سردار محمد کاظمی


سردار محمد کاظمی

  «سردار در سایه‌ها»ی سپاه کیست؟ فرماندهان سپاه از چه کسی دستور می‌گیرند؟ ” منبع “صدای مردم/ آمدنیوز”! روز ۱۷ بهمن‌ماه، «آمدنیوز» طی گزارشی از انتقال سردار «احمد حق‌طلب» به سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و نوشت: «احمد حق‌طلب» به معاونت حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه منصوب شده …


گزارشی از اخبار درزکرده از عمیقترین دهلیز ساختار اطلاعات سپاه پاسداران!

۲۰۱۸-۰۲-۲۵ فرق و ادیان

«سردار در سایه‌ها»ی سپاه کیست؟ فرماندهان سپاه از چه کسی دستور می‌گیرند؟ ”

منبع “صدای مردم آمدنیوز”! روز ۱۷ بهمن‌ماه، «آمدنیوز» طی گزارشی از انتقال سردار «احمد حق‌طلب» به سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و نوشت: «احمد حق‌طلب» به معاونت حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه منصوب شده است.

اما «احمد حق‌طلب» در سازمان اطلاعات سپاه (ساس) از چه کسی دستور می‌گیرد؟ آیا حق‌طلب به تنهایی می‌تواند یک «عامل» برای پیشبرد اهداف سازمان اطلاعات سپاه باشد؟

پاسخ به این سؤال منفی است. اسنادی از «احمد حق‌طلب» موجود است که اثبات می‌کند وی در زمان تصدی‌اش در سپاه حفاظت فرودگاه‌ها، با افرادی که در سطح گسترده‌ای درون بازی‌های خطرناک اقتصادی در کشور بودند و به رده‌های بالای سپاه و بیت رهبری، «حلقه اتصال» را برقرار می‌کردند، از طریق یک «فرمانده ‌عالی‌رتبه در سایه» متصل بوده و این افراد، وی را برای چنین روزهایی برای گماشتن در پست‌های حساس امنیتی در «آب نمک» خوابانده بودند.

«سردار در سایه‌ها»ی سپاه پاسداران کیست؟

سردار سرتیپ پاسدار «محمد کاظمی»، رئیس سازمان مخوف حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) «سردار در سایه‌ها»ی سپاه پاسداران است. این فرد با درایت و برنامه‌ریزی، خود را پشت تصاویر سردار «محمدحسن کاظمی» جانشین «سپاه حفاظت» پنهان کرده است، تا جایی‌که خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه هم، «محمدحسن کاظمی» را که عاشق مصاحبه و عکس‌های رنگین است، تعمدا به عنوان «رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» معرفی کرده‌اند تا پوشش امنی برای فعالیت‌های «محمد کاظمی» ایجاد کرده باشند.

سرتیپ «محمد کاظمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران (ساحفاسا) چهره‌ای بسیار کلیدی در کشور است که تا به حال در هیچ رسانه‌ای از او خبری منتشر نشده است. وی مرد شماره یک سپاه پاسداران است و شخص «محمدعلی جعفری» فرمانده این نهاد نظامی، بدون اطلاع او دست به هیچ اقدامی نمی‌زند.

تمامی پروژه‌های مهم و سری سپاه پاسداران، ماموریت‌های برون مرزی، ترورهای برون مرزی، خریدهای محرمانه، عزل و نصب فرماندهان و جابجایی هر فرد کلیدی در سپاه، با نظر مستقیم این فرد انجام‌ می‌شود.

ارتباطات وی در دفتر بازرسی ویژه رهبری و دفتر پیگیری ویژه نظامی علی خامنه‌ای بسیار گسترده است و مسئولین این دفتر حتی «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر جمهوری اسلامی یا «وحید حقانیان» که شخصا مسئولیت‌های کلیدی بیت را بر عهده دارند، بدون جلب نظر سرتیپ «محمد کاظمی» هیچ اقدامی را انجام نمی‌دهند.

از جمله طراحی‌های سرتیپ «محمد کاظمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، «طرح اسطوره‌سازی از قاسم سلیمانی» و «انتشار شایعات جایگزینی وی با محمدعلی جعفری» بوده است.

گزارشات متعدد ارسالی به «آمدنیوز» نشان می‌دهد که واحدی ویژه تحت عنوان «نظارت بر امور سرداران و مسئولین سپاه» خصوصا «محمدعلی جعفری» فرمانده این نیرو در سپاه پاسداران ایجاد شده که این واحد مستقیما زیر نظر سرتیپ «محمد کاظمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه فعالیت می‌کند.یکی از علاقه‌مندی‌های این «سردار در سایه»ها، انجام عملیات برون مرزی با هدف ارتباط‌گیری، شناسایی و ربایش ترور عوامل مرتبط با کشور اسراییل (موساد) و آمریکا (CIA) است. پروژه‌ ارتباط با فعالان سیاسی و فرهنگی تحت عنوان جعلی «ارتباط با موساد» پروژه‌ای بود که «ندا امین» وبلاگ‌نویس ایرانی نفوذ داده شده در «تایمز اسراییل» به همراه «پیمان عارف» مخبر سازمان اطلاعات سپاه در نیکوزیای قبرس با «احمدرضا کریمی» (عاشر) در حال انجام آن بودند که در این پروژه خطرناک، چند فعال سیاسی و نظامی در ترکیه تحت عملیات ربایش و ترور قرار گرفتند. این پروژه را سردار «احمد حق‌طلب» و «حسین طائب» از سوی «محمد کاظمی» راهبری می‌کردند که با افشای این طرح در «آمدنیوز»، ضربه سختی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران وارد شد و اجرای آن پس از پنج‌سال عملیات موفقیت‌آمیز، متوقف گردید.

بنا به گزارش یکی از پرسنل کادر دفتر حوزه ریاست «محمد کاظمی»، این «سردار در سایه»‌ها تیم حفاظتی بسیار قوی دارد و در طول بیش از چهار سال فعالیت خود در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا)، اقتدار ویژه‌ای از خود به جای گذارده است.

بر اساس این گزارش، سرتیپ «محمد کاظمی» سردار در سایه‌های سپاه پاسداران، طی روزهای اخیر شخصا در مورد افشاگری‌های «آمدنیوز» با سردار «احمد حق‌طلب» غلام حلقه به گوش خود در سازمان اطلاعات سپاه جلسات متعددی را برگزار کرده و با دستور وی، واحدهای عملیات برون مرزی را برای اجرای طرح ترور یا ربایش مخالفین و سر شاخه‌های افشاگر از جمله «روح‌الله زم» فعال کرده است.

«کاظمی» هم‌چنین طرح‌ریزی عملیات ربایش «آرش شعاع شرق» خبرنگار آزاد در ترکیه، ترور دکتر «ناصر کرمی» فعال محیط زیست در نروژ، ترور «امیر عباس فخرآور» به دلیل برخی ارتباطات در کنگره آمریکا، تخلیه‌ی اطلاعاتی و ترور «سیدمجتبی واحدی» مشاور پیشین مهدی کروبی در آمریکا، ترور یا ربایش «سیدمحمد حسینی» مجری سابق تلویزیون حکومتی ایران در آمریکا، تخلیه‌ی اطلاعاتی و ترور «علیرضا نوری زاده» مدیر تلویزیون ایران فردا، ترور تعدادی از پرسنل نظامی خارج شده از ایران که بیشتر در ترکیه، امارات، ارمنستان و آذربایجان استقرار دارند، تخلیه‌ی‌اطلاعاتی و ترور «محسن سازگارا» فعال رسانه‌ای مقیم آمریکا، ترور یا ربایش سرگرد خلبان احمدرضا خسروی در خارج از ایران و … را در دستور کار معاونت عملیات سازمان اطلاعات سپاه و سردار «احمد حق‌طلب» قرار داده است.

منبع : کانال تلگرامی صدای مردم آمدنیوز.

مسئول بسیج وزارت خارجه: اگر نیروهای مسلح نبودند، حرفی در عرصه دیپلماسی نداشتیم

مسئول بسیج وزارت خارجه می‌گوید: اگر صحنه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نبود حرفی در عرصه دیپلماسی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسن محمد کاظمی مسئول بسیج وزارت خارجه در نشست خبری یادواره شهدای دیپلمات طی سخنانی اظهار داشت: ما می‌بایست همیشه نسبت به دشمن تنفر داشته و نسبت به دوستان مودت داشته باشیم و تا زمانی که دشمن از پای در نیامده سکوت نخواهیم کرد.

وی افزود: در اکثر کشورها، نیروهایی را دارند که در مواقع بحران به میدان آمده و از کشور دفاع می‌کنند اما در کشور ما بسیج از خصوصیاتی برخوردار است که مشابه هیچ‌کدام از این نیروها نیست و علت اصلی آن هم مخالفت بسیج با استکبار جهانی است.

مسئول بسیج وزارت خارجه ادامه داد: بسیج در کنار همه کارهایی که انجام می‌دهد پیوستگی معناداری با ولایت دارد و علت مخالفت با بسیج در عرصه بین‌الملل هم همین است. در سال ۶۷ حضرت امام موضوع تشکیل بسیج جهانی اسلام را مطرح کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی مفتخر است که این امر مقدس را تحقق بخشیده است.

محمد کاظمی ادامه داد: امروز مفتخریم که حزب‌الله لبنان خار چشم استکبار جهانی شده و انصارالله بال دیگری از حزب‌الله با فرهنگ انقلاب اسلامی پا گرفته و سایر گروه‌های مقاومت هم با فرهنگ انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند.

وی گفت: امروز سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی خار چشم دشمنان است به صورتی که وقتی ابرقدرت‌‌ها می‌خواهند کشورهای حاشیه خلیج فارس را توبیخ کنند می‌گویند شما چند نفر مثل سلیمانی دارید؟

مسئول بسیج وزارت خارجه با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای دیپلمات عنوان کرد: تصمیم بر این شد که ارگان‌هایی که در امور بین‌الملل در حال فعالیت هستند از بسیجیان نمونه آنها تقدیر و قدردانی کنیم و شاخص ما هم در این کار، شهید رکن‌آبادی است.

محمد کاظمی با بیان اینکه شهید رکن‌آبادی یکی از دیپلمات‌های برجسته وزارت خارجه بود، گفت: وی سال‌ها در جبهه حضور داشت و فردی بود که از ابتدای خدمت خود در وزارت خارجه از افراد موثر در این حوزه بود. شهید رکن‌آبادی در لبنان هم به عنوان سفیر جمهوری اسلامی و پس از آن در ایران هم به عنوان یکی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج وزارت خارجه ادامه خدمت می‌داد. وی در سال‌های آخر عمرش که کارش کمتر شده بود حدود ۲۰۰ سخنرانی در مجامع داخلی داشت که این موضوع قابل تقدیر و توجه است.

وی با بیان اینکه وحدت خوبی بین جامعه اسلامی ما و جامعه اسلامی خارج از کشور در حال شکل‌گیری است، گفت: این وحدت بر اساس تعاون حول محور تقوا شکل می‌گیرد، ضمن آنکه بر اساس قانون اساسی نظام ما خود را مکلف به دفاع از مستضعفان می‌داند و این موضوع در مقابل وحدت دشمنان است که بر اساس تعاون حول محور شیطان صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج وزارت خارجه ادامه داد: اگر امروز صحنه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وجود نداشت ما در عرصه دیپلماسی حرفی برای گفتن نداشتیم.

محمدکاظمی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه در مقایسه با سایر ارگان‌هایی که فعالیت بین‌المللی می‌کنند بیشترین تعداد بسیجی را دارند و نیروهای جدیدالاستخدام باید روحیه پشتیبانی از مقاومت را در خود تقویت کنند. ما چهارمین سال است که همایش دیپلمات بسیجی را برگزار می‌کنیم و در این مجمع هر ساله به بسیجیان نمونه دستگاههای فعال در امر دیپلماسی جایزه شهید رکن‌آبادی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

سردار محمد کاظمی