دروگر پشت تراکتوری


دروگر پشت تراکتوری

ˆ ˆŒ – ماشین آلات کشاورزی آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید. دروگر پشت تراکتوری دسته بندی محصولات فیلتر بر ساس قیمت مشاهده همه ۲ نتیجه مرتب سازی بر اساس فیلتر قیمت دروگر گندم چین بافه بند پشت تراکتوری BCS علف زن […]


دروگر پشت تراکتوری

ˆ ˆŒ – ماشین آلات کشاورزی

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

دروگر پشت تراکتوری

دسته بندی محصولات
فیلتر بر ساس قیمت

مشاهده همه ۲ نتیجه

مرتب سازی بر اساس
فیلتر قیمت

دروگر گندم چین بافه بند پشت تراکتوری BCS

علف زن – یونجه زن پشت تراکتوری BCS Duplex

دروگر پشت تراکتوری

از انواع ابزار های کشاورزی دسته ای هستند که به عنوان یک ابزار الحاقی به تراکتور متصل می گردند و کارآیی جدیدی را به تراکتور جهت کارروی زمین کشاورزی فراهم می کنند. یکی از این ابزار ها دروگرتراکتوری است . این دروگر از طریق شفت اصلی تراکتور که در پشت آن قراردارد به دروگر متصل می گردد. شرکت BCS یکی از موفق ترین و بهترین سازندگان دروگر ها در جهان است که در بین محصولات این شرکت دروگر های پشت تراکتوری نیز وجود دارد.

معرفی دروگرتراکتوری BCS

این شرکت در میان محصولات خود دو نوع دروگرتراکتوری دارد. یکی برای گندم چینی و یکی برای علف چینی و یونجه زنی در لینک های زیر می توانید اطلاعات بیشتر در خصوص این دو دستگاه مشاهده نمایید :

دروگر های پشت تراکتوری BCS

این دروگر ها بطور معمول عرض کار حدود ۱۸۰ سانت دارند و به راحتی و آسانی به تراکتور متصل و جداسازی می گردند.

علف زن – یونجه زن

نوع علف زن – یونجه زن این دروگر ها دارای ۱۸۲ سانت عرض کار هستند و با تیغه دوبل ۲۴ عددی و سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت بین ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ مترمربع در ساعت کار کنند.

دروگر گندم چین بافه بند

نوع دروگر گندم چین بافه بند این دروگر ها دارای استحکام و مقاومت با در حین کار و برخورد با موانع دارند به سهولت به تراکتور متصل و از آن جدا می شوند. بیش ۲۷۳ تن در ساعت گندم چینی می کند و به خوبی در تپه ماهور ها و شیب های تند کار می کنند همچنین در گندم چینی دانه ریزی کمتر از ۰٫۰۱ درصد دارند.

دروگر پشت تراکتوری