دستگاه داغ زن قنادی


دستگاه داغ زن قنادی

ساخت وفروش کلیه دستگاهای قنادی شیرینی پزی،فانتزی،نانوایی،همچنین مشاوره وراه اندازی درساخت وتولید، افتتاح وارسال نیرو استادکارمجرب به تمام نقاط دنیا، سازنده انواع ویترین و یخچالهای قنادی شیرینی فروشی فانتزی


دستگاه داغ زن قنادی

توضیحات محصول : دستگاه داغ زن قنادی-داغزن دوجداره

مشخصات فنی دستگاه داغ زن قنادی (داغ  زن دوجداره حرارتی)

          ازاین دستگاه جهت پخت و آماده سازی انواع خمیرهای قنادی استفاده می گردد.از این دستگاه می توان در مخلوط کردن و به عمل آوردن خمیرهای حرارتی (نارگیلی ، گردوئی ، بامیه ، فالوده و شیر، مربا ، سمنو،وغیره) استفاده کرد. بدنه و پاتیل دستگاه از جنس فلز استنلس استیل و کاملا قابل شستشو می باشد. سرعت همزن دستگاه در دو حالت چپگرد و راستگرد قابل تغییر می باشد.

شرکت قنادباشی

داغزن ، برای استفاده انواع شیرینی های که به پخت یا داغ زدن روی اجاق دارد را انجام میدهد مانند شیرینهای نارگیلی، گردویی،خمیربامیه،مربا،مست خطی،راحت حلقوم،خمیر نان خامه ای،رشته فالوده، حلوا،وغیره این دستگاه در سه کیفیت و قیمت ساخته میشود نوع پاتیل استیل تک جداره و دوجداره با روغن حرارتی غیرمستقیم نوع موتور ژن ۲ اسب ۱۴۰۰ دور ، با گردش دو دور چپ وراست نوع برق تکفاز و سه فاز بستگی به سفارش نوع نیروی موتور با گیربکس دارای مشعل گازی تنظیم سرعت گردش تیغ داغ همزن کلید روشن خاموش بدنه استیل و استاتیک چرخ دار. جهت حمل و نقل دستگاه به راحتی به دو قسمت میشود. در انواع سایز ۹۰،۱۲۰،۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰ کیلویی. این نوع محصول نیز در سه درجه کیفیتی و قیمتی ارائه داده میشود. برای دریافت اطلاعات و مشاوره می توانید با کارشناس مربوطه از طریق آیدی تلگرام و یا شماره های زیر، تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دیدن عکس های متنوع این محصول در کانال تلگرام و آپارات در صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. تماس و مکاتبه تلگرام، ۰۹۱۲۵۴۰۴۰۳۹ و ۰۹۳۵۵۴۰۴۰۳۹ آیدی تلگرام قناد باشی : gha adbash1@ gha adbash2@ شماره دفتر فروش : ۳۳۳۸۶۴۷۷-۰۲۱ ایمیل دفتر قناد باشی : gha adbashi@mail. u سایت : www.gha adbashi.com

آدرس: تهران ، خیابان فدائیان اسلام(پل سیمان)ابتدای سرگرد محمدی ،خیابان ابن سینا، پلاک ۳۰ دفتر قنادباشی

شماره تلگرام کارشناس مکاتبات: ۰۹۳۵۵۴۰۴۰۳۹

تلفن دفتر مرکزی : ۰۲۱۳۳۳۸۶۴۷۷ کارخانه ۰۲۱۳۶۷۳۶۱۸۸

نمابر :۰۲۱۳۳۳۸۶۴۷۷

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۴۰۴۰۳۹ , ۰۹۳۵۵۴۰۴۰۳۹

ایمیل gha adbashi@mail. u : l b.hossei @gmail.com

دستگاه داغ زن دور متغیر گیربکسی دنده ای

دستگاه داغ زن دور متغیر گیربکسی دنده ای همراه با نازل خروجی مواد

Dagh Za Cooki g Mixe Gea Box

Dagh Za Cooki g Mixe Machi e Co s a Big

Daghza Gea Mixe Machi e 350li

Dough Za Cooki g Mixe Gea Box Machi e

دستگاه داغ زن دور متغیر گیربکسی دنده ای

دستگاه های داغ زن دور متغیر گیربکسی دنده ای در ظرفیت های مختلف از ۹۰ لیتری تا ۵۰۰ لیتری و بالاتر به صورت سفارشی به عنوان هم زن آش، هم زن حلیم، هم زن قنادی برای انواع شیرینی گردویی و نارگیلی، هم زن حلوا، هم زن سمنو، گلوکز، همزن مربا، شله زرد، مسقطی، باسلق و به طور کلی همزن خمیر استفاده میشود.

این دستگاه داغ زن ( دستگاه داغزن ) که با نام هاي دستگاه هم زن، هم زن پخت نيز شناخته مي شود، شامل قسمت های اصلی زیر است:

همزن گیربکسی دور متغیر مدل دنده ای

دیگ استیل نگیر ( استنلس استیل ۳۰۴) تک جداره یا دو جداره

محافظ شعله ( شعله پخش کن)

مشعل

پاتیل استیل دو جداره یا پاتیل مسی در دستگاه داغ زن دور متغیر گیربکسی دنده ای زمانی استفاده میشود که به عنوان دستگاه سمنو ( همزن و پخت سمنو ) و دستگاه همزن و پخت نوع خاصی از حلوا و دستگاه همزن و پخت مسقطی و همزن و پخت مربا استفاده شود. در سمنو ترکیبات آرد و جوانه گندم و سایر غلات استفاده می شود.

بهترین کیفیت دستگاه های داغ زن را از گروه صنعتی صبا تجهیز بخواهید.

دانلود کاتالوگ

آگهی این دستگاه در نیازمندی ها

سایت ایستگاه

سایت نیاز پرداز

سایت ایران تجارت

سایت جویشگر

سایت شهر ۲۴

سایت ایران بنر

دستگاه داغ زن قنادی