولی است که طی تغییراتی به سیر سیاه تبدیل می شود و به دلیل رنگ آن به این نام نامیده می شود. این دارو اولین بار در کشور کره تهیه و تولید شد و مورد مصرف قرار می گرفت.

سیر سیاه چیست

زمانی که سیر معمولی را تخمیر می کنند فعل و انفعالاتی بر روی آن انجام می شود که باعث تغییر در رنگ، بو، طعم و خواص آن می گردد. این سیر حالتی ژله ای پیدا می کند و در طی این روند تغییرات بوی سیر که برخی به آن حساس هستند از بین می رود. این روند باید طی حرارت و رطوبت خاص و اندازه گیری شده انجام شود تا نتیجه صحیح بدست آید.

در نهایت محصول بدست آمده رنگی تیره دارد اما تندی سیر عادی را نداشته و این فرآیند به آن طعمی شیرین می بخشد که افراد می توانند به راحتی آن را جویده و میل کنند و همانطور که به آن اشاره شد بوی تند و تیز سیر هم که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است نیز در این محصول از بین می رود.

خواص فوق العاده سیر سیاه

اولین و مهمترین خاصیت این داروی گیاهی ضد سرطان بودن آن است زیرا دارای آنتی اکسیدان های فراوانی می باشد. همچنین خاصیت بالا بردن سیستم ایمنی بدن را که سیر معمولی دارد، همچنان در خود حفظ کرده است.

در کاهش استرس و جلوگیری از بیماری های تنفسی مانند آسم نیز بسیار موثر بوده و در فصل سرد سال از سرماخوردگی نیز جلوگیری می کند. این سیر برای افرادی که دچار ورم مفاصل هستند و یا از دردهای عضلانی رنج می برند نیز بسیار مفید است. این سیر به افرادی که مشکلات نوسانی فشار خون دارند نیز کمک کرده و فشار خون را تنظیم می کند.

اینها تنها تعدادی از خواص این نوع از سیر هستند که ما با استفاده از آن می توانیم به آنها دست پیدا کنیم و به حفظ سلامتی خود کمک کنیم. البته اخیرا برخی از محصولات دیگر نیز با کمک این سیر تهیه می شود و در دسترس مردم در جهان قرار می گیرد. از این دست می توان به قرص های مکمل اشاره داشت که البته فعلا تنها کشور ویتنام آن را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است.

تولید و تهیه این محصول در ایران

این محصول فوق العاده در گذشته در کشور ما تولید نمی شد و افرادی که نیاز به تهیه و استفاده از آن داشتند مجبور به خرید آن از مراکزی می شدند که این محصول را وارد کشور می کردند. اما اولین بار با ساخت دستگاه مخصوص این کار که به درستی عمل تخمیر را با حرارت (دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه) و رطوبت مناسب برای تولید سیر سیاه انجام می داد در استان سمنان و شهر دامغان این محصول در کشور تولید شد و امروزه سیر سیاه ارزان با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد.

با پیشرفت تولید این سیر در کشور، می توان آن را به شکل های مختلف در اختیار مردم قرار داد. حتی می توان با خشک کردن آن این محصول را به صورت پودر شده در اختیار مصرف کنندگان قرار داد تا بتوانند مصارف متنوعی داشته باشند.

فروش سیر سیاه

این محصول در واقع در کشورهای آسیای جنوب شرقی تولید و استفاده می شود اما امروزه تولید این نوع از سیر توسط جوانان کشور که در رابطه با گیاهان دارویی و ترکیبات آنها تحقیق می کنند، بومی سازی شده است و به همین دلیل این محصول پرفایده به راحتی و با قیمت مناسب در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

این گیاه دارویی را از کجا تهیه کنیم

امروزه با آشنایی بیشتر مردم در رابطه با خواص این سیر، سیر سیاه فروش زیادی پیدا کرده است و در سبد دارویی افرادی که علاقه به درمان های گیاهی دارند، جای گرفته است. این محصول در بسیاری از فروشگاه های فروش محصولات دارویی و گیاهی به فروش می رسد و حتی برخی از عطاری ها نیز آن را به فروش می رسانند.

ما نیز این فرصت را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید از طریق ما این سیر پرخاصیت را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به راحتی تهیه نمایید. به دلیل تولید این محصول در کشور شما می توانید آن را تازه تهیه کرده و ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. پس با خیال راحت آن را خریداری کرده و مصرف نمایید  و خیالتان از بابت کیفیت، تازگی و مناسب بودن قیمت آن راحت باشد.

سیر سیاه چیست برای زود انزالی مفید است ؟ برای اطلاع از خواص سیر سیاه برای زود انزالی لطفا این مقاله را دنبال بفرمایید

سیر سیاه کجا گیر میاد یا سیر سیاه کجا یافت میشود و یا سیر سیاه کجا میفروشن و در کل سیر سیاه را از کجا بخریم برای خرید سیر سیاه شما عزیزان می توانید به بالای همین صفحه مراجعه کنید و خرید سیر خود را کامل نمایید و در ضمن ارسال فوری در کرج و تهران نیز امکان پذیر می باشد

۴ دیدگاه برای سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۱٫۰۰۰ تومان

اسماعیل رسولی – آبان ۱۰, ۱۴۰۰

سلام، آیا شما فروش عمده هم دارید ؟ من در جنوب کشور مغازه عطاری دارم و حدود ۵۰ عدد از این محصول نیاز دارم لطفاً بفرمایید خرید عمده سیر سیاه دکتر بیز این چند در میاد واسم ؟

admi – آبان ۱۱, ۱۴۰۰

سلام بله فروش عمده هم داریم محبت کنید با شماره ۰۹۱۰۱۹۳۵۸۵۱ در تماس باشید

مجتبی – آذر ۱, ۱۴۰۰

سلام از بابت پشتیبانی خوبتون خواستم تشکر کنم واقعا همکارانتون سر حوصله جواب میدن کمتر فروشگاهی رو دیدم که اینطور پاسخ گو باشن

mahdiye – اسفند ۲, ۱۴۰۰

سلام ممنون رسید به دستم. میخوام بدونم که چطوری باید مصرف کنم

admi – اسفند ۲, ۱۴۰۰

سلام ممنون از خریدتون روزی دو حبه مصرف بفرمایید یک حبه صبح ناشتا و یک حبه نیم ساعت قبل از ناهار اگر مشکل غلظت خون دارید حتما با مشورت پزشک اقدام به مصرف بفرمایید

mohammadd – اسفند ۳, ۱۴۰۰

به من گفتند که سیر سیاه برای مشکلات جنسی خوبه میشه لطفا راهنمایی کنید

admi – اسفند ۳, ۱۴۰۰

برای مشکلات جنسی باید سیستم ایمنی بدن رو تقویت کنید که سیر سیاه در دراز مدت این کمک رو به شما میکندو بهتر است که در کنار سیرسیاه از قهوه فوری سوپریم بیز هم استفاده کنید برای مشاوره دقیق با شماره تلفن ذکر شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فهرست مطالب

طریقه مصرف سیر سیاه

سیر سیاه را چگونه استفاده کنیم؟ در این مقاله نحوه و طرز استفاده از سیر سیاه برای دریافت خواص بی نظیر آن را شرح می دهیم. دو روش اصلی برای مصرف سیر سیاه وجود دارد:

۱- پوست سیر سیاه را بکَنید و به تنهایی میل کنید! در ژاپن بیشتر مردم سیر سیاه را به تنهایی می خورند. سیر سیاه شیرین است و مزه بدی در دهان شما باقی نمی گذارد. برای همین می شود به راحتی آن را خورد.

۲- سیر سیاه را در آشپزی استفاده کنید و با غذا میل کنید. مثلا می توانید سیر سیاه را خرد کنید و روی پیتزا، سالاد یا نان تُست بریزید و میل کنید؛ یا آن را همراه غذاهایی مثل سوپ بپزید.

۳- از سیر سیاه سس درست کنید و با غذا میل کنید.

۴- پودر سیر سیاه را مصرف کنید.

خالی خوردن سیر سیاه سخت نیست، چون نه تنها بوی بد سیر تازه را ندارد بلکه تندی مزه آن را هم ندارد و شیرین است. همچنین می توانیم سیر را لای نان بگذاریم و بخوریم. با این حال شاید هنوز به تنهایی خوردن سیر سیاه برای بعضی افراد کمی سخت باشد. بنابراین در این مطلب روش های نحوه استفاده از سیر سیاه را شرح می دهیم. این راه حل ها می تواند کمک کند تا سیر سیاه از طریق اضافه شدن به غذا، به رژیم غذایی خانواده وارد شود و همه خانواده از فواید و مزایای آن بهره مند شوند.

معمولا مصرف سس سیر سیاه در رژیم غذایی روزانه کم است و نمی تواند سیر سیاه مورد نیاز بدن برای سلامتی را تامین کند؛ بنابراین توصیه می شود از راه های دیگر برای استفاده از سیر سیاه بهره بگیرید. برای بعضی افراد مصرف پودر سیر سیاه راحت تر است. در این صورت می توانید سیر سیاه پودر شده را داخل کپسول خوراکی بریزید و مصرف کنید و یا پودر سیر سیاه را در دهان ریخته و با آب ببلعید.

بهترین زمان برای خوردن سیر سیاه

دستور العمل خاص و حتمی برای زمان مصرف سیر سیاه وجود ندارد. هر موقع که میل تان کشید می توانید سیر سیاه را پوست کنده و بخورید. با این حال ما توصیه هایی داریم:

۱- قبل از صبحانه سیر سیاه میل کنید: برای اینکه از مزایای درمانی سیر سیاه بهره مند شوید باید آن را روزانه و مرتب مصرف کنید. قبل از صبحانه زمان خوبی است که خوردن سیر سیاه فراموشتان نشود. به علاوه مصرف با صبحانه باعث جذب بهتر شده و انرژی تان را در طول روز افزایش می دهد.

۲- یک ساعت قبل از ورزش سیر سیاه میل کنید: سیر سیاه چربی سوز است و مصرف آن قبل از ورزش به چربی سوزی بیشتر و لاغری کمک می کند.به علاوه سیر سیاه انرژی زا هم هست و به ورزش بهتر کمک می کند.

مصرف سیر سیاه به صورت مداوم یا مقطعی؟

برای اینکه از فواید و مزایای سیر سیاه بهره مند شوید لازم است آن را هر روز میل کنید. معمولا بعد از یک تا سه ماه اثرات مثبت آن را مشاهده خواهید کرد. مصرف مقطعی و گاه و بی گاه هر چند مفید است ولی اثرگذاری سیر سیاه را کم می کند (منبع).

اگر می خواهید همه اعضای خانواده از خواص سیر سیاه بهره مند شوند می توانید گاه و بی گاه در پخت و پز غذاها از آن استفاده کنید.

مقدار مصرف سیر سیاه در روز باید چقدر باشد؟

برای اینکه مصرف سیر سیاه موثر باشد و بدن از مزایای آن بهره مند شود، حداقل مقدار مصرف سیر سیاه در روز باید بین ۰.۶ تا ۱.۲ گرم باشد. یعنی مصرف روزانه تقریبی نصف حبه سیر سیاه تا یک حبه کامل کافیست. وزن هر حبه سیر سیاه بستگی به درشتی و ریزی آن دارد ولی معمولا وزن یک حبه آن بین ۲ تا ۳ گرم است. البته میزان مناسب برای مصرف روزانه به افراد هم بستگی دارد. اگر دو حبه در روز مصرف می کنید حواستان به خودتان باشد و چک کنید که عوارض منفی در حال و سلامت خودتان مشاهده نکنید.

مصرف بیشتر از دو حبه در روز توصیه نمی شود و می تواند مضر هم باشد؛ همان گونه که مصرف بیش از حد سیر تازه می تواند باعث مسمومیت یا مشکلات معده شود (منبع).

برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صفحه خرید سیر سیاه بروید.

طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری

سیر سیاه خاصیت چربی سوزی دارد اما برای لاغری باید اقدامات دیگری هم در کنار مصرف سیر سیاه انجام داد و به خوردن سیر سیاه اکتفا نکرد. برای اینکه از خاصیت سیر سیاه برای لاغری استفاده کنید پیشنهاد می شود روزانه یک حبه سیر را قبل صبحانه یا همراه با آن مصرف کنید. مصرف سیر سیاه در ابتدای روز باعث می شود فرآیند کاهش چربی های مضر در رگ ها، کبد و سایر نقاط بدن، در طول روز و هنگام فعالیت های روزانه اتفاق بیفتد.

طرز استفاده سیر سیاه با غذا

سرآشپزهای بزرگ دنیا سیر سیاه را به عنوان یک افزودنی سالم و خوش طعم در آشپزخانه هایشان دارند و از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده به غذا یا به صورت ترکیب اصلی در غذا استفاده می کنند. سیر سیاه به غذاها مزه لذیذتری می دهد و غذاها را به یک داروی مقوی تبدیل می کند!

شما می توانید سیر سیاه را در رژیم غذایی خود جا دهید و در دستورالعمل های آشپزی به کار ببرید. در زیر فهرستی از این روش ها را بیان می کنیم:

۱- سیر سیاه را روی نان معمولی یا نان تست بمالید و آن را روی نان پخش کنید و روی آن تخم مرغ بگذارید و میل کنید.

۲- سیر سیاه را به صورت حاضری با نان و غذاهای حاضری دیگر (غذاهایی که نیاز به پختن ندارند) مصرف کنید و ببینید خوردن آن را با چه غذای حاضری دیگری می پسندید.

۳- سیر سیاه در ترکیب با انواع سرکه خوش مزه می شود. یک روش استفاده از سیر سیاه، استفاده از سس سیر سیاه است. برای ساختن سس سیر سیاه، آن را با سرکه سفید، روغن زیتون، کمی موسیر و مقداری نمک ترکیب کنید تا یک سس خوش طعم برای انواع سالاد به دست بیاید.

۴- سیر سیاه را به صورت حُمْص یا نخود ارده مصرف کنید. حمص یک خوراک مدیترانه‌ای عربی است که در خاورمیانه بسیار محبوب است و به عنوان دسر مصرف می شود. برای درست کردن حمص ۲۰۰ گرم نخود را بپزید و با یک حبه سیر سیاه و یک سوم لیوان آب، له یا چرخ کنید. داخل یه کاسه دیگر ارده، روغن زیتون، آب لیموترش، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و به نخود چرخ شده اضافه کنید و مجددا چرخ کنید تا یکنواخت بشود. اگر لازم بود مقداری آب به آن اضافه کنید تا خیلی خشک نباشد. حمص خوشمزه با سیر سیاه آماده خوردن است!

۵- سیر سیاه را با پوره سیب زمینی ترکیب و میل کنید.

۶- سیر سیاه را به جای سیر در غذاهای مختلفی مانند سوپ، سبزی پلو و میرزا قاسمی بریزید تا طعم شیرین تری را تجربه کنید.

۷- سیر سیاه را خرد کرده و با مقداری کره مخلوط کنید. مخلوط حاصل را می توانید روی تکه های گوشتی که می خواهید سرخ کنید بمالید.

برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صفحه خرید سیر سیاه بروید.

مطالب مرتبط:

خواص شگفت انگیز سیر سیاه

سیر سیاه برای لاغری