خلاصه قسمت ۱۰ یاغی


خلاصه قسمت ۱۰ یاغی

دانلود سریال جدید یاغی قسمت دهم با بازی پارسا پیروزفر طناز طباطبایی , دانلود قسمت ۱۰ سریال ایرانی یاغی به کارگردانی محمد کارت


پخش آنلاین ویدئو

دانلود قسمت دهم سریال یاغی

قسمت دهم سریال یاغی

دانلود سریال ایرانی یاغی قسمت دهم

دانلود اپیزود ۱۰ سریال یاغی ساخته محمد کارت

Legall Dow load Yaaghi Episode 10 I a ia se ies

خلاصه داستان این قسمت

بازیگران سریال یاغی

آبان عسکری , الیکا ناصری , امیر جعفری , پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی , مه لقا باقری , مهدی حسینی نیا , نیکی کریمی , جواد خواجوی

زمان پخش قسمت دهم یاغی

۳۰ تیر ۱۴۰۱

لینک های قسمت ۱۰ یاغی با ۵ کیفیت گوناگون

سکانس های حساس سریال یاغی

سریال یاغی چند قسمت است

نکته ۱: لینک ها ساعت ۰۸:۰۰ روز ۳۰ تیر و همزمان با پخش سراسری درج خواهند شد. این اطمینان را به شما می دهیم که به محض پخش سریال، لینک ها درج خواهند شد. همچنین شما می توانید جهت آگاهی از آپلود فایل ها به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید!

نکته ۲: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: ۱- ایمیل suppo @salamci ama.i و ۲- واتس اپ و تلگرام: ۰۹۳۵۷۸۹۶۶۹۷ و ۳- شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۶۶۱۴۳ (در ساعات اداری) .

سایر قسمت ها: دانلود سریال یاغی

توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.

مشخصات فیلم

ژانر های فیلم

سریال های بروز شده

دانلود سریال جادوگر

دانلود سریال رزیدنت اویل Reside Evil 2022

دانلود سریال پاندای کونگ فو کار Ku g Fu Pa da 2022

دانلود سریال جیران

دانلود سریال مهمونی

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

دانلود سریال ساخت ایران ۳

دانلود سریال O ly Mu de s i he Buildi g

دانلود شب های مافیا

دانلود سریال نوبت لیلی

توضیحات فیلم

قسمت دهم یاغی رایگان و کامل بدون حذفیات از زردفیلم دانلود کنید. سریال یاغی قسمت دهم قسمت ۱۰ فیلیمو، تلگرام، ویدائو، آپارات به کارگردانی محمد کارت به هنرمندی بازیگران برجسته همچون نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، علی شادمان، پارسا پیروزفر است.

طراح گریم: محسن دارسنج

دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی

مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی

منشی صحنه: ماریا میرنژاد

طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده

طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر در نقش بهمن همسر طلا برادر رحمان، علی شادمان: جاوید گنجی برادر عاطفه، طناز طباطبایی: طلا مطلا همسر بهمن، امیر جعفری: اسماعیل مقانلو (اسی قلک) ضایعات فروش، نیکی کریمی در نقش شیما، فرهاد اصلانی با نقش اکبر مجلل دشمن قدیمی بهمن، مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان برادر بهمن، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری

خلاصه داستان کلی

جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد. از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است. خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند.

خلاصه داستان قسمت دهم یاغی

پس از لو رفتن اکبر مجلل با بازیگری فرهاد اصلانی راه انتفام جویی برای بهمن با بازیگری پارسا پیروزفر باز شده و نقش جدی تری از نیکی کریمی در این قسمت مشخص می شود. بهمن که سه سال از پاکی و خلاف نکردنش می گذشت حالا دیگر هیچ چیز برایش مهم نیست و اتفاقات ناخوشایندی برایش اتفاق خواهد افتاد.

محمد کارت در بین کشتی‌گیران فرنگی کار در مورد هدف خود از ساخت سریال یاغی گفت:همت بالا، زحمت، تلاش و رشادت‌هایی که در این مسیر طولانی دارد را، به مردم نشان دهم و در قسمت‌های آینده، این سریال کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد شد، و در آینده به صورت کامل و جامع در مورد ساخت این سریال با رسانه‌ها گفت‌و‌گو خواهم کرد.

ماجرا شدن خالکوبی یاغی

سریال ها و آثار نمایشی پر مخاطب همان طور که می توانند تاثیرات مثبتی به لحاظ آموزشی، یادآوری و… داشته باشند میتوانند تاثیر منفی و بدآموزی نیز روی اقشار مختلف جامعه بگذارند. اگر چه با سریال یاغی سیل عظیمی از جوانان به سمت ورزش کشتی گرایش پیدا کردند. اموزشگاه های این رشته با استقبال بسیار مواجه شده اما از سوی دیگر مدل خالکوبی شخصیت سریال یاغی هم این روز ها بسیار مد شده است که به نوعی میتوان آن را یک تاثیر منفی البته از یک سریال موفق دانست.

دانلود قسمت دهم یاغی با لینک مستقیم

قسمت دهم ۳۰ تیر ۱۴۰۱ از زردفیلم منتشر میشود.

دانلود تمامی قسمت های سریال

پخش آنلاین آنونس سریال

Reviews ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خلاصه قسمت ۱۰ یاغی